نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴

سریال The Good Place در فصل چهارم به پایان می‌رسد

شبکه NBC اعلام کرد که سریال The Good Place با بازی کریستن بل، قرار است در فصل چهارم به پایان برسد.

ماه آذر سال گذشته بود که شبکه NBC از تمدید سریال The Good Place (جای خوب) برای فصل چهارم خبر دادحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل چهارم این سریال کمدی قرار است فصل پایانی آن باشد. شبکه NBC اعلام کرد که پس از بررسی و صحبت با سازندگان سریال The Good Place، تصمیم گرفته شد که اتفاقات این سریال کمدی محبوب و تحسین شده در فصل چهارم به پایان برسد. مایکل شور، سازنده این سریال، در بیانیه مشترک منتشر شده، گفت:

پس از اینکه سریال The Good Place برای فصل دوم تمدید شد، تیم نویسندگان و من شروع به طراحی یک مسیر برای ادامه این سریال کردیم و همچنین راه‌هایی که می‌توانیم سریال را ادامه دهیم، بررسی کردیم. با توجه به ایده‌هایی که می‌خواستیم آن‌ها را کشف کنیم و سرعتی که می‌خواستیم این ایده‌ها را نمایش دهیم، احساس کردم شاید چهار فصل که تعداد قسمت‌ها تازه از مرز ۵۰ قسمت عبور خواهد کرد، زمان مناسبی برای پایان دادن به سریال باشد. بارها و بارها طی این چند سال گذشته وسوسه شدیم که فراتر از فصل چهارم سریال را ادامه دهیم، اما بیشتر به دلیل اینکه این اثر، یک سریال نادر بود و خلاقیت سریال برای تحقق شادی بوده است و در نهایت ما نمی‌خواستیم احساس شود که به سریال آب بسته‌ایم، تصمیم به پایان دادن به آن در فصل چهارم گرفتیم و بدین ترتیب فصل چهارم، فصل پایانی سریال ما خواهد بود.

شور همچنین از شبکه NBC، بینندگان و تمامی عوامل سریال نیز تشکر کرد که از سریال The Good Place طی این مدت حمایت کردند. علاوه بر این، او تایید کرد که پخش فصل پایانی این سریال در پاییز امسال آغاز خواهد شد. کریستن بل، تد دنسن، ویلیام جکسون هارپر، جمیله جمیل، دارسی کاردن و منی جاسینتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Good Place حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال تا به امروز نامزد دریافت ۲ جایزه گلدن گلوب و ۲ جایزه امی شده، اما تاکنون جایزه‌ای از این دو مراسم دریافت نکرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده