نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

فیلم «کارت پرواز» در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد

فیلم سینمایی «کارت پرواز»، ساخته مهدی رحمانی در آینده‌ای نه چندان دور در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

فیلم «کارت پرواز» جدیدترین ساخته مهدی رحمانی است. این فیلم سینمایی تاکنون برای اکران در سینماهای ایران به مشکل برخورده بود. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، بهمن کامیار، تهیه کننده این فیلم از رفع مشکلات اکران «کارت پرواز» خبر داده است. این فیلم ایرانی که پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی حضور داشته است، در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد. بهمن کامیار صحبت‌های خود را در این‌باره به شرح زیر آغاز کرد:

پس از مصائبی كه بر اين فيلم از زمان جشنواره فجر تاكنون گذشته اكنون ما در حال آماده سازی فيلم برای اكران در گروه هنر و تجربه هستيم تا هرچه زودتر فيلم برای تماشای مخاطبان اين اثر که مدت‌هاست جویای سرنوشت اکران فیلم هستند آماده گردد.

وی در ادامه گفت:

علاقه‌منديم كه فيلم را تماشاگر با آگاهی و بدون هيجان‌های كاذب که متاسفانه در فضای تبلیغات سینمایی رواج یافته است، برای ديدن انتخاب كند و به نتيجه بازخورد آن هم خوشبينيم.

فیلم سینمایی «کارت پرواز» به کارگردانی مهدی رحمانی به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار با بازی بازیگرانی مانند منصور شهبازی، ندا جبرائیلی، محمدعلی نجفی، اصغر رفیعی جم، شیرین یزدانبخش، طلا معتضدی، علی کلانتری و امین قوامی ساخته شده است. خلاصه داستان فیلم «کارت پرواز» به صورت «ندا برای حل بحران مالی‌اش، تصمیم گرفته که با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد، اما این کار برایش خطراتی در پی دارد.» منتشر شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده