نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸

برنامه پوشش زنده ویدیویی و خبری زومجی از کنفرانس‌های E3 2019

زومجی امسال هم مثل سال‌های گذشته، پوشش زنده ویدیویی و خبری از کنفرانس‌های E3 2019 خواهد داشت که در ادامه می‌توانید از جزییات آن مطلع شوید. 

در برخی از مهم‌ترین روز‌های سال برای دنیای بازی‌های ویدیویی یا همان روز‌های برگزاری نمایشگاه E3 2019 هستیم. پس از آنکه الکترونیک آرتز دیشب رویداد اختصاصی خودش یعنی EA Play 2019 را برگزار کرد و اخبار منتشر‌شده در جریان آن را هم در سریع‌ترین زمان ممکن با شما کاربران عزیز زومجی به‌اشتراک گذاشتیم، از امشب یا به طور دقیق‌تر از اولین دقایق بامداد فردا، دوشنبه ۲۰ خرداد، کنفرانس شرکت‌هایی چون مایکروسافت، بتسدا، یوبی‌سافت و اسکوئر انیکس هم آغاز می‌شود و ما هم به رسم هر سال، در زومجی پوشش مفصلی از آن‌ها خواهیم داشت. 

زومجی امسال سه کنفرانس مهم‌تر نمایشگاه را به شکل زنده و ویدیویی پوشش خواهد داد؛ اولین پوشش زنده ویدیویی مربوط به کنفرانس مایکروسافت است که ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۲۰ خرداد آغاز خواهد شد. دومین پوشش زنده ویدیویی زومجی، مربوط به کنفرانس بتسدا است که چند ساعت پس از کنفرانس مایکروسافت و ساعت ۵ صبح دوشنبه شاهد برگزاری آن خواهیم بود و در نهایت سومین پوشش زنده ویدیویی زومجی هم مربوط به کنفرانس شرکت فرانسوی یوبی‌سافت خواهد بود که از ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۱ خرداد می‌توانید آن را تماشا کنید. پخش پوشش زنده زومجی از هر کنفرانس نیم‌ساعت پیش از شروع آن آغاز خواهد شد و در این نیم ساعت جزییات مختلفی را مرور خواهیم کرد تا آماده نمایش اصلی شویم. همچنین پخش زنده زومجی از کنفرانس‌های E3 2019، با همکاری آپارات گیم صورت می‌گیرد. 

البته در کنار پوشش ویدیویی سه کنفرانس مذکور، زومجی چه در سایت خود و چه در شبکه‌های اجتماعی چون توییتر و تلگرام، اخبار و تریلر‌های منتشر‌شده در جریان این سه کنفرانس یا کنفرانس‌های دیگری از اسکوئر انیکس گرفته تا پی‌سی گیمینگ شو، دیوالور دیجیتال، Kinda Funny Games و صد البته نمایش از پیش ضبط‌شده نینتندو را با شما کاربران عزیز به‌اشتراک خواهد گذاشت تا در سریع‌ترین زمان ممکن، از اطلاعات و نمایش‌های ارائه‌شده در این کنفرانس‌ها مطلع شوید. 

پیش از این در قالب مطلبی زمان‌بندی و جزییات کلی هر کنفرانس و نمایش مرتبط با نمایشگاه E3 2019 را با شما به‌اشتراک گذاشته‌ایم و در زیر هم می‌توانید به شکل لیست‌وار، زمان برگزاری این کنفرانس‌ها را مشاهده کنید:

  • کنفرانس مایکروسافت ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۲۰ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس بتسدا ساعت ۵ صبح دوشنبه ۲۰ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس دیوالور دیجیتال ساعت ۶:۳۰ صبح دوشنبه ۲۰ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس اختصاصی پی سی ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه ۲۰ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس لیمیتید ران گیمز ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه ۲۰ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس یوبی‌سافت ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۱ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس Kinda Funny Games ساعت ۴ بامداد سه‌شنبه ۲۱ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس اسکوئر انیکس ساعت ۵:۳۰ صبح سه‌شنبه ۲۱ خرداد به وقت ایران
  • برنامه نینتندو ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۲۱ خرداد به وقت ایران

پس مثل همیشه، در زمان برگزاری کنفرانس‌ها همراه با نمایش زنده ویدیویی از سه کنفرانس اشاره‌شده یا پوشش خبری تمام کنفرانس‌ها در سایت زومجی، کانال تلگرام زومجی و صفحه توییتر رسمی زومجی باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن جزییات این رویداد‌ها را با شما به‌اشتراک بگذاریم. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده