// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

بازی کارتی گودزیلا با انتشار تریلری معرفی شد

علاقه‌مندان به هیولای محبوب ژاپنی یعنی گودزیلا مطلع باشند که بازی کارتی رومیزی Godzilla با انتشار یک تریلر رسما معرفی شد.

پس از این‌که بسیاری از طرفداران گودزیلا، این هیولای محبوب ژاپنی، بی‌صبرانه انتظار جدیدترین فیلم با حضور وی را می‌کشیدند، فیلم Godzilla: the King of Monsters نتوانست با آن‌همه نقد منفی، طوری که شایسته‌ی نام گودزیلا باشد ظاهر شود. اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، یک بازی کارتی با نام Godzilla توسط استودیو باندای معرفی شده که شاید بتواند کمی طرفداران این مجموعه را پس از شروع ناامیدکننده‌ی فیلمی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند، خوشحال کند. این بازی رومیزی همراه با یک تریلر معرفی شده که در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی که قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (۱۰ شهریور ماه به بعد) منتشر شود، دارای سیستم موسوم به Chrono Clash است. این سیستم با سایر بازی‌های کارتی مانند Naruto Boruto که قرار است امسال منتشر شود همخوانی ندارد و سازگار نیست. این سیستم پیش‌تر توسط شخصی به‌نام رایان میلر طراحی و معرفی شده است که خصوصیات مختص به خود را در بین سیستم‌های بازی های کارتی دارد. بازی کارتی گودزیلا شخصیت‌هایی مانند گودزیلا، رودان، ماترا، کینگ گیدورا و تعدادی دیگر از هیولاهای محبوب و منفور را در خود جای داده است.

این بازی طوری طراحی شده که با استفاده از کارت‌های فراوانی که دارد، برای بازی دو الی چهار نفره مناسب باشد که هر بازی تقریبا ۳۰ دقیقه به‌طول می‌انجامد. بازی Godzilla Card Game قرار است به‌قیمت ۴۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار شود. در پایان نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده