// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

شایعه حضور شخصیت مجموعه Evil Dead در بازی Mortal Kombat 11 رد شد

به‌تازگی و بنابه گفته‌های بروس کمپل، بازیگر مجموعه Evil Dead، حضور شخصیت Ash Williams در بازی Mortal Kombat 11 به‌عنوان کاراکتر قابل بازی رد شد.

دیگر نیاز نیست علاقه یا عدم علاقه‌ی خود را به حضور شخصیت Ash Williams از بازی Evil Dead نشان دهید که آیا قرار است به‌صورت یک کاراکتر قابل بازی وارد Mortal Kombat 11 شود یا خیر. چراکه بر اساس جدیدترین اخبار بازی و پس از شایعات و اخبار ضد و نقیضی که از حضور یا عدم حضور این شخصیت در بازی می‌شد، به‌تازگی بروس کمپبل، بازیگر نقش این شخصیت در فیلم Evil Dead، قاطعانه اعلام کرده که حداکثر حضور وی در بازی مورتال کامبت 11 به‌صورت نمادین و غیرقابل بازی خواهد بود؛ که البته ظاهرا قرار نیست حضور وی به‌طور کامل منتفی شود.

وی گفته که علاقه دارد در این بازی حضور داشته باشد اما نه به‌صورت شخصیت قابل بازی یا صداگذاری شخصیت Ash Williams. تمامی شایعاتی که پیش‌تر احتمال حضور این شخصیت را در بازی Mortal Kombat 11 تقویت می‌کرد از آن‌جایی شروع شد که یک‌سری اطلاعات از این بازی به بیرون درز کردند که در آن گفته شده بود یکی از شخصیت‌های بازی، Ash Williams از بازی Evil Dead خواهد بود. حتی آخرین باری را نیز که این شایعه قوت گرفت، در زومجی مورد مطالعه قرار دادید. حالا و انتشار این خبر که این شخصیت در بازی حضور نخواهد داشت آب سردی است بر پیکر کسانی که بی‌صبرانه انتظار بازی کردن با وی را می‌کشیدند. بروس کمپبل این خبر را در توییتر خود منتشر کرده و از آن به‌عنوان آخرین سخنان در مورد این شایعه عنوان کرده است.

با رد شدن این شایعه همه به‌یاد تریلر معرفی شخصیت شنگ سونگ در بازی Mortal Kombat 11 می‌افتند که در آن به حضور دو شخصیت مهمان که هنوز معرفی نشده‌اند اشاره می‌شود و همچنین صدای اره‌برقی که شنیده می‌شود، تقریبا همه را به‌یاد شخصیت Ash Williams از مجموعه Evil Dead می‌اندازد. پس از انتشار تریلر بود که بروس در توییتر خود این‌چنین نظر خود را اعلام کرده بود:

پسر، عجب بازی خفنی! حتماً باید سراغش برم!

Evil Dead

حالا و پس از پایان یافتن یک شایعه‌ی دیگر در دنیای بازی‌های ویدیویی، کمپل توضیحاتی در مورد این شایعات بیان کرده است. وی در یک مصاحبه گفته که پس از آن‌که در همان ابتدا یک‌سری اطلاعات از بازی مورتال کامبت 11 به بیرون درز کرد، وی یک پست در توییتر خود ارسال کرد که از آن به‌عنوان تنها یک شوخی یاد کرد و گفت که هیچ‌یک از شرکت‌های ندررلم و ناشر Evil Dead، در مورد حضور شخصیت اش ویلیامز در این بازی، حتی به‌صورت نمادین صحبتی به‌میان نیاورده‌اند. وی همچنین گفته که البته پس از اینکه حضور خود را در این بازی در حساب توییتر خود تکذیب کردم، یک تماس تلفنی مبنی بر اینکه آیا قصد دارم در این بازی حضور داشته باشم یا نه، دریافت کردم.

حضور شخصیت Ash Williams به‌صورت کاراکتر قابل‌بازی به‌طور کامل منتفی است

بر اساس گفته‌های وی، آن‌ها در حال حاضر مشغول مذاکره و صحبت هستند که آیا این شخصیت در این بازی حضور کمرنگ و البته غیرقابل بازی داشته باشد یا خیر. این حضور می‌تواند در حد بیان چند خط دیالوگ باشد اما قطعا به‌شکل یک کاراکتر قابل بازی نخواهد بود و از این نظر کاملا باید حضور وی را منتفی دانست. وی گفته اگرچه این حضور برای طرفداران ناامیدکننده است، اما هدف نهایی آن بالا بردن هیجان و آماده کردن طرفداران برای معرفی یک پروژه‌ی جدید در مورد بازی Evil Dead است که در دست ساخت قرار دارد.

بازی Mortal Kombat 11 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده و توانسته در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده