// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Iron Force 2؛ تانک‌های مبارز

Iron Force 2 یک بازی موبایل آنلاین و رقابتی است که در آن کاربران با تانک‌ به نبرد با یکدیگر می‌روند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی کاملا آنلاین رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد به واسطه ایجاد رقابت میان کاربران موبایل، آن‌ها را سرگرم نگه دارد. بازی اندروید و آیفون Iron Force 2 یک بازی آنلاین جنگی است که بازیکنان را وارد نبردهای پنج‌به‌پنج می‌کند. از نظر داستانی و ارائه داستان، بازی آیفون و اندروید Iron Force 2 فاقد داستان خاصی است. شما در نقش تانک‌هایی با حال‌وهوای جنگ جهانی قرار می‌گیرید که با استفاده از آنها در یک محیط برای تسخیر پایگاه‌های مختلف با یکدیگر مبارزه می‌کنید.

بازی موبایل Iron Force 2

بعد از هر بار مردن، دیگر نمی‌توانید تانک قبلی خود را انتخاب کنید و باید مدت زمان مشخصی را منتظر بمانید تا تانک شما بازیابی شود

با شروع بازی موبایل Iron Force 2 به‌صورت خودکار وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی که تیم سازنده سعی دارد به‌واسطه یک مرحله، نحوه بازی کردن و نابودی سایر دشمنان را به‌ بازیکن آموزش دهد. نحوه‌ی هدایت تانکی که هدایت آن را برعهده دارید بدین صورت است که یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد. بازیکنان با حرکت دادن این آنالوگ، می‌توانند تانک خود را هدایت کنند. همچنین یک آنالوگ مجازی هم در سمت راست قرار داده شده است که می‌توانید دوربین بازی را هدایت کنید. دراین‌میان دو دکمه‌ی دیگر هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. اولین دکمه، دکمه‌ی شلیک است که عملکرد آن باتوجه‌به تانکی که انتخاب کرده‌اید، متفاوت است. این در حالی است که آخرین دکمه، برای استفاده از مهارت ویژه تانک‌تان در نظر گرفته شده است. در کل بازی دارای سه تانک مختلف است. هرکدام از این تانک‌ها طراحی و عملکرد مخصوص‌به‌ خودشان را دارند. همچنین شلیک این تانک‌ها هم متفاوت است. بعضی از آن‌ها به‌صورت پشت سر هم شلیک می‌کنند، اما میزان‌ آسیب‌رسانی کمتری را هم در هر شلیک به دشمن وارد می‌کنند. دراین‌میان یکی دیگر از تانک‌ها، همانند یک تانک دارای موشک انداز است و تقریبا چهار ثانیه بین هر شلیک وجود دارد.

بازی موبایل Iron Force 2

ازاین‌رو در انتخاب تانک‌تان باید دقت داشته باشید و عملکرد آن را به‌خوبی بشناسید. البته اشاره کنم که سازنده از ویژگی جالبی استفاده کرده است که بازیکنان را مجبور می‌کند در طول بازی از تمامی تانک‌‌ها استفاده کنند. بعد از هر بار نابودی، دیگر نمی‌توانید تانک قبلی خود را انتخاب کنید و باید مدت زمان مشخصی را منتظر بمانید تا تانک شما بازیابی شود. نحوه‌ی این کار هم بدین صورت است که باید سایر تانک‌های بازی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. نکته‌ی جالب دیگری که در مورد بازی موبایل Iron Force 2 وجود دارد، این است که سرورهای این بازی کیفیت بسیار بالایی دارند. این مورد به‌لطف سرورهای الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، امکان پذیر شده است و تجربه‌ی بسیار خوبی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. طراحی و جلوه‌های بصری بازی هم در جایگاه خوبی قرار دارد. اگر به‌دنبال یک بازی آنلاین رقابتی هستید که تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس‌تان قرار دهد، بازی موبایل Iron Force 2 گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Iron Force 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده