// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه جدیدی از بازی Evil Dead احتمالا امسال منتشر می‌شود

طبق گفته‌ی بروس کمپل، بازیگر مجموعه Evil Dead، قرار است که در سال جاری میلادی قرار است شاهد انتشار نسخه جدیدی از این بازی باشیم که در ژانر ترس جریان دارد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و بنابه گفته‌ی بروس کمپل، بازیگر مجموعه فیلم‌های Evil Dead، قرار است در سال جاری میلادی نسخه‌ی جدیدی از بازی Evil Dead منتشر شود. هرچند نمی‌توان به‌طور قطعی چیزی پیش‌بینی کرد، اما ممکن است که در جریان رویداد E3 2019 شاهد معرفی بازی باشیم.

وی این خبر را در قالب یک ویدیو منتشر کرد و در آن از حضور خود در بازی نیز سخن گفت که قرار نیست در نقش یک شخصیت قابل بازی ظاهر شود. وی این‌چنین گفت که استفاده از نام و چهره وی صرفا جهت اهداف مالی و بالا بردن هیجان طرفداران برای معرفی نسخه‌ی جدید این بازی بوده است.

وی همچنین در مورد صحبت‌های خود با استودیو سازنده‌ی Dead by Daylight و نقش تبلیغاتی که در آن‌جا نیز دارد صحبت کرده و این‌چنین عنوان کرده که او و مدیران برنامه‌هایش هنگامی که پیشنهاد حضور در این بازی نیز به آن‌ها داده شد، سعی کرده‌اند که به‌دلیل حضور در بازی‌های دیگر مانند Evil Dead، کمی زمان بخرند تا بتوانند در هر دو آن‌ها حضور بروس را قطعی کنند؛ اگرچه به‌صورت تبلیغاتی، لحظه‌ای و حتی صوتی!

Ash vs Evil Dead

بر اساس گفته بروس، وی قرار است تمامی صداگذاری‌های شخصیت نسخه جدید Evil Dead را برعهده داشته باشد، اما استودیو سازنده از قابل بازی کردن او و حضور وی در بازی امتناع می‌کند. هنگامی که از وی سوال شد که این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد، وی ۶ ماه پیش‌رو تا قبل از پایان سال را هدف‌گذاری کرد. به‌گفته‌ی وی بازی در حال حاضر نیز تاخیر خورده است اما مشخص نیست که این تاخیر به‌دلیل مسائل فنی بوده یا تیم توسعه‌دهنده قصد دارد پیش از معرفی رسمی بازی آن را بهتر و بیشتر بهبود بدهد.

هرچند هنوز در مورد زمان انتشار یا معرفی بازی گمانه‌زنی وجود دارد، اما بهتر است بدانید که این اولین باری نیست که خبر ساخت نسخه‌ی جدید Evil Dead شنیده می‌شود. پیش‌تر و ابتدای سال جاری میلادی بود که مجددا اخباری مبنی بر ساخت یک نسخه جدید از این سری به‌گوش می‌رسید و حتی خود بروس نیز آن را در توییتر خود تایید کرده بود.

در حال حاضر نیز مشخص نیست که این بازی به‌چه شکل و در چه زمانی معرفی خواهد شد و ممکن است تمامی گمانه‌زنی‌ها در مورد بازه انتشار آن در ۶ ماه آتی، تنها حدس و گمان باشد یا این‌که در نهایتا مجددا با تاخیر روبرو شود. بهتر است تا معرفی رسمی بازی صبر کنیم و تا قبل از آن می‌توانید نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده