// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: عکس جلد و مزایای خرید نسخه‌های ویژه Cyberpunk 2077 فاش شدند

انتشار یک تصویر غیررسمی از باکس‌آرت و موارد حاضر در یکی از نسخه‌های فیزیکی ویژه‌ی بازی Cyberpunk 2077، از عرضه‌ی ساخته‌ی جدید سی‌دی پراجکت در سال ۲۰۱۹ امیدوار کرده است.

طی ساعات پیش‌رو، حجم قابل توجهی از مخاطبان برای آغاز کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2019 لحظه‌شماری می‌کنند و درصد بالایی از آن‌ها هم بیشتر از هر مورد دیگر، امیدوار به دیدن تریلری طوفانی و معرکه از بازی جدید خالقان سه‌گانه‌ی «ویچر» (The Witcher) در میان ثانیه‌های این نمایش هستند. مطابق اطلاعات ما، سی‌دی پراجکت رد امسال هم به مانند سال گذشته، بخشی طولانی از گیم‌پلی بازی مورد بحث را پشت درهای بسته برای دعوت‌شدگان خاص و اصحاب رسانه به نمایش خواهد گذاشت. ولی گویا این قرار نیست روی انتشار تریلری درخشان از بازی برای همگان، تاثیری داشته باشد. در همین حین، لو رفتن احتمالی تصویر روی جلد و مزایای دیجیتالی و فیزیکی خرید نسخه‌ای خاص از بازی توسط یک اینسایدر در ردیت، باعث شده است مخاطبان نه‌تنها بیش‌ازپیش مشتاق تماشای تازه‌ترین رونمایی سازندگان از اثر مورد مورد اشاره بشوند، بلکه حتی برخلاف گذشته، عرضه‌اش در سال میلادی جاری را نیز ناممکن به حساب نیاورند. مخصوصا به این خاطر که اندکی قبل، طرفدارانِ کوجیما پروداکشنز با فاش شدن ناخواسته‌ی تصویر صفحه‌ی پیش‌خرید بازی Death Stranding به اعلام تاریخ انتشار رسمی آن در تریلر جدید بازی امیدوار شدند و تریلر جدید هم واقعا تاریخ عرضه‌ی بازی را اعلام کرد. و از آن‌جایی که Cyberpunk 2077 هم به مانند ساخته‌ی هیدئو کوجیما حتی پس از مدتی طولانی کوچک‌ترین داده‌ای راجع به انتشار خود را به اطلاع کسی نرسانده است، عده‌ای باور دارند زمان اعلام تاریخ عرضه‌ی این بازی هم همچون DS، ابدا قرار نیست فاصله‌ای بیشتر از شش الی هفت ماه تا آمدن آن به بازار داشته باشد.

Cyberpunk 2077

فارغ از این‌ها درون تصویر تازه از راه رسیده‌ای که همه‌ی جریان‌های مورد اشاره را یک‌تنه به راه انداخت، علاوه‌بر باکس‌آرت بازی که خیلی‌ها پیش‌تر یکسان بودنش با این طرح را پیش‌بینی کرده بودند، یک نقشه از شهر نایت‌سیتی (محل جریان یافتن بازی) چند کارت پستال و استیکر، دفترچه‌ی راهنمای بازی و چند آیتم دیجیتالی و قابل استفاده درون دنیای Cyberpunk 2077 هم به چشم می‌خورند. همه‌ی موارد نام‌برده هم احتمالا تنها و تنها به یک نسخه‌ی خاص از  بازی تعلق دارند که باتوجه‌به محتویاتش، احتمالا نه ارزان‌ترین و نه گران‌ترین نسخه‌ی آن به شمار خواهد رفت. جالب‌تر آن که این تصویر غیررسمی، باکس‌آرتی را نشان می‌دهد که نه‌تنها با بنرهای بزرگ نصب‌شده از اثر در محل برگزاری E3 2019 جور درمی‌آید، بلکه از نظر سادگی و مدل کلی، شدیدا شبیه به باکس‌آرت رسمی The Witcher 3: Wild Hunt نیز به نظر می‌رسد. باکس‌آرتی که در آن هم بازیکنان فقط با تصویری از گرالت هیولاکش روی پس‌زمینه‌ای ساده، روبه‌رو بودند.

نظر شما چیست؟ آیا اطلاعات قرارگرفته در این تصویر غیررسمی را لایق اعتنا می‌دانید و آن را نشان‌دهنده‌ی آغاز پیش‌فروش Cyberpunk 2077 پس از نمایش تریلرش در E3 امسال و صد البته عرضه‌ی بازی مورد بحث طی سال میلادی جاری در نظر می‌گیرید؟


منبع Comic Book
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده