نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹

اولین گیم پلی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order منتشر شد [EA Play 2019]

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، در ابتدای مراسم EA Play 2019، اولین گیم پلی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order نمایش داده شد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، اولین گیم پلی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order نمایش داده شد. همانطور که وعده داده شده بود، رویداد EA Play 2019 با بازی Star Wars (جنگ ستارگان) آغاز شد که در طول آن شاهد نمایش اولین گیم پلی رسمی بازی بودیم که زمان آن نزدیک به ۱۴ دقیقه است. در این نمایش گیم پلی، نظاره‌گر مبارزه کال کستیس با شمشیر نوری هستیم که در بیشتر بخش‌ها او با انواع نیروهای استورم تروپر مبارزه می‌کند و در ادامه با گروهی از موجودات و عنکبوت‌ها نیز مواجه می‌شود. علاوه بر این، در طول نمایش گیم پلی شاهد استفاده از قدرت نیرو نیز هستیم که از آن برای کنترل دشمنان یا اجسامی مثل پره یک فن هواکش استفاده می‌کند. همچنین در طول این نمایش قابلیت استفاده از دروید نیز نمایش داده می‌شود که اندازه کوچکی دارد و در پشت شخصیت اصلی قرار گرفته است. علاوه بر این، در طول بازی شاهد مواجه شدن با مینی باس‌ها نیز هستیم. اما در پایان این نمایش شاهد یک غافلگیری نیز بودیم. در انتهای نمایش گیم پلی نظاره‌گر حضور دروید K-2SO که برای حضور در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بودیم که باید با آن به عنوان یک باس مبارزه کنیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order توسط استودیوی بازیسازی ریسپاون (Respawn Entertainment) در دست ساخت است و این بازی در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. همچنین بازی Star Wars: Jedi Fallen Order فردا در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 نیز دارای نمایش جدید خواهد بود که اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده