نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸

تاریخ انتشار بازی Pokemon Sword and Shield مشخص شد

کمپانی نینتندو در نینتندو دایرکت اخیر خود سرانجام تاریخ انتشار بازی Pokemon Sword and Shield را رسما تایید و اعلام کرد.

در جریان اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی Pokemon Sword and Shield تایید و اعلام شده است. شرکت نینتندو در جریان قسمت‌ جدید نینتندو دایرکت اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین پیش فروش هر دو نسخه بازی Pokémon Sword و Pokémon Shield نیز آغاز شده است که هر نسخه دارای قیمتی معادل ۶۰ دلار هستند. این بازی در اسفند سال گذشته برای اولین بار معرفی شد و حال طرفداران مجموعه Pokemon (پوکمون) می‌توانند منتظر انتشار این بازی در پاییز امسال باشند. اتفاقات بازی Pokemon Sword and Shield در سرزمین Galar روایت می‌شود که از نظر بزرگی و وسعت، با سرزمین British Isles قابل مقایسه است.

Pokemon Sword and Shield

همچنین بازیکنان در ابتدای بازی Pokemon Sword and Shield کنترل سه پوکمون Grookey ،Sobble و Scorbunny را در اختیار خواهند داشت که سه پوکمون جدید این مجموعه هستند. علاوه بر این، بازی Pokemon Sword and Shield دارای بخش‌های مختلفی مثل بخش The Dynamax Phenomenon، بخش Pokémon Gyms، بخش جستجو در The Wild Area و پیوستن به مبارزه مکس رید و غیره است. نینتندو همچنین اطلاعاتی از سرزمین گالار و فرهنگ آن ارائه کرد که بازیکن با سفر به این سرزمین باید با مردم و فرهنگ آن آشنا شوند و مردمان سرزمین Galar دارای فرهنگ، دین و خصوصیات منحصربه‌فرد خود هستند. همچنین حضور دو پوکمون افسانه‌ای Zacian و Zamazenta نیز در بازی Pokemon Sword and Shield تایید و اعلام شده است که هر یک از این شخصیت‌ها در دو نسخه متفاوت بازی حضور دارند.

همچنین نینتندو دایرکت اختصاصی نمایشگاه E3 2019 در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد که گفته می‌شود زمان آن حدود ۴۵ دقیقه است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده