نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

سونی پیکچرز تصمیم به‌ساخت فیلم سیندرلا دارد

شرکت سونی پیکچرز تصمیم به ساخت فیلمی جدید از داستان سیندرلا گرفته است و کارگردانی این فیلم را کِی کنان بر عهده خواهد داشت و خواننده‌ای معروف نیز نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید، آخرین اقتباسی که از داستان شخصیت «سیندرلا» روی پردهٔ سینما رفت، فیلم شرکت والت دیزنی (Walt Disney) بود که این فیلم با عنوان Cinderella (سیندرلا) در سال ۲۰۱۵ به‌کارگردانی کنت برانا اکران شد. داستان این فیلم دربارهٔ دختری به نام اِلا بود که بعد از مرگ غیرمنتظره‌ی پدرش، پس از مادرش تنها تکیه‌گاه باقی‌مانده‌ٔ زندگی‌اش را هم از دست می‌دهد و با ظلم‌های نامادری و حسودی‌ و زخم‌زبان‌های دِرِزیلا و آناستازیا تنها می‌ماند و باید آنقدر مدارا کند و مهربانی به‌خرج دهد تا در نهایت برای برداشتن کفش‌ بلورین‌اش، با شاهزاده آشنا شود. فیلم شرکت والت دیزنی با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد و در نظرسنجی سایت آماری «سینما اسکور» نیز میانگین نمره‌ٔ بسیار خوب A را از تماشاچیان دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی چون لیلی جیمز، کیت بلانشت، ریچارد مدن، هلنا بونهام کارتر، هالیدی گراینگر، سوفی مک‌شرا، استلان اسکارشگورد، نانسو آنوزی، درک جاکوبی و هایلی اتول حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم کنت برانا با بودجهٔ ۹۵ میلیون دلاری، فروشی ۵۴۴ میلیون دلاری در گیشه داشت.

Camila Cabello

اینکه شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) با توجه به موفقیت‌های ساختهٔ دیزنی، چرا تصمیم به‌ساخت فیلمی جدید از شخصیت «سیندرلا» گرفته، جای سؤال دارد، اما جدای از این موضوع، این خبر می‌تواند طرفداران داستان‌های قدیمی و فانتزی را خوشحال کند. کارگردانی پروژهٔ جدید شرکت سونی پیکچرز را کِی کنان بر عهده خواهد داشت که اولین فیلم این کارگردان زن، فیلم Blockers (بازدارندگان) بود که مورد توجه منتقدین قرار گرفت و در این فیلم لزلی من، جان سینا و گراهام فیلیپس حضور داشتند. وی همچنین تهیه‌کنندگی و نگارش فیلمنامه دو قسمت دوم و سوم مجموعهٔ Pitch Perfect (پیچ پرفکت) را در کارنامه دارد. طبق اعلان سونی پیکچرز، نسخهٔ سینمایی جدید Cinderella، در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۱ (۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

نقش شخصیت سیندرلا را در این فیلم، کامیلا کابیو با نام کامل کارلا کامیلا کابیو اتربائو، خواننده و ترانه‌سرای کوبایی-آمریکایی، ایفا خواهد کرد. جالب است بدانید وی با حضور در فصل دوم برنامهٔ The X Factor (ایکس فاکتور) در سال ۲۰۱۲، معروف شد و این حرفه را در پیش گرفت. ژانر کامیلا کابلو را باید موسیقی پاپ و آراَندبی معاصر دانست که تحت تأثیر موسیقی لاتین قرار گرفته ‌است. حضور در این فیلم، اولین نقش‌آفرینی این خواننده خواهد بود و گویا آهنگسازی این پروژه نیز به‌ وی سپرده شده است.

هنوز اطلاعاتی از داستان در نظر گرفته‌شده برای نسخهٔ جدید سینمایی «سیندرلا» منتشر نشده است، اما فرقی چندانی هم ندارد و باید کم‌وبیش منتظر همان داستان همیشگی باشیم که دختری یتیم مورد آزارواذیت نامادری و خواهرهای ناتنی‌اش قرار می‌گیرد تا فرشتهٔ نجاتش وی را از روی کفشش پیدا کند. جیمز کردن، تهیه‌کنندگی فیلم سیندرلا شرکت سونی پیکچرز را بر عهده خواهد داشت.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده