// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تصویر جدید نسخه ریمستر Command & Conquer با محوریت تغییرات واسط کاربری بازی

به‌تازگی تصویری از نسخه ریمستر بازی Command & Conquer منتشر شده که تغییراتی را در واسط کاربری یا UI بازی نشان می‌دهد.

بازی Command & Conquer Remastered به‌تازگی از فاز پیش‌تولید خارج شده و بنابه گفته‌ی کمپانی الکترونیک آرتز وارد فاز جدیدی شده است. حالا وقت مناسبی است که دید دو استودیوی Petroglyph و Lemon Sky به‌ چه شکل در حال توسعه‌ ریمستر این بازی محبوب و پرطرفدار هستند. بخش چندنفره‌ی بازی ظاهرا آماده است و تیم طراحی و هنری بازی مشغول بهبود و آماده‌سازی آن برای رزولوشن 4K هستند. اما بر اساس جدیدترین اخبار بازی، موردی که به‌تازگی از این بازی منتشر شده یک تصویر است که نشان می‌دهد واسط کاربری بازی تغییراتی داشته است.

اگرچه این واسط کاربری شباهت زیادی به نسخه‌ی اصلی بازی دارد، اما بنابه خواسته‌ی کاربران، استودیوهای توسعه‌دهنده بازی تغییراتی در جهت بهبود آن اعمال کرده‌اند. جیم وسلا، یکی از تولیدکنندگان بازی، گفته که ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم که جلوه‌ی زیبایی به بازی ببخشیم و البته همین کار را برای نسخه Red Alert بازی نیز انجام خواهیم داد. تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

Command & Conquer Remastered

یکی از تغییرات اساسی این واسط، کاهش طول عمودی اسکرول کنار صفحه است. بر اساس توصیه‌های کاربران، استودیو Petroglyph سعی کرده با آوردن دکمه‌ها و نوارهای Build دو بازی Red Alert 2 و Tiberium Wars و ترکیب آن‌ها با واسط کاربری اصلی بازی و همچنین تغییرات کوچک، این واسط جدید را بسازد. تمامی ساختمان‌ها حالا در زیر یک نوار قرار دارند و قسمت کناری صفحه اندازه‌ی ۱۸ دکمه را در خود جای می‌دهد.

دکمه‌های داخل صفحه نیز شبیه به نمونه‌های نسخه‌ی Gold Edition بازسازی شده‌اند که در کنار تعدادی تغییرات کوچک دیگر موجب ساخت این‌چنین واسط کاربری شده است. قسمت مربوط به پول و تنظیمات بازی نیز جابه‌جا شده است. وسلا گفته که این تغییرات همه با حفظ روح و ماهیت اصلی بازی و به‌هدف تبدیل واسط کاربری بازی به یک محیط مناسب سبک RTS مدرن اعمال شده است. بازی Command & Conquer Remastered در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد. پیش‌تر نیز در زومجی تصویر یکی از ساختمان‌های این نسخه از بازی را مشاهده کرده بودید.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده