// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴

شایعه: ابزار ساخت محتوای داستانی Assassin's Creed Odyssey در E3 2019 معرفی خواهد شد

بر اساس یک‌سری شایعات و به‌گفته‌ی یک شخص ظاهرا آگاه، کمپانی یوبیسافت در E3 2019 قصد دارد ابزار ساخت محتوای داستانی بازی Assassin's Creed Odyssey را معرفی کند.

اگرچه بازی Assassin's Creed Odyssey به‌طور کلی می‌تواند تقریبا نزدیک به ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی را به شما ارائه دهد، اما بر اساس جدیدترین اخبار بازی این زمان قرار است به‌واسطه‌ی یک ابزار جدید که گفته شده توسط جامعه گیمرهای Assassin's Creed Odyssey برای ساخت محتوای داستانی این بازی در رویداد E3 2019 معرفی خواهد شد، افزایش پیدا کند. این اطلاعات که در حال حاضر به‌عنوان یک شایعه شناخته می‌شود، به‌دنبال زمزمه‌های طولانی مدتی است که در این راستا مدت‌ها است که شنیده می‌شود و حالا یک کاربر ظاهرا آگاه، گفته که این ابزار قرار است در رویداد E3 امسال توسط کمپانی Ubisoft معرفی شود:

E3 در حال نزدیک شدن است و من به شما می‌گویم که به‌تازگی برای تست کردن یک ابزار مفید جهت ساخت مراحل داستانی برای بازی Assassin's Creed Odyssey دعوت شدیم. در حال حاضر نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر کنیم، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که کنفرانس یوبیسافت را در E3 2019 از دست ندهید.

در نظر داشته باشید که یوبیسافت مدت‌های طولانی است که از قصد خود مبنی بر دادن کنترل و آزادی بیشتر به کاربران و بازیکنان صحبت می‌کند و حالا با شنیدن این خبر، شاید بتوان به این نتیجه رسید که این ابزار در راستای تحقق همین هدف ساخته شده و معرفی خواهد شد. اگر چنین خبری حقیقت داشته باشد، می‌تواند کمبود انتخاب‌ها و تنوعی را که کاربران در مورد بسته الحاقی Legacy of The Blade بازی Assassin's Creed Odyssey از آن گله کرده بودند جبران کند و بنابه سلیقه‌ی هر فرد، محتوای داستانی متفاوتی را روانه‌ی این بازی کند.

این توییت می‌تواند با یک‌سری پست‌ها و شایعات پیشین نیز که در این زمینه منتشر و سپس پاک شد، مرتبط باشد. پیش‌تر یکی از مدیران جامعه گیمرهای کمپانی یوبی سافت از احتمال ساخت یک ابزار برای ساخت محتوای داستانی بازی خبر داده بود. البته در نظر داشته باشید که این شایعه در حال حاضر توسط یوبیسافت تایید نشده است و باید تا روشن شدن قضیه صبر کرد. با درنظر داشتن این موضوع که این روزها بازار شایعات بسیار داغ است، اگر در نهایت این خبر صحت داشته باشد، می‌تواند کاربران بازی Assassin's Creed Odyssey و در کل این مجموعه را بسیار خوشحال کند؛ چراکه به‌واسطه‌ی یک چنین ابزاری می‌توان ساعات گیم‌پلی بازی را به‌شدت افزایش داد و تنوع آن را به شکلی دلخواه بالا برد.

نظرات خود را در مورد این شایعه با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده