// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

بازسازی بازی Destroy All Humans در آستانه E3 2019 رسما معرفی شد

پیش از آغاز رسمی رویداد E3 2019 و همان‌طور که پیش‌تر شایعه شده بود، کمپانی تی اچ کیو نوردیک نسخه بازسازی شده بازی Destroy All Humans را رسما معرفی کرد.

کمپانی THQ Nordic پیش از آغاز رسمی رویداد E3 2019 کار خود را با معرفی بازی‌های جدید و بازسازی شده‌ شروع کرده است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، یکی از این بازی‌ها نسخه بازسازی شده‌ی بازی Destroy All Humans است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و در آن شما در نقش یک موجود فضایی به زمین حمله می‌کنید و باید ماموریت‌های خود را انجام دهید. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۰ و برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

 Destroy All Humans

داستان این بازی درست همانند نسخه‌ی قدیمی در دهه ۱۹۵۰ آمریکا جریان دارد و شما در نقش یک موجود فرازمینی به‌نام Crypto-137 پا روی کره‌ی آبی زمین می‌گذارید. در قالب این موجود شما می‌توانید خود را به شکل انسان‌ها درآورید، از سلاح‌ها و قدرت‌های خاص خود استفاده کنید و در منطقه‌ی ممنوعه‌ی Area 42 قدم بگذارید و به انجام ماموریت‌های فرازمینی خود بپردازید. بازی Destroy All Humans توسط استودیو Black Forest Games، یکی از استودیوهای داخلی کمپانی THQ Nordic ساخته خواهد شد. بخش‌هایی از توضیحات بازی در زیر قابل مشاهده است:

در نقش یک موجود فضایی به‌نام Crypto-137 وارد زمین شوید و مردم را به قتل برسانید. دی‌ان‌ای آن‌ها را دست‌کاری کنید و به‌نفع خود تغییر دهید و در نهایت دولت ایالات متحده آمریکا را طبق ماموریت‌های خود از پای درآورید. در این بازی اکشن ماجراجویی با بشقاب‌پرنده و سلاح‌های قدرتمند فرازمینی خود شهرهای انسان‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

کمپانی تی اچ کیو نوردیک پیش‌تر گفته بود که در رویداد E3 2019، قصد معرفی سه بازی جدید را دارد که این کمپانی را به یکی از پرمشغله‌ترین شرکت‌ها در این رویداد تبدیل خواهد کرد. بازی Destroy All Humans سومین بازی این لیست است. اولین بازی نسخه بازسازی شده‌ی بازی SpongeBob: Battle for Bikini Bottom بود که برای نینتندو سوییچ، پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. بازی دوم و مهم‌ترین در این لیست نیز نسخه جدید دارک سایدرز با نام Darksiders Genesis بود که در سبک و سیاق دیابلو معرفی شد. تصاویر بازی Destroy All Humans را در زیر مشاهده می‌کنید:

البته درنظر داشته باشید که باتوجه به خبری که پیش‌تر در زومجی خواندید، معرفی این سه بازی سهم بسیار کمی را از حدود ۸۰ بازی که توسط این استودیو در حال ساخت هستند دارد. در پایان با نظرات خود در مورد این بازی، با زومجی و سایرین به بحث و تبادل نظر بپردازید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده