// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

درجه سختی Survival به بازی Days Gone اضافه شد

درجه سختی Survival، اولین محتویات رایگان تابستان بازی Days Gone، در دسترس قرار گرفت و در ادامه محتویات بیشتری برای کاربران عرضه خواهد شد.

بازی Days Gone با اینکه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری برای کاربران پلی استیشن 4 بود، اما نتوانست آنطور که باید و شاید به یک اثر موفق و خوش ساخت تبدیل شود. حال استودیو Bend، سازنده دیزگان، سعی دارد با انتشار بسته‌های الحاقی رایگان در فصل تابستان، محتویات بیشتری را در دسترس کاربران قرار دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اولین محتوای رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. در واقع در آپدیت اخیر بازی، درجه سختی Survival به دیزگان اضافه شده است. Bend Studio در جریان این درجه سختی جدید سعی دارد بازیکنان را حسابی به‌ چالش بکشد. دشمنان و زامبی‌ها در این درجه سختی سرسخت‌تر از حالت قبل هستند. همچنین نوار HUD بازی غیرفعال است و نمی‌توانید از Fast Travelهای نزدیک به دشمنان استفاده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که استفاده از نوار HUD زمانی امکان پذیر است که از Survival Vision دیکن استفاده می‌کنید.

در ادامه مشخص شده است که استودیو Bend در جریان ۱۲ هفته مختلف، چالش‌های متفاوتی را برای بازیکنان در نظر گرفته است. چالش‌های بازی مربوط به سیستم مبارزات، موتور سیکلت شما و زامبی‌ها می‌شود که هر کدام از موارد ذکر شده، شما را به‌نحوی محدود می‌کند. با انجام چالش‌ها، آیتم‌های مختلفی را برای بهبود گیم‌پلی به‌دست می‌آورید که می‌توانید از آن‌ها در بازی اصلی هم استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های بخش چالش‌های بازی دیزگان هم می‌توان به ارتقای سطح اشاره کرد که با بالا رفتن سطح‌تان، پوسته‌های تزئینی را برای کاراکترتان و همچنین موتور سیکلت دیکن کسب می‌‌کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده