// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Tales of Arise در آستانه نمایشگاه E3 2019 فاش شد

در آستانه شروع نمایشگاه E3 2019، تصاویر نسخه جدید مجموعه Tales of با نام Tales of Arise منتشر شده است.

تقریبا هر سال پیش از شروع نمایشگاه E3، شاهد فاش شدن بازی‌های مختلف یا تریلر گیم‌پلی بازی‌های از پیش معرفی شده هستیم. زمان زیادی به آغاز نمایشگاه E3 2019 باقی‌نمانده است و اسم و تصاویر جدیدترین نسخه از مجموعه Tales of فاش شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Tales of Arise، نام جدیدترین نسخه از مجموعه Tales of است که برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی عرضه می‌شود. آخرین نسخه از این مجموعه، بازی Tales of Berseria بود که توانست با ظاهر ساده و انیمه‌ای خود بازخوردهای خوبی را کسب کند. این درحالی است که به‌نظر می‌رسد باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر Tales of Arise، موتور گرافیکی این سری را ارتقا داده است.

ازاین‌رو با مشاهده تصاویر، ارتقای گرافیک و جزئیات بهتر محیط را می‌بینیم. از آن‌جایی که مایکروسافت سعی دارد نظر کاربران ژاپنی را به‌خود جلب کند و تعداد بازی‌های ژاپنی خود را گسترش دهد، امکان دارد شاهد تریلر رونمایی این بازی در کنفرانس خبری مایکروسافت باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Tales of Arise را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده