نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

جزییات بازی Elden Ring، ساخته جدید فرام سافتور، فاش شد

طبق اطلاعات منتشر‌شده، بازی جدید سازندگان Dark Souls که جرج آر آر مارتین هم در توسعه آن همکاری دارد، Elden Ring نام خواهد داشت. 

در فاصله کم باقی‌مانده تا آغاز رسمی نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس‌های مرتبط با آن، شاهد انتشار اخبار و به‌طور دقیق‌تر فاش شدن اطلاعات بازی‌های مختلفی هستیم که قرار است در این رویداد رونمایی شوند. در این بین یکی از جدید‌ترین بازی‌هایی که اطلاعاتی از آن فاش شده، Elden Ring، ساخته احتمالی جدید استودیو فرام‌سافتور است. چندی پیش اعلام شد که جرج آر آر مارتین، نویسنده کتاب Game of Thrones، در حال همکاری با فرام‌سافتور در توسعه یک بازی جدید است که به‌نظر می‌رسد Elden Ring همان بازی خواهد بود. اما اینکه آیا این اثر ارتباطی با دنیای بازی تاج و تخت دارد یا خیر، هنوز مشخص نیست. 

بازی Elden Ring توسط دنیل احمد، منبع داخلی مشهور دنیای بازی‌های ویدیویی فاش شده و البته دلیل فاش شدن آن، اطلاعاتی است که شرکت باندای نامکو به‌عنوان ناشر اثر و به‌شکل ناخواسته پیش از موعد منتشر کرده است. البته خبر خوب برای افرادی که دوست ندارند پیش از رونمایی رسمی از بازی‌ها مطلع شوند اینکه اطلاعات فاش‌شده فعلا در حد اسم بازی و یک پوستر هستند و جزییات دیگری در مورد این اثر منتشر نشده است. 

بازی Elden Ring

حال باید منتظر ماند و دید که آیا Elden Ring واقعا ساخته جدید فرام‌سافتور است یا اینکه اطلاعات فاش‌شده غیرواقعی هستند. نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده