// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۱

بهترین بازی های کودکانه اندروید

در این مقاله از زومجی به سراغ بهترین بازی های اندرویدی می‌رویم که می‌توانند برای کودکان زیر هفت سال جذاب و سرگرم کننده باشند.

استفاده کودکان از موبایل پدر و مادر تقریبا به یک موضوع عادی تبدیل شده است و حقیقتا نمی‌توان از این موضوع نیز به‌سادگی جلوگیری کرد اما می‌توان با در اختیار قرار دادن یک سری بازی مناسب علاوه‌بر سرگرم کردن‌ آن‌ها به رشد کودکان نیز کمک کرد. در بین استودیو‌های مختلف بازی‌سازی که بسیاری از آثار آن‌ها مملو از درگیری و خشونت است استودیوهایی نیز به‌صورت فعالانه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند. در این مقاله به سراغ بهترین بازی های کودکانه اندروید رفته‌ایم که در بین آن‌ها علاوه‌بر بازی‌های آموزشی، بازی‌های ماجراجویی نیز حضور دارد که می‌توانند انتخاب یک بازی مناسب برای کودکان را ساده کند. با ادامه مقاله و معرفی ۳۰ بازی کودکانه همراه زومجی باشید.

در زمان انتشار این مقاله گوگل پلی به‌صورت رسمی از دسترس کاربران خارج شده است. برای دانلود بازی‌ها می‌توانید از پلتفرم‌های ایرانی استفاده کنید.


بهترین بازی های کودکانه اندروید

بازی اندروید و کودکانه Piano Kids

۳۵- بازی قشنگ کودکانه Piano Kids

  • استودیو: Orange Studios
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

Piano Kids یک بازی موزیکال جذاب و با کلی امکانات مختلف است که می‌تواند کودکان به‌راحتی سرگرم کند. در این بازی علاوه‌بر پیانو سازه‌های دیگر مانند گیتار، فلوت و چند مورد دیگر است که کنترل هریک از آن‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که کودکان کمترین مشکل را برای ارتباط با آن‌ها داشته باشند. بازی شامل چهار حالت Instruments, Songs, Sounds, Play است که هریک از آن‌ها تجربه متفاوتی را به وجود می‌آورند. علاوه‌بر تمام این موارد، فضاسازی و جلوه‌های گرافیکی بازی پرشده از رنگ‌های شاد مختلف که به‌راحتی کودکان را جذب خود می‌کند. اگر علاقه‌مند هستید که کودکان خود را با موسیقی آشنا کنید ساخته استودیوی Orange Studios می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شروع این کار باشد.

دانلود بازی کودکانه Piano Kids

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید و کودکانه Banana Kong

۳۴- بازی قشنگ کودکانه Banana Kong

  • استودیو: FDG Entertainment
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

بازی Banana Kong کودکان را در نقش یک میمون به نام Kong قرار می‌دهد که باید به هرنحوی تمام موزهای موجود در جنگل را جمع‌آوری کند. در طول بازی باید با دویدن و همچین پریدن روی درختان و محیط‌های دیگر موزهای موجود را به‌دست بیاورید. در طول مسیر تله‌ها و موانع مختلفی وجود دارند که جزو چالش‌های اصلی به حساب می‌آیند. بازیکنان می‌توانند از حیوانان دیگر به نفع خود استفاده کنند؛ درواقع در مسیر بازی حیواناتی وجود دارند که می‌توانید روی آن‌ها سوار شوید و سرعت خود دوچندان کنید. محیط‌های بازی صرفا به جنگل خلاصه نمی‌شود و گاهی باید برای به‌دست آوردن موزها به زیر رودخانه‌ها نیز بروید.

دانلود بازی کودکانه Banana Kong

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید و کودکانه Build an Island

۳۳- بازی قشنگ کودکانه Build an Island

  • استودیو: GoKids
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی Build an Island کودکان را تبدیل به مدیر و مسئول یک جزیره می‌کند. در این بازی، بازیکنان باید به امور مختلفی مانند مدیریت کشتی و البته خود جزیره بپردازند. درواقع باید به وسلیه کشتی ابزار و آیتم‌های لازم را در جزیره قرار دهید. البته همان‌طور که اشاره شد خود کشتی نیز به مدیریت نیاز دارد و باید به امور مانند سوخت‌رسانی، تمیزی و چند مورد دیگر پرداخته شود. البته که تنها یک کشتی در بازی وجود ندارد و شامل چندین کشتی با کاربری‌های مختلف می‌شود که باید آن‌ها را به‌دست بیاورید. Build an Island خلاصه به مدیریت کشتی نمی‌شود و گاهی باید به سراغ خود جزیره‌ بروید و آن‌ها را نیز مدیریت کنید. همچنین بازیکنان می‌توانند با انواع و اقسام آیتم‌هایی که به‌دست می‌آورند، جزیره را گسترش دهند. در مجموع ساخته استودیوی GoKids یک اثر جذاب مدیریتی است که می‌تواند برای کودکان مفید باشد.

دانلود بازی کودکانه Build an Island

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید و کودکانه Doctor Kids 2

۳۲- بازی قشنگ کودکانه Doctor Kids 2

  • استودیو: FM by Bubadu
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Doctor Kids 2 یک اثر کودکان و جذاب است که کودکان را در نقش یک دکتر کودکان قرار می‌دهد که باید کودکانی که هریک با مشکلی روبه‌رو شدن را درمان کنند. البته که بازی از نظر گیم‌پلی چالش خاصی ندارد و بیشتر هدف آن آشنایی کودکان با دکتر و محیط پزشکی است. بازی شامل مراحل مختلف است که هریک به یک بیماری اشاره دارد. به‌عنوان مثال در یک مرحله از بازی کودکی دچار مشکل گوارشی شده است که باید با حل چند پازل ساده آن مرحله به اتمام برسانید یا در مرحله دیگر باید دندان‌های پوسیده کودکی را بکشید. بازی صرفا به این موارد خلاصه نمی‌شود و با کارهای مختلف دیگری مانند اسکن و MRI نیز باید انجام دهید. در مجموع بازی Doctor Kids 2 ساخته استودیوی FM by Bubadu یک اثر کودکانه است که می‌توانند بخش‌های مختلفی از یک بیمارستان را به شکل ساده و جذاب معرفی کند.

دانلود بازی کودکانه Doctor Kids 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید و کودکانه Hidden Through Time

۳۱- بازی قشنگ کودکانه Hidden Through Time

  • استودیو: Rogueside
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۳ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در بازی Hidden Through Time باید آیتم‌های خواسته شده در هر مرحله را پیدا کنید که البته با وجود پویا و وسیع بودن محیط بازی کار آسانی نخواهد بود ولی می‌تواند کودکان را تا مدت‌ها سرگرم و درگیر کند. در هرمرحله از بازی وارد یک از دوره از تاریخ می‌شوید که هرچه به مراحل بالاتر بروید شرایط محیط متفاوت و البته سخت‌تر می‌شوند. به‌عنوان مثال در یک مرحله باید آیتم خاصی را پیدا کنید که شاید چندین و چند بار آن را دیده باشید ولی نتوانید آن را به درستی تشخصی دهید که این موضوع روند بازی را جذاب‌تر می‌کند. همان‌طور که اشاره شد محیط بازی ثابت نیست و همه چیز پویا و فعال هستند و گاهی نیز پیش می‌آید که آیتمی که باید پیدا کنید در پشت یک آیتم دیگر پنهان شده باشد و برای لحظاتی خودنمایی می‌کند که باید به موقع آن را انتخاب کنید. در مجموع بازی Hidden Through Time ساخته استودیوی Rogueside یک اثر فکر و جذاب است که می‌تواند ذهن و تمرکز کودکان را تقویت کند.

دانلود بازی کودکانه Hidden Through Time

دانلود گوگل پلی Google Play


بهترین بازی های کودکانه اندروید

بازی اندروید Townscaper

۳۰- بازی قشنگ کودکانه Townscaper

  • استودیو: Oskar Stålberg
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

یک بازی ساده و دوست‌داشتنی است که می‌توان بدون محدودیت خاصی خانه‌های متفاوتی در اندازه و رنگ‌های مختلف طراحی کرد و با کنارهم قرار دادن آن‌ها یک شهر آبی بسیار زیبا را طراحی کرد. در ساخته Oskar Stålberg درواقع شما روبه‌روی یک دریاچه قرار دارید که باید روی آن یک شهر را بنا کنید. شیوه بنا کردن شهر به خلاقیت شما و دیدگاه‌تان نسبت به معماری ارتباط دارد. بازی گیم‌پلی عجیبی ندارد و در نتیجه تنها باید باتوجه‌به نوع معماری که به‌آن علاقه دارید چینش مورد نظر خودتان را برای ساخت جزیره درنهایت بگیرید. بازی TownScaper در شکوفاسازی نبوغ کودکان می‌تواند تأثیرگذار باشد و ذهن کودک را برای خلق خانه‌های زیباتر و رنگارنگ‌تر تحریک کند.

دانلود بازی کودکانه Townscaper

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Fruit Ninja

۲۹- بازی کودکانه شاد اندرویدی Fruit Ninja

  • استودیو: Halfbrick Studios
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۰

Fruit Ninja یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های اندرویدی است که در زمان خود بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در این بازی کاری که باید انجام دهید تکه تکه کردن انواع میوه‌هایی است که به سمت بالا پرتاب می‌شوند. گیم‌پلی بازی ساده طراحی شده است و تنها کاری که باید انجام دهید کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش یا درواقع روی میوه‌ها است. چالشی که بازی را کمی دشوار می‌کند بمب‌هایی است که در بعضی مواقع همراه میوه‌ها پرتاب می‌شوند و در صورت ضربه به آن‌‌ها یکی از سه فرصت بازیکن از دست می‌رود. Fruit Ninja ساخته استودیوی Halfbrick Studios یک بازی جذاب با محیطی شاد است که علاوه‌براینکه می‌تواند برای کودکان سرگرم کننده باشد آن‌ها را کمی برای بالا بردن عکس‌العمل به چالش می‌کشد.

دانلود بازی کودکانه Fruit Ninja

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Teach Your Monster to Read

۲۸- بازی Teach Your Monster to Read

  • استودیو: Teach Your Monster
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۶ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

اگر به‌دنبال یک بازی برای کودک خود هستید که علاوه‌بر اینکه آن‌ها را وارد یک داستان جذاب کند به آن‌ها زبان انگلیسی آموزش دهد برنامه یا به‌نوعی بازی Teach Your Monster to Read می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این بازی باید در ابتدا یک هیولا را طراحی کنید که باتوجه‌به ماهیت کلی بازی نتیجه بامزه را به‌همراه دارد. در ادامه باید همراه آن هیولا وارد داستان‌های مختلفی شوید که هریک از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارند. تمرکز اصلی این بازی آموزش زبان انگلیسی به کودکان است که این موضوع را به شیوه جذابی برای کودکان ارائه می‌کند که کودکان بیشتر تمایل به ادامه استفاده این بازی را داشته باشند. در مجموع Teach Your Monster to Read ساخته Teach Your Monster یک بازی مناسب است که می‌توانید با خیالت راحت در اختیار کودکان خود قرار دهید.

دانلود بازی کودکانه Teach Your Monster to Read

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Crazy Chef: Cooking Restaurant

۲۷- بازی کودکانه اندروید رایگان Crazy Chef: Cooking Restaurant

  • استودیو: Casual Joy Games
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

در بازی Crazy Chef: Cooking Restaurant باید در نقش یک آشپز در زمان کوتاهی سفارش مشتری‌ها را فراهم کنید که باتوجه‌به فضای شاد و پررنگ و لعابی که دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای کودکان باشد. در طول بازی هرمشتری یک سفارش غذا خاصی دارد و بازیکن باید باتوجه‌به درخواست مشتری غذای مدنظر را آماده کند و البته که رضایت مشتری را نیز در نظر بگیرد. با پیشروی در طول بازی و کسب درآمد می‌توانید آیتم‌های بیشتری را خریداری کنید که در مقابل سود بیشتری را کسب می‌کنید و البته که چالش‌های بیشتری را نیز به سراغتان می‌آید. بازی Crazy Chef: Cooking Restaurant ساخته استودیوی Casual Joy Games شاید در ظاهر یک اثر دشوار برکودکان باشد ولی از آنجایی که یک بازی سرعتی به حساب می‌آید می‌تواند این ویژگی کودکان را تا حدی تقویت کند.

دانلود بازی کودکانه Crazy Chef: Cooking Restaurant

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Little Singham

۲۶- بازی Little Singham

  • استودیو: Zapak Mobile Games
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

Little Singham یک بازی جذاب و پرهیجان است که کودکان را در نقش یک پلیس کم سن و سال به نام سینگهام قرار می‌دهد که باید خلافکارانی را که از زندان شهر فرار کردند، دستگیر کند. بازی بسیار شبیه به بازی‌هایی مانند subway surf است. درواقع در طول بازی خود شخصیت اصلی بازی به ‌صورت خودکار در یک مسیر مستقیم شروع به حرکت می‌کند و بازیکن فقط باید از برخورد به موانع با چپ و راست رفتن، غلط خوردن یا پریدن، جلویگری کند. در طول مسیر بازی سکه‌هایی وجود دارند که با دریافت آن‌ها می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید. علاوه‌بر سکه‌ها آیتم‌های در طول مسیر بازی وجود دارند که به کمک بازیکن می‌آیند. به‌عنوان مثال آهنربا که سکه‌ها را از همه جذب می‌کند یا لباس ضدگلوله که برای مدتی موانع را به اثر می‌کند. در مجموع بازی Little Singham ساخته Zapak Mobile Games یک اثر پرهیجان است که می‌تواند تا مدت‌های زیادی کودکان سرگرم کند.

دانلود بازی کودکانه Little Singham

دانلود گوگل پلی Google Play


کاور بازی PAW Patrol Rescue World

۲۵- بازی PAW Patrol Rescue World - سگ‌های نگهبان

  • استودیو: Budge Studios
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

در بازی PAW Patrol Rescue World کودکان باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا مشکلات پیش آمده برای مردم را حل کنند. درواقع در بازی، کودکان در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی رایدر قرار دارند که او نیز چندین سگ نگهبان را در اختیار دارد. حال باید با استفاده از این سگ‌ها مشکلات مختلف مردم را حل کنند. در ابتدای بازی باید چندین کار مختلف مانند بازسازی نیمکت‌های شکسته، قرار دادن لانه‌ی پرندگان در بالای درخت، مدیریت دام‌های یک مزرعه و چند مورد دیگر را انجام دهید که درواقع حکم مراحل آموزشی را دارند. بعد از اتمام بخش آموزشی بازیکن می‌توانند با انتخاب نقشه بازی به مناطق مختلف رفته و مأموریت‌های خواسته شده را انجام دهید. در بازی برای کنترل‌ هریک از شخصیت‌ها کافی است که ازطریق کنترل‌‌های سمت چپ صفحه‌نمایش استفاده کنید و این کار در همان ابتدای بازی به‌طور کامل آموزش داده می‌شود. ساخته استودیوی Budge Studios قطعا کودکان را هدف اول خود قرار داده است و باتوجه‌به ساختاری که بازی دارد می‌تواند کودکان در دنیای خود محو کند.

دانلود بازی کودکانه PAW Patrol Rescue World

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی موبایل Tom and Jerry: Chase

۲۴- بازی Tom and Jerry: Chase - تام و جری

  • استودیو: NetEase Games
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بدون تردید تام و جری یکی از فراموش نشدنی‌ترین شخصیت‌های کارتونی هستند که دیگر افراد بسیار بسیار کمی وجود دارند که این دو شخصیت دوست‌داشتنی را نشناسند. بازی آنلاین و رقابتی Tom and Jerry: Chase ساخته استودیوی NetEase Games شما را در نقش این دو شخصیت قرار می‌دهد که باید در آن به رقابت‌های جذاب و پرهیجان بپردازید. بازی به این صورت است که با انتخاب یکی از دو شخصیت وارد میدان مسابقه می‌شوید. در هردست مسابقه یک گربه و چهار موش قرار دارند که وظیفه گربه شکار موش‌ها با آیتم‌های مختلف است و موش‌ها نیز می‌تواند پنهان شوند یا اینکه با آیتم‌های مختلف گربه را آزار دهند. همچنین در مقابل گربه می‌تواند با شکار آن‌ها هریک را به یک موشک وصل کند تا از شر آن‌ها راحت شود. با امتیازهایی که در طول مسابقه به‌دست می‌آورید می‌توانید اسکین‌ها و آیتم‌های مختلفی خریداری کنید. در مجموع بازی Tom and Jerry: Chase یک اثر جذاب و پرهیجان است که واسطه محیط‌‌های پررنگ و لعاب به‌راحتی کودکان سرگرم می‌کند.

دانلود بازی کودکانه Tom and Jerry: Chase

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Guardians of Ancora

۲۳- بازی Guardians of Ancora

  • استودیو: Scripture Union
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

Guardians of Ancora بازیکنان را به سرزمینی به نام آنکورا می‌برد جایی که توسط شش نفر محافظت می‌شود. بازی در سبک رانر است و تنها که باید انجام دهید جلوگیری از برخورد با موانع مختلف است. این کار می‌توانید با پریدن از روی آن‌ها یا با استفاده حرکات پارکور انجام دهید. بازی در اوایل چالشی خاصی را پیش‌وی بازیکن قرار نمی‌دهد ولی در مراحل بالاتر چالش‌ها کمی دشوارتر می‌شوند. Guardians of Ancora شامل مراحل مختلفی است که هریک از آن‌ها حال و هوای خاص خود را دارند که از مانع تکراری شدن روند بازی می‌شوند. در مجموع ساخته استودیوی Scripture Union یک بازی سرگرم کننده برای کودکان است که می‌تواند تا مدتی آن‌ها جذب خود کند.

دانلود بازی کودکانه اندروید Guardians of Ancora

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Escape Room: Mystery Word

۲۲- بازی Escape Room: Mystery Word

  • استودیو: Worrzle Team
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

Escape Room: Mystery Word یک بازی فکری و جذاب است که می‌تواند ذهن کودکان را به چالش بکشاند. در این بازی بازیکنان در هرمرحله در یک اتاق گرفتار شده‌اند و باید با بررسی آیتم‌های مختلفی راهی را برای خروج از آن اتاق پیدا کنند. البته که هرگز این کار ساده نخواهد بود و باید حسابی با جزئیات دقت کرد تا راه‌حل مناسبی را پیدا کرد. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و در کل چالش‌ خاصی را به وجود نمی‌آورد. بازی زمان خاصی را برای خارج شدن از اتاق در نظر نگرفته و می‌‌‌‌‌‌توانید به‌راحتی و با فکرباز راه حلی را پیدا کنید. بازی Escape Room: Mystery Word ساخته استودیوی Worrzle Team یک اثر فکری است که علاوه‌بر سرگرم کردن کودکان، ذهن آن‌ها را نیز تقویت می‌کند.

دانلود بازی کودکانه Escape Room: Mystery Word

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Clumsy Ninja

۲۱- بازی Clumsy Ninja

  • استودیو: NaturalMotion
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

بازی Clumsy Ninja بازیکن را در نقش یک مربی نینجا قرار می‌دهد که باید یک نینجای تازکار را تربیت کنند. در بازی می‌توانید هربلایی که می‌خواهید برسر او بیاورید و او نیز واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهد. پس از طیکردن مراحل ابتدایی باید مهارت نینجایی مختلف را به آموزش دهید و کم کم آن را به سطح‌های بالاتر برسانید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده و تنها کاری که باید انجام دهید لمس شخصیت بازی و انجام حرکات مختلف است. با پیشرفت در طول بازی می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری و نینجای خود را شخصی‌سازی کنید. همچنین همیشه در یک مکان ثابت نخواهید بود و می‌توانید بازی را در مکان‌های جدیدی ادامه دهید. بازی Clumsy Ninja ساخته NaturalMotion قطعا یکی بازی‌های خوب این فهرست است که با توجه فضای خاصی که دارد کودکان به‌راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

دانلود بازی کودکانه Clumsy Ninja

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Bloons Adventure Time

۲۰- بازی Bloons Adventure Time

  • استودیو: ninja kiwi
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

Bloons Adventure Time روایتگر شهری به نام Ooo است که توسط یکسری بادکنک مورد حمله قرار گرفته است. حال بازیکنان باید با انتخاب یکی از شخصیت‌های فین، شاهزاده خانوم، مارسلاین و چندین شخصیت دوست‌داشتنی دیگر به دفاع از سرزمین خود بپردازند. هدف بازیکنان در طول بازی ترکاندن بادکنک‌های مختلف است که در ابتدا با هدف آشنایی چالش برانگیز نخواهد بود ولی رفته رفته چالش‌های مختلف به سراغ بازیکنان روانه می‌شود. البته که در طول بازی تنها نخواهید بود و می‌توانید از شخصیت‌های دیگری مانند میمون‌ها کمک بگیرد. با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید و همچنین شخصیت‌های دیگر بازی را آزاد کنید و از آن در طول بازی استفاده کنید. ساخته استودیوی ninja kiwi یک بازی جذاب و پرهیجان است که با توجه با گرافیک شاد و کارتونی که دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای کودکان باشد.

دانلود بازی کودکانه Bloons Adventure Time

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Holedown

۱۹- بازی Holedown

  • استودیو: Grapefrukt Games
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی Holedown بازیکنان را وارد اعماق سیاره‌های مختلفی می‌کند که درواقع باید با حفاری آن‌ها به مرکز آن‌ها برسند. البته کار ساده‌ای نخواهد بود آن هم به‌دلیل اینکه تنها یک اسلحه با توپ‌های محدود را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در بعضی از مواقع بازی، بازیکنان با اجسام خست‌تری روبه‌رو می‌شوند که باید یک روش و اصولی خاصی آن‌ها را از بین ببرند. البته می‌توان با جمع‌آوری امتیازهایی که در طول هرمرحله به‌دست می‌آیند آیتم‌های مختلفی در جهت کمک در درمرحله خریداری کرد. بازی شامل سیاره‌ها و محیط‌های مختلف است که از عدم تکراری شدن روند بازی جلوگیری می‌کند. بازی از نظر گیم‌پلی بسیار ساده است که حتی می‌توان تنها با یک دست آن را تا انتها تجربه کرد. ساخته استودیوی Grapefrukt Games شاید به ظاهر مناسب کودکان نباشد اما با پازل‌های مختلفی که پیش‌روی آن‌ها قرار می‌دهد می‌تواند باعث افزایش قدرت ذهن آن‌ها شود.

دانلود بازی کودکانه Holedown

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید CatFish

۱۸- بازی CatFish

  • استودیو: NeverEnding Games
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی CatFish کودکان را در نقش گربه‌های مختلفی قرار می‌دهد که با نهایت تلاش خود را در جهت صید ماهی‌های مختلف به خرج دهند. البته این موضوع با دنیای واقعی گربه‌ها کاملا متفاوت است و در این بازی گربه‌ها باید با کمک چوب ماهگیری، ماهی‌های خود را به‌دست بیاورند. CatFish شامل گربه‌های مختلفی است که در طول بازی با کسب امتیاز می‌توان آن‌ها آزاد و از آن‌ها در طول بازی استفاده کرد. همچنین درکنار گربه‌ها، طعمه‌هاو چوب‌های ماهیگیری مختلفی وجود دارد که با امتیازهای به‌دست آمده در طول بازی می‌توان آن‌ها به‌دست آورد. بازی CatFish ساخته استودیوی NeverEnding Games یک بازی جذاب و شاد است که کودکان به‌راحتی سرگرم می‌کند.

دانلود بازی کودکانه CatFish

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Piffle

۱۷- بازی Piffle

  • استودیو: Hipster whale
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

Piffle ساخته استودیوی Hipster whale یک بازی ماجراجویی است که بازیکن را در نقش شخصیت بازی یعنی پیفل قرار می‌دهد. داستان بازی در رابطه با پیفل است که در یک روز دوستش توسط یک غریبه دزدیده می‌شود. حال بازیکنان در نقش پیفل و گربه‌های همراه اون دوستش را پیدا کنید. گیم‌پلی بازی به این صورت است که باید با پرتاب گربه‌ها به سمت بلوک‌ها، آن‌ها را نابود کنید و این روند در هرمرحله دشوارتر می‌شود. بازی با طراحی شاد و رنگارنگی که دارد به‌راحتی کودکان را به سمت خود جذب می‌کند. همچنین بازی با گیم‌پلی خود سعی می‌کن ذهن کودکان به چالش بکشد که در نوع خود باعث افزایش مهارت فکری آن‌ها نیز می‌شود. اگر به‌دنبال یک بازی مرحله و هیجان‌انگیز برای کودکان خود هستید بازی Piffle می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای آن‌ها باشد.

دانلود بازی کودکانه Piffle

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Mergical

۱۶- بازی کودکان دخترانه Mergical

  • استودیو: Betta Games
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Mergical روایتگر سرزمین بزرگی است که روی ابرها بنا شده ولی به‌دلیل طلسم یک جادوگر رو به زوال رفته است. حال بازیکنان در نقش یک کودک شاداب باید سعی کنند با حل پازل‌های مختلف این سرزمین را نجات دهند. در طول بازی باید سعی کنید آیتم‌های مشابه و هم رنگ را به یکدیگر متصل کنید و آن‌ها ارتقاء دهید. بازیکنان می‌توانند هرآیتم را چندین و چندبار در صورت وجود آیتم مشابه ارتقاء دهند که البته با وجود چالش‌های متفاوتی که پیش‌رو قرار می‌دهد، کار را کمی دشوار می‌کند. بازی شامل شخصیت‌های مختلف است که هریک از آن قابلیت خاصی دارند. البته نمی‌توانید از همان ابتدا از آن‌ها استفاده کنید و باید با جمع‌آوری امتیاز آن‌ها را به‌دست بیاورید. در طول مراحل بازی می‌توانید آیتم‌های خاصی مانند نوت‌های موسیقی را پیدا و از آن‌ها در جهت آباد کردن سرزمین استفاده کنید. Mergical ساخته استودیوی Betta Games یک بازی جذاب و پررنگ و لعاب است که به می‌تواند کودکان را جذب خود کند.

دانلود بازی کودکانه Mergical

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید !Merge Magic

۱۵- بازی !Merge Magic

  • استودیو: Gram Games Limited
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

در بازی !Merge Magic بازیکنان باید در نقش یک باغبان، باغچه خود را از دست طلسم‌های مختلف نجات دهند. در طول بازی بازیکنان باید با ترکیب کردن آیتم‌های مختلف، جادوهایی را برای جلوگیری از خراب شدن باغچه به وجود بیاورند که البته همه چیز به این سادگی نخواهد بود و بازیکنان را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند. با کسب امتیاز می‌توانید باغچه خود را گسترش دهید و همچنین با آیتم‌های مختلفی مانند درخت، گیاهان، جواهرات و موارد دیگر و باغچه را آن‌طور که دوست دارید، طراحی کنید. در بازی می‌توانید با ترکیب کردن آیتم‌های مختلف می‌توانید موجودات خاصی را به وجود بیاورید و از آن‌ها در باغچه خود بهره ببرید. در مجموع بازی !Merge Magic ساخته استودیوی Gram Games با توجه فضای شاد و جذاب و همچنین پازل‌های مختلف می‌تواند گزینه سرگرم کننده‌ای برای کودکان باشد.

دانلود بازی کودکانه !Merge Magic

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Om Nom: Run

۱۴- بازی Om Nom: Run

  • استودیو: ZeptoLab
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در بازی Om Nom: Run باردگیر کنترل شخصیت سبز رنگ و دوست‌داشتنی مجموعه بازی Cut the Rope را برعهده دارید که البته این بار خبری از قطع کردن چیزی نیست. در این بازی که در سبک بازی‌های دویدن بی‌انتها است باید سعی کنید با چپ و راست رفتن و همچین پریدن از روی موانع مختلف امتیاز‌هایی را دریافت کنید. با امتیازهایی که در طول هردست بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید آیتم‌ها و حتی شخصیت‌های جدیدی را خریداری و از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید. همچنین در طول هر دست بازی آیتم‌هایی مانند آهنربا، کفش پرشی و موارد دیگر وجود دارد که به کمک شما می‌آیند. بازی Om Nom: Ru یک بازی رکوردی و به‌شدت سرگرم کننده است که باتوجه‌به فضای به‌شدت شادی که دارد می‌تواند برای کودکان گزینه جالبی باشد.

دانلود بازی کودکانه Om Nom: Run

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید We Bare Bears Match3 Repairs

۱۳- بازی We Bare Bears Match3 Repairs

  • استودیو: SUNDAYTOZ
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی We Bare Bears Match3 Repairs در رابطه با سه خرس از سه نژاد گریزلی، قطبی و پاندا است که خانه‌ها آن‌ها خراب شده است. حال بازیکنان باید با حل کردن جورچین‌های مختلف سعی کنند خانه‌های آن‌ها را بازسازی کنند. مانند اکثر بازی‌های جورچینی، بازیکنان باید باید با کنارهم قرار دادن آیتم‌ها هم شکل امتیاز دریافت کنند. هرچه تعداد آیتم‌های مشابه کنار یکدیگر بیشتر باشد امتیاز بالاتری را دریافت خواهید کرد. در این بازی درکنار حل کردن جورچین‌ها می‌توانید به گشت‌و‌گذار و انجام‌ مأموریت‌های مختلفی بپردازید. با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری و استفاده کنید. به‌عنوان مثال آیتم‌هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در جهت زیباسازی خانه‌ها بهره برد. We Bare Bears Match3 Repairs ساخته استودیوی SUNDAYTOZ یک بازی ماجرواجویی جذاب با شخصیت‌های بامزه است که می‌تواند ساعت‌ها کودکان مشغول خود کند.

دانلود بازی کودکانه We Bare Bears Match3 Repairs

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید English Gym

۱۲- بازی English Gym

  • استودیو: interService
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی‌ها و برنامه‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان وجود دارد که English Gym یکی از بهترین آن‌ها است. در این بازی زبان انکلیسی را از پایه‌ترین موارد در قابل بازی‌های مختلف به کودکان آموزش می‌دهد. این بازی‌های شامل حالت‌های مختلفی هستند که کودکان می‌توانند با توجه سلیقه خود یکی را انتخاب به تجربه آن بپردازند. English Gym در ابتدا به آموزش حروف انگلیسی در ساده‌ترین حالت ممکن شروع می‌کند و سپس با کلمات ساده این کار را ادامه می‌دهد. درکنار بازی‌های مختلفی چندین فیلم کوتاه و موسیقی وجود دارد که آن‌ها نیز به گونه این زبان را به کودکان یاد می‌دهند. بدون تردید بازی English Gym ساخته interservice یکی از بهترین بازی‌های آموزش زبان انگلیسی است که می‌توانید برای کودکان خود انتخاب کنید.

دانلود بازی کودکانه English Gym

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید زبان کوچولو

۱۱- بازی زبان کوچولو - آموزش زبان انگلیسی کودک

  • استودیو: نرم افزارسازان سپاهان
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۱۴۰۰

در قسمت قبل به معرفی یک بازی آموزش زبان انگلیسی پرداختیم که محتوای داخلی آن نیز کاملا انگلیسی است. در این قسمت به سراغ یک بازی آموزش زبان انگلیسی ایرانی رفته‌ایم که می‌تواند در نوع خود به کودکانی این زبان را آموزش دهد. در بازی زبان کوچولو کودکان می‌توانند با انجام بازی‌های مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند که باتوجه‌به ساختار شادی که دارد می‌تواند کودکان را سرگرم کند. زبان کوچلو شامل ده بازی به نام‌های حروف الفبا، الفبای حیوانات، پازل حیوانات، میوه‌ها، رنگ‌ها، اعداد، آموزش نوشتن، تشابه، اشکال و آشنایی با اعضای بدن است که هریک از آن‌ها به‌گونه‌ای سعی در آموزش زبان انگلیسی دارند. ساخته نرم افزارسازان سپاهان می‌تواند یک گزینه مناسب و البته ابتدایی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان باشد.

دانلود زبان کوچولو-آموزش زبان انگلیسی کودک

بازی اندروید دهکده الفبا

۱۰- بازی دهکده الفبا

  • استودیو: نرم افزارسازان سپاهان
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۱۴۰۰

اگر علاقه‌مند به آموزش حروف الفبا به کودکان زیر هفت سال خود هستید بازی ایرانی دهکده الفبا ساخته استودیوی نرم افزارسازان سپاهان می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این بازی شامل چهار مرحله است که هرکدام از آن‌ها شامل پنج زنگ آموزشی و یک زنگ تفریح هستند. در زنگ اول کودکان باید حروف را درجای مناسب قرار دهند که علاوه‌بر صدا حروف با ظاهر آن نیز آشنا می‌شوند. در زنگ دوم باید یک پازل را حل کنند که هدف آن کشف کلمه آن پازل است. در زنگ سوم پشت یک سری کار کلماتی مخفی شده‌اند که کودکان باید آن‌ها به ذهن خود بسپارند و در ادامه آن‌ها را پیدا کنند. در زنگ چهارم باید حروف مخفی در صندوق‌ها را پیدا و کلمه مناسب را تشکیل دهند. در زنگ پنج خوش نویسی کار شود و و درواقع تمرینی برای نوشتن حروف و کلمات مختلف است. در آخر زنگ تفریح است که شامل چندین بازی مختلف و ساده است. دهکده الفبا یک بازی آموزشی برای کودکان است که با تمرین‌های مختلف سعی در آموزش زبان فارسی به کودکان دارد.

دانلود بازی کودکانه دهکده الفبا


بازی اندروید CHUCHEL

۹- بازی Chuchel

  • استودیو: Amanita Design
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

اگر می‌خواهید یک بازی کودکانه و به‌شدت بامزه را برای کودکان خود انتخاب کنید بدون تردید بازی Chuchel یکی از بهترین گزینه‌های این فهرست است. بازی Chuchel روایتگر شخصیتی پشمالو به نام Chuchel است که زمانی‌که گیلاس خود را به‌سادگی از دست می‌دهد وارد یک ماجراجویی به‌شدت بامزه برای به‌دست آوردن دوباره آن گیلاس می‌شود. در هر موقعیت که بازیکن در آن قرار می‌گیرد باید معمایی را برای به‌دست آوردن گیلاس حل کند که البته در آخر بازهم دستش به آن گیلاس نمی‌رسد و باید ماجراجویی خودش را دهد. بازی مملو از معما‌های مختلف است که ذهن مخاطب را به چالش می‌کشاند. طراحی بصری Chuchel در یک کلام عالی است که این مورد از طراحی محیط بازی گرفته تا تک، تک شخصیت‌های بازی که هرکدام به شکلی عجیبی بامزه و دوست‌داشتنی هستند. Amanita Design یکی از بهترین استودیوهای مستقل است که در هربازی بازیکنان وارد یک ماجراجویی عجیب می‌کند که بازی Chuchel یک از این موارد است.

دانلود بازی کودکانه CHUCHEL

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cut the Rope: Magic

۸- بازی Cut the Rope: Magic

  • استودیو: ZeptoLab
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۰

Cut the Rope: Magic یک بازی فکری و پرطرفدار است که باید سعی کنید با بریدن طناب‌های مختلف چالش‌های پیش‌رو را حل کنید که البته در هرمرحله چالش‌ها دشوارتر می‌شوند. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Om Nom قرار دارید که طی یک سری اتفاقات وارد یک ماجراجویی عجیب که هدف آن به‌دست آوردن آبنات‌ها است، می‌شوید. در هرمرحله باید به نحوی طناب‌ها را ببرید که به به‌دست آمدن آبنبات‌ها ختم شود که سادگی بازی تنها در چند مرحله ابتدایی است. در طول هر مرحله یک سری ستاره وجود دارد که درصورتی که بتوانید آن‌ها را نیز به‌دست بیاورید امتیاز کامل آن مرحله را دریافت خواهید کرد. یکی از نکات خوب بازی تنوع محیطی است که به جذابیت بازی اضافه می‌کند. در مجموع Cut the Rope: Magic ساخته استودیوی ZeptoLab یک بازی فکری و با محیط بسیار شاد است که حسابی می‌تواند کودکان را غرق دنیای خود کند.

دانلود بازی کودکانه Cut the Rope: Magic

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Where's My Water? 2

۷- بازی Where's My Water? 2

  • استودیو: Disney
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

بازی Where’s My Water? 2 بازیکنان در نقش یک تماسح نه چندان ترسناک قرار می‌دهد که درگیر یک مشکل است. داستان بازی در رابطه با تمساحی است که در اعماق زمین زندگی می‌کند و باید برای به‌دست آوردن آب‌ تمیز مسیرهای خراب را ببند و در مقابل مسیرهای خوب را در جهت به‌دست آوردن آن آب باز کند. گیم‌پلی بازی تنها به کشیدن آیتم‌های مختلف ختم می‌شود ولی همین موضوع چالش‌هایی را ایجاد می‌کند که شاید در برخی مراحل حسابی درگیرتان کند. مراحل بازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار است که باعث می‌شود بازیکن اشتیاق بیشتری برای تجربه بازی داشته باشد. همچنین با فضاسازی شاد و جذاب که در بازی وجود دارد به‌راحتی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای کودکان باشد.

دانلود بازی کودکانه Where's My Water? 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Funny Farm match 3

۶- بازی Funny Farm match 3 Puzzle game

  • استودیو: LLC Progress
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

در بازی Funny Farm match 3 باید در نقش یک مزرعدار، مزرعه خود را با حل کردن جورچین‌های مختلف گسترش دهید. گیم‌پلی بازی همانند اکثر بازی‌های جورچین است که باید آیتم‌های مشابه را درکنار یکدیگر قرار دهید و با این روش امتیاز‌هایی را به‌دست بیاورید. آیتم‌هایی که در درون این جورچین‌ها قرار دارند به شکل میوه‌های مختلف مزرعه هستند. در طول حل جورچین‌ها هرچه تعداد آیتم‌های مشابه کناریکدیگر بیشتر باشد امتیاز بالاتری را دریافت خواهید کرد که در ادامه با امتیازهای خود می‌توانید فعالیت‌های مختلفی را انجام دهید. بازی شامل مراحل بسیار زیاد و متنوعی است که اگر به آن علاقه‌مند شوید تا مدت‌ها می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید. بازی Funny Farm match 3 ساخته استودیوی LLC Progress یک اثر جورچین با محیط‌های شاد و رنگارنگ است که می‌تواند گزینه مناسبی برای کودکان باشد.

دانلود بازی کودکانه Funny Farm match 3 Puzzle game

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Yeah Bunny 2

۵- بازی Yeah Bunny 2

  • استودیو: Adrian Zarzycki
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

در بازی Yeah Bunny 2 ساخته استودیوی Adrian Zarzycki کودکان را در نقش یک خرگوش قهرمان قرار می‌دهد. هدف بازی بسیار ساده است. بازکنان باید در هرمرحله جوجه‌های زردرنگ را از دست خوکی که آن‌ها اسیر کرده است، نجات دهند. گیم‌پلی بازی نیز ساده و تنها کار که باید انجام دهید پریدن از روی موانع مختلفی است که برسراهتان قرار می‌گیرند. در طول مراحل بازی گاهی به باس‌فایت‌های برخورد خواهید کرد که می‌توانند حسابی دردسرساز شوند و باید راهی برای شکست آن پیدا کنید. طراحی رترو و همچین موسیقی ۸ بیتی به‌شدت فضای بازی را جذاب کرده است به طوری که اگر افراد بزرگسال نیز این بازی را تجربه کند احتمالا حس نوستالژی به سراغ آن‌ها خواهد آمد.

دانلود بازی کودکانه Yeah Bunny 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید !Educational Games for Kids

۴- بازی !Educational Games for Kids

  • استودیو: MAGE Studio Kid Games
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

Educational Games for Kids یک بازی مناسب برای کودکان زیر ۷ سال است که آن‌ها را وارد یک دنیا شاد و جذاب می‌کند و موضوعات مختلفی را متناسب با سن‌ آن‌ها به شیوعی شاد آموزش می‌دهد. به‌عنوان مثال انواع شکل‌ها هندسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، رنگ‌ها، ابعاد و موارد مختلف دیگر را به آن‌ها یاد می‌دهد. در بخش دیگری از بازی Educational Games for Kids مهارت‌های مختلف زندگی را به شیوه کودکانی نشان می‌دهد. مهارت‌هایی مانند خرید و فروش، آشپزی، مرتب کردن اجسام براساس اندازه و موارد مختلف دیگر که همه آن‌ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. در مجموع بازی Educational Games for Kids ساخته MAGE Studio Kid Games یک اثر جذاب با دنیایی شاد است که می‌تواند گزینه مناسب برای کودکان باشد.

دانلود بازی کودکانه !Educational Games for Kids

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Angry Birds Classic

۳- بازی Angry Birds Classic

  • استودیو: Rovio Entertainment Corporation
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۰۹

بدون‌تردید مجموعه بازی Angry Birds یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی زمان خود است که توانست میلیون‌ها بازیکن را تا چندین سال در نسخه‌های مختلف سرگرم کند. درهر یک نسخه‌های این مجموعه شما در نقش پرنده‌هایی قرار دارید که باید دشمنان آن‌ها یعنی خوک‌های سبز رنگ را نابود کنید. گیم‌پلی بازی به این صورت است که در هرمرحله تعدادی پرنده در اختیار دارید که در مقابل آن‌ها خوک‌هایی در درون سازه‌های مختلف قرار دارند. حال بازیکن باید با قرار دادن پرنده‌ها روی یک وسیله پرتابی آن‌ها را به سمت خوک‌ها به قصد نابودی آن‌ها پرتاب کند. هریک از پرنده‌های قابلیت مخصوص به خود را دارند. به‌عنوان مثال پرنده قرمز رنگ ضربات سنگین وارد می‌کند یا پرنده زرد رنگ که با سرعت بالایی به سازه‌های خوک‌ها حمله‌ور می‌شود.. در مجموع بازی سری Angry Birds ساخته استودیوی Rovio یک اثر جذاب و پرهیجان است که به‌راحتی کودکان را سرگرم خود می‌کند.

دانلود بازی کودکانه Angry Birds Classic

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Rayman Jungle Run

۲- بازی Rayman Jungle Run

  • استودیو: Ubisoft
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۳ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

مجموعه بازی‌های Rayman یکی از پرطرفداترینآثار یوبیسافت است که در هرقسمت بازیکنان را وارد یک ماجراجویی بامزه و پرهیجان می‌کند. در بازی Rayman Jungle Run کنترل شخصیت ریمن را برعهده دارید که باید در هرمرحله به نقطه پایان مدنظر بازی برسید که باتوجه‌به اینکه در مسیر دشمنان مختلفی حضور دارند قرار نیست این کار را به‌ سادگی انجام دهید. در طول هرمرحله علاوه‌بر دشمان، می‌توانید امیتازها و آیتم‌های مختلفی را جمع‌آوری کنید که برخی از آن‌ها حسابی به کمک شما می‌آیند. یکی از ویژگی‌های جذاب مجموعه Rayman که در بازی Rayman Jungle Run نیز وجود دارد موسیقی شاد و هیجان‌انگیز آن است که در حین طی کردن مراحل هیجان بیشتری را به بازیکن منتقل می‌کند. بازی Rayman Jungle Run ساخته Ubisoft یکی از بهترین بازی‌های این فهرست است که باتوجه‌به محیط‌های رنگارنگ، موسیقی‌های شد و شخصیت‌های بامزه حسابی کودکان مجذوب خود می‌کند.

دانلود بازی کودکانه Rayman Jungle Run

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید SpongeBob: Krusty Cook-Off

۱- بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off

  • استودیو: Tilting Point
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

باب اسفنجی بدون تردید یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های کارتونی است که طرفداران بی‌شماری در دنیا دارد. بازی‌های مختلفی براساس این شخصیت و به‌طورکلی دنیای آن ساخته شده است که بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off یکی از جدیدترین این بازی‌ها است. در این بازی شما در رستوران معروف شهر یعنی کراستی، باید سفارشتان مشتریان دریافت و در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها آماده و تحویل دهید. بازی درواقع یک اثر کودکانه است ولی قرار نیست بدون چالش باشد و در بعضی مراحل با افزایش مشتریان و تنوعی که در نظر دارند حسابی بازیکنان را به دردسر می‌اندازد. در طول بازی با کسب امتیاز می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید و همچنین میز کار و خود رستوران را تغییر ظاهر دهید. SpongeBob: Krusty Cook-Off ساخته استودیوی Tilting Poin یک بازی جذاب و پرهیجان است که می‌تواند مورد استقبال کودکان قرار گیرد.

دانلود بازی کودکانه SpongeBob: Krusty Cook-Off

دانلود گوگل پلی Google Play


در این مقاله از زومجی به سراغ بهترین بازی‌های کودکانه اندروید رفته‌ایم که می‌توانند علاوه‌بر سرگرم کردن کودکان به رشد آن‌ها نیز کمک کنند. اگر شما نیز یک بازی مناسب کودکان را سراغ دارید آن را در بخش دیدگاه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین بازی های کودکانه اندروید برای یادگیری زبان انگلیسی کدام ها هستند؟

بازی زبان کوچولو - آموزش زبان انگلیسی کودک از استودیو سپاهان یکی از بازی های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی توسط کودکان است. شما همچنین می‌توانید بازی English Gym را دانلود کنید.

بازی کودکان چه ویژگی‌هایی دارد؟

برخلاف بسیاری از بازی‌های بزرگسالانه در حوزه کودک نیازمندی به توجه به فضایی شاد برای جلب نظر کودک اهمیت زیادی دارد. به‌طور ویژه بازی‌های حوزه کودک بعد آموزشی دارند و با فضاسازی مناسب سنین زیر ۶ سال سعی در تقویت حافظه و آموزش دارند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده