// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل Fury Survivor: Pixel Z

Fury Survivor: Pixel Z یک بازی موبایل نقش آفرینی زامبی محور با دوربین از بالا به پایین است که بازیکنان را در نقش کارگری ساختمانی قرار می‌دهد که می‌خواهد خانواده‌ی خود را پیدا کند.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی رفته‌ایم که با حال‌وهوای زامبی‌ها ساخته شده است؛ اثری که داستانی زیبا و جذاب را روایت می‌کند. بازی اندروید و آیفون Fury Survivor: Pixel Z یک بازی پیکسلی است که دوربین از بالابه‌پایین آن سبب شده است تا حس‌وحال جالبی به بازی بخشیده شود. از نظر داستان بازی آیفون و اندروید Fury Survivor: Pixel Z روایتگر سال ۲۰۲۵ است؛ جایی که ویروس Z در سراسر جهان پخش شده است و بشریت را تهدید می‌کند. نصف بیشتر مردم به زامبی‌های کشنده و مرگباری تبدیل شده‌اند و تنها بخشی از مردم زنده مانده‌اند و برای زنده‌ماندن، تلاش می‌کنند. دراین‌میان شما در نقش کارگری ساختمانی هستید که در گذشته در نیروی دریایی خدمت کرده است. حال خود را در وضعیتی نابود کننده و غیر منتظره پیدا می‌کنید و باید دختر و همسرتان را پیدا کنید. داستان بازی شروع خوبی دارد و در ادامه با روایت خوبش، تلاش یک مرد برای پیدا کردن خانواده‌ی خود را به‌تصویر می‌کشد.

Fury Survivor: Pixel Z

طراحی زامبی‌ها و قدرت‌های‌شان به‌شکلی است که رفته رفته قوی‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌شوند

با شروع بازی موبایل Fury Survivor: Pixel Z یک بخش آموزشی بسیار کوچک به شما یاد داده می‌شود و این بخش هم تنها مربوط به نحوه‌ی هدایت کاراکترتان می‌شود. در سمت چپ صفحه نمایش، یک آنالوگ مجازی طراحی شده است تا بازیکنان بتوانند شخصیت اصلی داستان را هدایت کنند. این در حالی است که در سمت راست صفحه نمایش دکمه‌های دیگری هم طراحی شده‌اند. اصلی‌ترین دکمه مربوط به ضربه‌زدن به زامبی‌های بازی است. سایر دکمه‌های بازی هم به عوض کردن سلاح و بارگذاری خشاب سلاح‌های گرم ختم می‌شود. در واقع تیم سازنده سعی کرده است با به‌کارگیری یک مکانیزم ساده در هدایت کاراکتر، بازیکنان را جذب کند. شاید با دیدن دکمه‌های زیاد بازی کمی سردرگم شوید، اما حالت Aim Assist بازی به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ زحمتی زامبی‌ها را هدف بگیرید و از بین ببرید. همین مورد در نبردهای شلوغ، حسابی شما را کمک می‌کند. Fury Survivor: Pixel Z یک بازی زامبی‌محور است؛ ازاین‌رو هجوم زامبی‌های مختلف که هرکدام قدرت و نوار سلامت متفاوتی دارند، می‌تواند شما را در حالتی که بازی فاقد سیستم هدایت کاراکتر مناسبی باشد، اذیت کند. مورد دیگری که Fury Survivor: Pixel Z را به یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده تبدیل کرده است، مبارزات بازی است.

اگر مدیریت درستی روی منابع‌تان نداشته باشید، هم از نظر بانداژ و جعبه کمک‌های اولیه و هم از نظر مهمات، دچار مشکل می‌شوید

طراحی زامبی‌ها و قدرت‌های‌شان به‌شکلی است که رفته رفته قوی‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌شوند. آن‌ها همچنین تنوع خوبی دارند و خسته نمی‌شوید. بازیکنان باید مدیریت مناسبی روی سلاح‌های‌شان داشته باشند. به‌عبارتی برای زامبی‌های سرسخت از سلاح‌های قوی‌تر مثل شاتگان و کلت و برای زامبی‌های معمولی از چوب بیس‌بال استفاده کنند؛ زیرا مهمات موردی است که از اواسط بازی به‌بعد به‌ندرت یافت می‌شود. ازاین‌رو اگر مدیریت درستی روی منابع‌تان نداشته باشید، هم از نظر بانداژ و جعبه کمک‌های اولیه و هم از نظر مهمات، دچار مشکل می‌شوید. طراحی مراحل بازی و شهر به آشوب کشیده شده بازی هم در سطح مطلوبی قرار دارد و از آن خسته نخواهید شد. وجود المان‌های محیطی نظیر بشکه‌های انفجاری یا وسایل نقلیه در حال سوختن بازی، شما را در کشتن زامبی‌ها و ایجاد یک هرج و مرج حسابی، یاری می‌دهد. با اینکه تیم سازنده از طراحی و گرافیک پیکسلی استفاده کرده است، اما خشونت را در نقطه‌به‌نقطه بازی می‌توان مشاهده کرد و از نظر بصری هم جلوه‌های خوبی را شاهد هستیم.

Fury Survivor: Pixel Z

همچنین موسیقی مورد دیگری است که حس‌وحال خوبی را به‌مخاطب القا می‌کند. اگر به‌دنبال یک بازی موبایل داستان محور هستید و می‌خواهید تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنید، بازی موبایل Fury Survivor: Pixel Z می‌تواند تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Fury Survivor: Pixel Z


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده