نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷

تاریخ انتشار فیفا 20 اعلام شد؛ تایید احتمالی حالت فوتبال خیابانی

الکترونیک آرتز دقایقی پیش دومین تیزر فیفا 20 را منتشر کرد که تاریخ انتشار آن را نشان می‌دهد و احتمالا تاییدی برای وجود حالت فوتبال خیابانی در بازی است. 

فردا و در جریان رویداد EA Play 2019، قرار است شاهد رونمایی کامل EA از جدید‌ترین نسخه سری FIFA یعنی فیفا 20 باشیم؛ بازی‌ای که دیروز و با انتشار یک تیزر کوتاه رسما معرفی شد و در مراسم فردا شاهد رونمایی و ارائه جزییات کامل آن خواهیم بود. اما الکترونیک آرتز امروز دومین تیزر از بازی را هم منتشر کرده که در پایان آن، تاریخ انتشار فیفا 20 هم به‌چشم می‌خورد و بر اساس آن، بازی در تاریخ ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

با اینکه تیزر جدید فیفا 20 تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کند، اما این تنها نکته این ویدیو نیست. اولا در بخش پایانی آن شاهد لوگوی فراست‌بایت هستیم که این موضوع شایعه‌های تغییر موتور بازی را رد می‌کند. با این حال لوگوی مرموز تقریبا V شکل تیزر دیروز در این تیزر هم دیده می‌شود. پس از پخش ویدیو دیروز، خیلی‌ها بر این باور بودند که این لوگو مربوط به موتور جدید بازی است ولی با عدم تغییر موتور، این نظریه رد می‌شود و حال برخی منابع اعلام کرده‌اند که منظور از این لوگوی V شکل، وجود یک حالت فوتبال پنج نفره (V در زبان رومی به معنی پنج است) در بازی یا همان حالت فوتبال خیابانی است. این نظریه از آنجایی درست به‌نظر می‌رسد که در تیزر دوم، شاهد نمایش فوتبال خیابانی واقعی در شهر‌هایی چون پاریس هستیم و همچنین EA در توییت مرتبط با این ویدیو، متنی هم منتشر کرده که در آن، عبارت «The stadium is anywhere» به‌معنی «همه جا استادیوم است» به‌چشم می‌خورد و همین عبارت هم به‌نوعی تایید دیگری بر وجود حالت خیابانی در بازی است. 

به هر حال در چند سال اخیر افراد زیادی خواهان اضافه شدن حالت فوتبال خیابانی به بازی فوتبال فیفا بودند و باید منتظر ماند و دید که آیا در بازی FIFA 20 شاهد این حالت خواهیم بود یا خیر. جواب این سوال در جریان رویداد EA Play 2019 که فردا شب از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود، داده خواهد شد. 


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده