نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴

بازیگران نقش دخترهای بیل و تد در فیلم Bill and Ted Face the Music مشخص شدند

کمپانی MGM و اوریون پیکچرز از انتخاب و معرفی بازیگران نقش دخترهای بیل و تد در فیلم Bill and Ted Face the Music خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فیلم Bill and Ted 3 (بیل و تد ۳) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر به نقل از کمپانی اوریون پیکچرز تایید و اعلام کرده، سامارا ویوینگ با سابقه بازی در فیلم The Babysitter (پرستار بچه) و فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری)، به‌همراه برجیت لاندی پین با سابقه بازی در سریال Atypical (اتیپیک) و فیلم The Glass Castle (قصر شیشه‌ای)، دو بازیگری هستند که به جمع بازیگران فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) اضافه شده‌اند و قرار است نقش دخترهای بیل و تد را بازی کنند. ویوینگ نقش تیا پرستون را بر عهده دارد که دختر بیل اس. پرتسون است و همچنین لاندی پین نیز قرار است نقش بیلی لوگان، دختر تد لوگان را بازی کند. اسکات کروپف، تهیه کننده این فیلم در رابطه با اضافه شدن این دو بازیگر گفت:

زمانی که سامارا و برجیت را در کنار هم دیدیم، انگار چیزی مثل دجا وو رخ داده بود. این دقیقا همان اتفاقی بود که ما برای اولین‌بار کیانو و الکس را در کنار هم مشاهده کردیم و این احساس را داشتیم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این بازیگران به تیم قسمت سوم فیلم Bill and Ted (بیل و تد) اضافه شده‌اند.

برجیت لاندی پین

کیانو ریوز قرار است بار دیگر نقش تد لوگان و الکس وینتر قرار است بار دیگر نقش بیل پرستون را در فیلم Bill and Ted Face the Music ایفا کند. علاوه بر این، در این فیلم شاهد بازگشت ویلیام سدلر، بازیگر نقش مرگ در فیلم Bill & Ted's Bogus Journey (سفر ساختگی بیل و تد)، نیز خواهیم بود. اد سلیمان و کریس ماتسون، خالقان اصلی مجموعه و نویسندگان فیلم Bill and Ted، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bill and Ted Face the Music را بر عهده خواهند داشت. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده دین پریسوت، کارگردان فیلم Galaxy Quest (ماجراجویی کهکشانی)، خواهد بود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از تابستان امسال آغاز شود.

فیلم Bill and Ted Face the Music برای اکران در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده