// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

مرحله اصلی مسابقات LCK Summer 2019 بازی League of Legends شروع شد

مسابقات LCK Summer 2019 بازی League of Legends با حضور ۱۰ تیم برتر منطقه شروع شد.

بازی‌های مرحله گروهی مسابقات LCK Summer 2019 بازی League of Legends از روز چهارشنبه شروع شده است. این رویداد با حضور دَه تیم برتر کره به میزبانی سئول، پایتخت کره جنوبی پیگیری می‌شود. مجموع جوایز رویداد ۲۹۵ میلیون وون (واحد پول کره) است که ۱۰۰ میلیون به قهرمان رویداد تعلق می‌گیرد.

رقابت‌های رویداد LCK Summer 2019 قرار است در دو مرحله پیگیری شود که نزدیک به سه ماه زمان می‌برد. در مرحله اول تمامی تیم‌ها بایستی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر بازی کنند که تمامی بازی‌های این مرحله به صورت best-of-three پیگیری می‌شود. پنج تیم برتر مرحله گروهی به مرحله دوم که به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. اولین بازی مرحله حذفی به صورت best-of-three برگزار خواهد شد و بازی‌های بعدی با فرمت best-of-five پیگیری می‌شوند. لازم به ذکر است که تیم‌ قهرمان رویداد به صورت مستقیم به مرحله گروهی جام‌جهانی بازی League of Legends صعود می‌کند و تیم‌های دوم تا پنجم بسته به جایگاهی که کسب کنند امتیاز مربوط به مسابقات World Championship را به‌دست می‌آورند.

تیم‌های اول تا هشتم رویداد LCK Summer 2019 به صورت مستقیم به مسابقات LCK Spring 2020 دعوت خواهند شد.

تیم‌های حاضر در رویداد LCK Summer 2019

Hanwha Life EsportsGriffinGen.GDAMWON GamingAfreeca Freecs
Jin Air Green WingsKT RolsterSK Telecom T1SANDBOX GamingKING-ZONE DragonX

مرحله گروهی مسابقات قرار است به مدت دَه هفته به طول انجامد. در هر هفته ده بازی برگزار می‌شود که از روز چهارشنبه تا شنبه، هر شب دو بازی پیگیری می‌شود. بازی اول هر روز ساعت ۱۲:۳۰ و بازی دوم در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران شروع خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مسابقات LCK Summer می‌توانند با مراجعه به کانال RiotGames در توییچ یا کانال lolesports در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده