// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بسته الحاقی جدیدی برای بازی Borderlands 2 پیش از معرفی فاش شد

به‌تازگی و پیش از آغاز رویداد E3 2019، یک بسته الحاقی جدید برای بازی Borderlands 2 فاش شده که ظاهرا این بازی را به Borderlands 3 وصل می‌کند.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه)، ظاهرا کاربران این بازی باید منتظر یک بسته باشند که این بازی را به نسخه‌ی قبلی آن متصل می‌کند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی و درست پیش از آغاز رویداد E3 2019، یک بسته الحاقی از بازی Borderlands 2 فاش شده که به‌گفته‌ی برخی منابع، شکاف بین این بازی و نسخه سوم را پر کرده و آن‌ها را به‌هم متصل می‌کند.

این بسته که Commander Lillith and The Fight for Sanctuary نام دارد قرار است در تاریخ ۹ ماه ژوئن (۱۹ خرداد ماه) و درست در روز کنفرانس کمپانی مایکروسافت برای بازی Borderlands 2 منتشر شود. این اطلاعات از طریق یک پیج در فروشگاه استیم لو رفته که دیگر وجود ندارد؛ اما اطلاعاتی از آن سریعا به‌ بیرون درز پیدا کرد. این اطلاعات حاکی از آن است که بسته ذکر شده به‌صورت رایگان منتشر خواهد شد و در آن گروه Vault Hunters با شخصیت Lilith و همچنین فرقه Crimson Raiders درکنار هم قرار خواهند گرفت تا سیاره Pandora را نجات دهند. در زیر بخش‌هایی از توضیحات این بسته آمده است:

با بازگشت به نسخه قبلی بازی و انجام ماموریتی جدید خود را برای انشار نسخه‌ی سوم آماده کنید. منطقه Sanctuary زیر حملات قرار دارد و سیاره پاندورا به‌وسیله‌ی گازهای سمی تهدید می‌شود. با باس‌های جدید مبارزه کنید، مناطق جدید را کشف کنید و لوت جدید به‌دست آورید و با Lilith و گروه Crimson Raiders متحد شده تا بتوانید سیاره خود را نجات دهید.

Borderlands 3

شخصیت Lilith از همان ابتدای انتشار در نسخه اول و همچنین نسخه دوم بازی به‌عنوان یک شخصیت NPC باقی مانده که وظیفه راهنمایی گروه Crimson Raiders را دارد تا در محیط خطرناک سیاره پاندورا بتوانند راه درست را پیدا کنند. با بازگشت وی در نسخه سوم بازی، ظاهرا در این بسته الحاقی شاهد ارتباطی بین داستان نسخه دوم بازی و بسته Vault Hunters که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود، خواهیم بود.

در این مدت اخبار زیادی در مورد این بازی و استودیو گیرباکس، سازنده آن شنیده‌ایم. از جدا شدن تهیه کننده اجرایی این شرکت برای رسیدن به شغل رویایی خود، تا کار انسان‌دوستانه‌ی گیرباکس در جهت برآورده ساختن آرزوی یک پسر مبتلا به سرطان. در پایان از شما دعوت می‌کنیم نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

بازی بوردرلندز 3 قرار است در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده