// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل World of Kings؛ اتحاد برای نابودی تاریکی

World of Kings یک بازی نقش آفرینی و MMO است که به‌واسطه طراحی‌ بصری فوق‌العاده و داستانی قابل قبول، سعی دارد کاربران را به خود جذب کند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی و MMO رفته‌ایم که به‌تازگی عرضه شده است؛ اثری که می‌توان آن را از نظر بصری، یکی از بهترین بازی‌های حال حاضر پلتفرم موبایل دانست. بازی اندروید و آیفون World of Kings، برخلاف اکثر بازی‌های MMO که یک داستان ساده را روایت می‌کنند، دارای داستان و روایت داستانی حماسی است. بازی آیفون و اندروید World of Kings روایت‌گر جنگی بزرگ است که در این جنگ انسان‌ها، دورف‌ها، الف‌ها و اورک‌ها با یکدیگر متحد می‌شوند تا جلوی تاریکی و نیروهای پلید را بگیرند. در ظاهر با یک داستان کلیشه‌ای طرف هستیم، اما روایت داستان رفته رفته شکل و شمایل خوبی به‌خود می‌گیرد و بازیکنان را به‌خود جذب می‌کند.

World of Kings

در ظاهر با یک داستان کلیشه‌ای طرف هستیم، اما روایت داستان رفته رفته شکل و شمایل خوبی به‌خود می‌گیرد و بازیکنان را به‌خود جذب می‌کند

یکی از مواردی که بازی موبایل World of Kings را از سایر بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO متمایز کرده است، بخش انتخاب کلاس و کاراکترهای بازی است. با شروع بازی World of Kings بازیکنان یک کاراکتر مرد و زن را از میان قبایل انسان‌، دورف، اورک و الف انتخاب کنند. سپس زیرکلاس‌های بازی را مشاهده خواهند کرد که هر قبیله دارای ۹ کلاس است. برای مثال می‌توانید قبلیه انسان و کلاس جنگجو یا روگ را انتخاب کنید. نکته‌ی جالب این است که دراین‌میان یک سری «کلاس‌های» دیگر هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. به‌عبارتی کلاس‌ها هر کدام دارای یک سری مهارت‌های مخصوص هستند که بازیکنان پس از انتهاب کلاس نهایی، می‌توانند مهارت‌های خود را هم شخصی‌سازی کنند. سپس وارد بخش شخصی‌سازی کاراکتر می‌شوید. البته این بخش آن‌چنان موارد زیادی را در دسترس شما قرار نمی‌دهد. پس از ساخت کاراکتر، وارد جهان بازی می‌شوید. تیم سازنده بازی اندروید و آیفون World of Kings از سیستم آموزشی و یادگیری ساختار بازی استفاده نکرده است، اما World of Kings همانند سایر بازی‌های نقش‌آفرینی یا MMO دارای سیستم خودکار انجام مراحل است. زمانی‌که مرحله‌ی اصلی را انتخاب می‌کنید، هوش مصنوعی هدایت کاراکتر بازی و مبارزات را برعهده می‌گیرد. از نظر مرحله هم بازی دارای مراحل اصلی و یک سری مرحله فرعی است که در دل بازی قرار گرفته‌اند.

یکی از مواردی که بازی موبایل World of Kings را از سایر بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO متمایز کرده است، بخش انتخاب کلاس و کاراکترهای بازی است

مهارت‌های شما و ارتقای‌شان نقش مهمی را در بازی آیفون و اندروید World of Kings ایفا می‌کنند. بازیکنان با کسب XP از انجام مراحل و ارتقای سطح‌شان، می‌توانند مهارت‌های خود را آزاد کنند و در سمت راست صفحه‌نمایش، قابل دسترس هستند. همچنین در طول بازی آیتم‌ها و منابع مختلفی را کسب می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای مهارت‌های‌تان استفاده کنید. در مبارزات اولیه، شاید اهمیت مهارت‌ها یا حتی کنترل کاراکتر بازی به‌دست خودتان مهم نباشد، اما از اواسط بازی، قدرت دشمنان بالاتر می‌رود باید از ضربات‌شان جاخالی دهید یا در زمانبندی مناسبی از مهارت ویژه‌تان استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که قدرت کاراکتر شما را افزایش می‌دهد، استفاده از تجهیزات جدید شامل سلاح‌های مبارزه‌ای و لباس‌هایی است که کاراکتر اصلی آن‌ها را بر تن می‌کند. بازی دارای ساختاری است که نیازی نیست با برداشتن هر آیتم آن را از داخل بخش Inventory چک کنید، بلکه در همان لحظه می‌توانید آن را با آیتم فعلی‌تان مقایسه و در صورت بهتر بودن، از آن استفاده کنید. از نظر بصری، بازی موبایل World of Kings دارای جلوه‌های بصری بسیار زیبایی است و شاهد افت فریم خاصی هم نیستیم.

World of Kings

دراین‌میان اشاره کنم که حجم بازی شاید برای عده‌ای از کاربران مشکل ساز باشد که با وجود این‌چنین عملکردی در بخش گرافیک، بالا بودن حجم بازی طبیعی است. اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های MMO هستید که داستان خوبی را ارائه دهد، World of Kings بهترین گزینه برای شما است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

دانلود بازی World of Kings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده