// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Destiny 2 پس از انتشار بسته الحاقی جدید رایگان خواهد شد

استودیو بانجی اعلام کرده که بازی Destiny 2 پس از انتشار بسته الحاقی Shadowkeep، به‌طور کامل رایگان خواهد شد.

قسمت بعدی بازی Destiny 2 که قرار است با انتشار بسته الحاقی Shadowkeep آغاز شود، محتوای جدید و زیادی را به این اثر آنلاین شوتر اضافه خواهد کرد. حال براساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که اضافه شدن این DLC در تاریخ ۱۷ ماه سپتامبر (۲۶ شهریور ماه) باعث رایگان شدن محتویات اولیه بازی، از جمله‌ی تمامی محتوای سال اول انتشار آن برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و سرویس ابری گوگل استیدیا خواهد شد.

استودیو Bungie این خبر و همچنین معرفی محتوای جدید خود برای این بازی را پیش‌تر و در جریان یک لایواستریم اعلام کرد که اولین محتوا پس از جدایی این استودیو از ناشر سابق آن یعنی شرکت اکتیویژن است. نسخه‌ی رایگان این بازی که قرار است در تاریخ ذکر شده در دسترس قرار بگیرد Destiny 2: New Light نام دارد. به‌این معنی که علاوه‌بر نسخه اصلی بازی، هر دو بسته‌‌ی Curse of Osiris و Warmind نیز جزو این محتوای رایگان خواهند بود.

اما بسته‌ Forsaken و همچنین محتویات Pass سالیانه‌ی که بعد‌ها برای بازی منتشر می‌شود به‌صورت پولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هرچند بسته Forsaken به‌صورت پولی است، اما در محتوای رایگان می‌توانید مکان‌هایی را با این DLC به بازی اضافه شده مشاهده کنید. محتوای سالانه و همچنین این بسته الحاقی را می‌توانید به‌صورت یکجا به‌قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید. 

Destiny 2

استودیو بانجی در مورد بسته الحاقی Shadowkeep گفته که این DLC کاملا مجزا است و برای اجرای آن نیازی نیست که محتوای قبلی بازی Destiny 2 را در اختیار داشته باشید. باتوجه به اینکه پیش‌تر تمامی بسته‌های این بازی و نسخه اول آن، برای اجرا نیازمند این بودند که بسته‌های قبلی را نیز داشته باشید، این تغییر مثبت قطعا طرفداران بازی را خوشحال خواهد کرد. بسته الحاقی Shadowkeep قرار است به‌قیمت ۳۵ دلار منتشر شود.

قیمت بازی که تقریبا بالا به‌حساب می‌آید می‌تواند موجب شود که بسیاری از بازیکنان دیگر سمت Destiny 2 نیایند. سال گذشته نیز استودیو بانجی برای به‌دست آوردن دل کاربران خود، بازی را به‌صورت رایگان و به‌مدت محدود برای پی سی و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار داد. به‌نظر می‌رسد امسال نیز قصد دارند با این کار، کاربرانی را که از این بازی رفته‌اند یا قصد رفتن دارند، مجددا به آن بازگردانند تا اگر محتوایی را نیز پیش‌تر از دست داده‌اند، این‌بار به‌صورت رایگان آن را تجربه کنند.

این استودیو هچنین اعلام کرده که همزمان با انتشار بسته Shadowkeep در تاریخ ذکر شده، قابلیت ذخیره بین پلتفرمی نیز بین تمامی نسخه‌های بازی فعال خواهد شد. یکی از سوالاتی که پاسخ داده نشده این است که چطور می‌توان به محتوایی که روی یکی از پلتفرم‌ها خریداری شده، روی پلتفرم دیگر دسترسی داشت. آیا باید مجددا آن را خرید؟

بسته Shadowkeep بازی Destiny 2 یک تغییر دیگر نیز در بازی می‌دهد. پیش‌تر برخی محتوا که برای بازیکنان نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی در دسترس بود برای سایرین قابل دسترسی نبود، اما این مورد نیز با انتشار این DLC به‌پایان خواهد رسید. بانجی از این حرکت به‌عنوان تصمیمی یاد کرده که درنهایت منجر به این هدف می‌شود که بازیکنان بتوانند این بازی را هرجا و هرزمانی بازی کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده