نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ عرضه بازی My Friend Pedro با انتشار تریلری هیجان انگیز مشخص شد

از تاریخ ۳۰ خرداد بازیکنان می‌توانند این اکشن خونین، سریع و جذاب با چاشنی موزها و گلوله‌ها را روی پی سی و نینتندو سوییچ تجربه کنند.

دقیقا در جریان کنفرانس دیوانه‌وار و جذاب سال گذشته‌ی شرکت دیوالور دیجیتال بود که شاهد معرفی یک بازی دو بعدی، اکشن، خونین و سریع با نام My Friend Pedro (پدرو، دوست من) بودیم که توانست توجه هواداران بازی‌های این سبک را جلب کند. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، تقریبا یک سال پس از معرفی ساخته‌ی جدید استودیو DeadToast، ناشر بازی یعنی کمپانی دیوالور دیجیتال با نمایش یک تریلر، تاریخ انتشار «مای فرند پدرو» را اعلام کرده و گیمرها از تاریخ ۲۰ جوئن (۳۰ خرداد) می‌توانند ماجرایی خونین، دیوانه‌وار و پرزدوخورد از جنس فشنگ‌ها و موزها (!) را تجربه کنند.

سازندگان بازی داستان اثرشان را این‌گونه توصیف کرده‌اند:

My Friend Pedro باله‌ای خشن است که در کنار روایت داستانی با تکیه بر موضوع مهاجرت، تلاش‌های مردی را نشان می‌دهد که به‌دستور یک موز، آدم‌های سر راهش را از مسیر برمی‌دارد!

همانطور که «مای فرند پدرو» درجهت ارائه‌ی یک اکشن سریع، جذاب و کم‌نقص مانند بازی‌هایی همچون کاتانا زیرو و هاتلاین‌میامی تلاش می‌کند، در مسیر روایت ماجراهایش با معماهایی از جنس پلتفرمینگ و چالش‌هایی که با استفاده‌ی بهینه از قوانین فیزیک حل می‌شوند، ذهن شما را به‌چالش خواهد کشید. مثل کاتانا زیرو، در این بازی یک حالت ویژه با نام «فوکِس» در اختیار شما قرار داده می‌شود و با کمک آن می‌توانید زمان را آهسته و دشمنان را از سر راه بردارید. استفاده هم‌زمان از دو تفنگ و باز بودن دست گیمر در هدف‌گیری با هرکدام از دست‌های کاراکتر بازی آن‌هم به‌صورت هم‌زمان، از مواردی است که دنبال‌کنندگان صنعت بازی را برای این اثر هیجان‌زده کرده است.

بازی My Friend Pedro در تاریخ ۲۰ جوئن (۳۰ خرداد) راهی نینتندو سوییچ و پی سی خواهد شد. در ادامه توجه‌تان را به‌این تریلر جذاب جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده