نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

برایان فولر: هنوز کسی برای ساخت فصل چهارم سریال Hannibal تسلیم نشده است

برایان فولر وعده داد که هنوز هیچکس از تلاش برای تمدید سریال Hannibal برای فصل چهارم دست نکشیده است.

تیر ماه سال ۱۳۹۴ بود که شبکه NBC از لغو سریال Hannibal (هانیبال) پس از ساخت و انتشار سه فصل از آن خبر داد و از آن زمان شاهد تلاش سازندگان و طرفداران سریال برای احیای این سریال در یک شبکه دیگر برای ساخت فصل چهارم آن بودیم که این تلاش‌ها تا به امروز نتیجه بخش نبوده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، خالق این سریال می‌گوید که هنوز کسی تسلیم نشده و آن‌ها هنوز به ساخت فصل چهارم سریال هانیبال امیدوار هستند. در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر که گفته بود آیا هنوز امیدی به تمدید این سریال برای فصل چهارم وجود دارد یا خیر، برایان فولر، خالق و شورانر سریال Hannibal گفت هنوز هیچکس تسلیم نشده و آن‌ها امیدوار هستند که سرانجام فصل چهارم سریال هانیبال را تولید و منتشر کنند. فولر گفت:

هیچکس تسلیم نشده است. من می‌خواهم روشن کنم که من می‌خواهم این کار را انجام دهم، بازیگران و مارتا هم می‌خواهند این کار را انجام دهند. ما تنها به یک شبکه یا یک سرویس استریم نیاز داریم تا بخواهد این سریال را تولید و منتشر کند. من احساس نمی‌کنم که یک ساعت و تاریخ انقضا برای ایده ساخت فصل چهارم وجود داشته باشد و تنها به کسی نیاز داریم که حق انتشار سریال را بر عهده بگیرد.

Bryan Fuller

پایان بندی فصل سوم در واقع دلیل واقعی بسیاری از طرفداران سریال Hannibal برای ساخت فصل چهارم است. در سه فصل اول سریال هانیبال شاهد تکمیل بخش اول داستان هانیبال لکتر و همچنین نمایش داستان رمان Red Dragon (اژدهای سرخ) بودیم و فصل چهارم این سریال قرار بود براساس داستان بسیار محبوب رمان The Silence of the Lambs (سکوت بره‌ها) تولید و منتشر شود که فعلا تلاش‌ها برای ساخت آن بی نتیجه باقی مانده است. فولر در توییت خود به سرویس‌های استریم نیز اشاره کرده که احتمال او امیدوار است تا یکی از سرویس‌های استریم محبوب مثل نتفلیکس، آمازون یا هولو ساخت فصل چهارم سریال Hannibal را بر عهده بگیرند.

شبکه نتفلیکس پیش از این حق پخش فصل چهارم سریال The Killing (کشتار) و سریال  The Fall (سقوط) که سریال‌های مشابه هانیبال هستند، را بدست آورده بود و شاید این سرویس استریم گزینه مناسبی برای خانه جدید سریال Hannibal باشد که تاکنون ابراز علاقه یا عدم علاقه رسمی به آن نکرده است. در هر حال، هیو دنسی و مدس میکلسن نیز بارها به ساخت فصل چهارم این سریال ابراز علاقه کرده بودند و حال باید دید که تلاش‌ جدید فولر آیا به نتیجه خواهد رسید یا باز هم باید زمان بیشتری برای ساخت فصل چهارم سریال Hannibal صبر کنیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده