// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Overhit تا Mystic Vale

این هفته از بازی ماجراجویی و هیجان‌انگیز Apollo: A Dream Odyssey گرفته تا دو بازی Bing Bong و Dawn of Isles را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته سوم خرداد ماه بازی‌های متعددی برای کاربران اندروید و آیفون در دسترس قرار گرفت و می‌توان این هفته را هفته شلوغی دانست. همچنین در این هفته سه بازی نقش آفرینی را داریم که هر کدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوت و منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. اگر علاقه‌مند به المان‌های MMO هستید، بازی اندروید و آیفون World of King گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. این‌درحالی است که علاقه‌مندان به مبارزات نوبتی و بازی‌های نقش‌آفرینی داستان محور می‌توانند بازی آیفون و اندروید Overhit را تجربه کنند. در ادامه همراه زومجی باشید تا نگاهی به بازی‌های عرضه شده در هفته‌‌ای که گذشت، داشته باشیم.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Apollo: A Dream Odyssey

Apollo: A Dream Odyssey

بازی موبایل Apollo: A Dream Odyssey روایت‌گر زندگی دختری به اسم آپولو است که با بزرگ‌تر شدن‌اش، رویاهای خود را از دست می‌دهد. یک شب صدایی مرموز او را به‌جهانی ناشناخته می‌برد؛ جایی که رنگ‌ها، صدا و خاطرات دست‌به‌دست هم داده‌اند تا آپولو یک بار دیگر رویاهای خود را به‌دست بیاورد. دراین‌میان یک سری چالش هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که باید آن‌ها را انجام بدهید.

دانلود بازی Apollo: A Dream Odyssey

Auto Chess: Origin

Auto Chess: Origin

در بازی Auto Chess: Origin، میلیون‌ها بازیکن برای کسب رتبه بهتر و برنده شدن یکدیگر را به‌چالش می‌کشند. گیم‌پلی نوآورانه و سرگرم کننده این بازی دلیلی است که مخاطبان زیادی را جذب کرده است. بازیکنان برای کسب جایزه باید کارت‌های قهرمان‌ها را جمع کنند و با تغییر آن‌ها، فرم‌ها و شیوه‌های مختلفی را روی صفحه شطرنجی بازی اعمال کنند.

دانلود بازی Auto Chess: Origin

Beep Boop Bots

Beep Boop Bots

آیا می‌توانید دو کار را به‌صورت همزمان انجام بدهید؟ بازی موبایل Beep Boop Bots بازیکنان را در نقش دو ربات به‌نام‌های بیپ و بوپ قرار می‌دهد. یکی از این ربات‌ها در بالای صفحه‌نمایش و یکی دیگر در پایین صفحه‌ نمایش قرار گرفته‌اند. وظیفه‌ی شما این است که به‌درستی این دو ربات را هدایت کنید و معماهای بازی را حل کنید تا در انتها بتوانید ستاره‌های داخل محیط را بردارید.

دانلود بازی Beep Boop Bots

Bewildebots

Bewildebots

بازی موبایل Bewildebots سعی دارد ذهن مخاطبان را حسابی به‌چالش بکشد. در این بازی یک صفحه مکعبی شکل را مشاهده می‌کنید که از قطر به دو نیم تقسیم شده است. حالت ۱۰ پورتال و ۱۰ ربات‌ هم در محیط قرار داده شده‌اند. بازیکنان با حرکت دادن درست این ربات‌ها، باید آن‌ها را همزمان روی پورتال‌های ذکر شده قرار بدهند.

دانلود بازی Bewildebots

Bing Bong

Bing Bong

Bing Bong سعی کرده است با استفاده از قوانین فیزیک، تجربه‌یم تفاوتی را ارائه دهد. در این بازی موبایل بازیکنان دو توپ سبز و قرمز رنگی را مشاهده می‌کنید که برگرفته از قطب مثبت و منفی هستند. حال در محیط هم المان‌هایی قرار دارند که باعث جذب شدن و دفع شدن این توپ‌ها می‌شوند. شما وظیفه دارید که توپ سبز رنگ را بگیرید، اما توپ قرمز رنگ را رها کنید.

دانلود بازی Bing Bong

Bubbles the Cat

Bubbles the Cat

Bubbles the Cat یک بازی پلتفرمر است که دارای ۱۲۵ مرحله است. این مرحله‌ها در ۶ جهان مختلف روایت می‌شوند که طراحی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند. همچنین سیستم هدایت کاراکتر اصلی و انجام سکو بازی‌ها به‌نحوی است که تنها با یک انگشت می‌توانید این بازی را تجربه کنید و ازطریق جمع‌آوری حباب‌ها و آن‌ها را به موارد مختلفی تبدیل کنید تا بتوانید موانع و چالش‌های بازی را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Bubbles the Cat

Covens

Covens

اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش آفرینی و ماجراجویی هستید، بازی موبایل Covens می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی بازیکنان در نقش جادوگرانی قرار می‌گیرند که باید در مسابقات فصلی شرکت کنند. همچنین می‌توانید ازطریق بخش شخصی‌سازی، کاراکتر مورد نظرتان را بسازید و وارد جهان بازی شوید.

دانلود بازی Covens

Dawn of Isles

Dawn of Isles

Dawn of Isles یک بازی ماجراجویی آنلاین است که توسط استودیو NetEase ساخته شده است. جهان بازی و طراحی منحصربه‌فرد آن سبب شده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی خاص و لذت بخشی را کسب کنند. در این بازی می‌توانید از کومبوهای قدرتمند و تاثیر گذاری در طول مبارزات استفاده کنید. البته برای انجام این کار باید شناخت درستی از المان کومبو مورد استفاده و المان دشمن داشته باشید.

دانلود بازی Dawn of Isles

Detective Conan: Case Closed Runner

Detective Conan: Case Closed Runner

دویدن، جاخالی دادن و پرش سه المان اصلی بازی موبایل Detective Conan: Case Closed Runner هستند. بازیکنان تنها به‌واسطه همین سه مورد ذکر شده می‌توانند پرونده‌های بازی را حل کنند و مراحل را پشت سر بگذارند. تیم سازنده سعی دارد تجربه‌ای متفاوت و جدید در زمینه بازی‌های رانینگ را در دسترس مخاطبان خود قرار بدهد.

دانلود بازی Detective Conan: Case Closed Runner

Dungeon Rush: Rebirth

Dungeon Rush: Rebirth

در بازی Dungeon Rush: Rebirth بازیکنان باید تیم خود را با کارت سربازها و مبارزانی که به‌دست می‌آورند، تشکیل دهند. حال‌وهوای این بازی نقش‌آفرینی همانند بازی‌های سیاه‌چاله محور است که درجریان آن باید در هر مرحله شیاطین و هیولاهای مختلفی را از بین ببرید. همچنین این بازی دارای یک حالت چندنفره هم هست که باید با سایر بازیکنان رقابت کنید.

دانلود بازی Dungeon Rush: Rebirth

Exocraft: Space Ship Battles

Exocraft: Space Ship Battles

Exocraft: Space Ship Battles شما را در نقش رهبر یک سفینه فضایی قرار می‌دهد که در جهان بیگانگان (Aliens) قرار گرفته‌اید. دراینجا باید سفینه فضایی‌تان را شخصی‌سازی کنید، اعضای جدید سفینه را مدیریت کنید و به ارتش خود دستور بدهید تا به‌واسطه قدرت‌های مختلفی که دارند، نگهبان‌های باستانی را از بین ببرند.

دانلود بازی Exocraft: Space Ship Battles

Fury Survivor: Pixel Z

Fury Survivor: Pixel Z

اگر علاقه‌مند به بازی‌های زامبی‌محور با طراحی پیکسلی هستید، Fury Survivor: Pixel Z گزینه‌ی مناسبی برای شما است. یکی از ویژگی‌های این بازی، هرج‌ومرج و نبردهای دیوانه‌واری است که ارائه می‌دهد و به‌خوبی با حال‌وهوای قدیمی طراحی شده‌اند تا بازیکن بتواند درکنار سرگرم شدن، تجربه‌ی خاص و جدیدی را کسب کند. بازیکنان در این بازی در نقش قهرمان مبارزی قرار می‌گیرند که باید علت شیوع ویروس Z را شناسایی کند.

دانلود بازی Fury Survivor: Pixel Z

Infectonator 3: Apocalypse

Infectonator 3: Apocalypse

برخلاف بازی قبلی که باید انسان‌ها را نجات می‌دادید، در بازی موبایل Infectonator 3: Apocalypse باید ارتش خود را از زامبی‌های جهش یافته و قدرتمند تشکیل دهید و تمامی انسان‌ها را از بین ببرید. به‌عبارتی باید ویروس خود را بسازید، آن‌ را در خیابان‌ها رها کنید و هربار با ارتقای آن، تاثیراتش را مشاهده کنید. بازیکنان با ارتقای ویروس ساخته شده می‌توانند زامبی‌های قدرتمندتری را خلق کنند.

دانلود بازی Infectonator 3: Apocalypse

Keep It Up

Keep It Up

روپایی زدن و کنترل توپ فوتبال کار سختی است، اما اگر فکر می‌کنید که در انجام این کار تخصص خاصی دارید، بازی موبایل Keep It Up می‌تواند مهارت شما را به‌چالش بکشد. همچنین ساختار این بازی به‌نحوی است که سایر کاربران بازی‌های موبایل هم می‌توانند از چالش‌های در نظر گرفته شده لذت ببرند. تیم سازنده برای این بازی موبایل ۵۰ چالش مختلف را در نظر گرفته است که چالش‌های ابتدایی، درجه سختی بالایی ندارند، اما رفته رفته، انجام چالش‌ها نیازمند دقت و سرعت عمل است.

دانلود بازی Keep It Up

King Rivals: Epic Clash

King Rivals

King Rivals: Epic Clash یک بازی دفاع از قلعه است که بازیکنان می‌توانند هدایت یکی از قبلیه‌های انسان‌ها، الف‌ها، اورک‌ها یا نامیراها را برعهده بگیرند و به‌مبارزه با یکدیگر بپردازند. در این بازی موبایل تنها یک هدف دارید و آن هم نابودی دشمنان و فتح تمامی سرزمین‌ها است. استفاده درست از کارت‌ها و سربازان یکی از مواردی است که باید در طول مبارزات به آن توجه داشته باشید.

دانلود بازی King Rivals: Epic Clash

Lovecraft’s Untold Stories

Lovecraft’s Untold Stories

Lovecraft’s Untold Stories شامل مراحلی برگرفته از داستان‌های لاوکرفت است که به‌صورت تصادفی ساخته شده و در اختیارتان قرار داده می‌شوند. در این بازی روگ‌لایک باید معماها را حل کنید، سلاح‌ها و ابزار خود را ارتقا دهید و راهی را پیدا کنید تا بتوانید Great Old Oneها و Outer Godها را از بین ببرید.

دانلود بازی Lovecraft’s Untold Stories

Mini PvP

Mini PvP

تنها کاری که باید در بازی موبایل Mini PvP انجام دهید، این است که کاراکتر خود را بردارید و در یک نقشه کوچک به‌مبارزه با سه کاراکتر دیگر بپردازید. این بازی آنلاین نبردهای Free for All چهار نفره را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و ساختار بازی به‌نحوی است که می‌توانید تعداد بازی‌هایی را که انجام می‌دهید، تغییر دهید.

دانلود بازی Mini PvP

Mystic Vale

Mystic Vale

Mystic Vale روایت‌گر سرزمین Valley of Life است که یک طلسم آن را در بر گرفته است. حال ارواح سرزمین نیازمند کمک هستند. گروهی از کاهن‌ها و کشیش‌ها وارد این سرزمین شده‌اند تا این طلسم را از بین ببرند. در این بازی موبایل که ساختار کارتی دارد، بازیکنان باید میز کارت خود را بچینند و در نقش یکی از کاهن‌های بازی، طلسم سرزمین Valley of Life را از بین ببرند.

دانلود بازی Mystic Vale

Normal Club

Normal Club

در بازی Normal Club، بازیکنان یک تیم سه نفره را از اعضای دبیرستان West C. تشکیل می‌دهند. مدرسه‌ی شما یک کلاب تحقیق در مورد وقایع و محیط‌های غیر طبیعی است که هر گروه با گروه دیگر باید رقابت کند. حال شما و تیم‌تان وظیفه دارید که در این رقابت بهترین عملکرد را از خود به‌نمایش بگذارید.

دانلود بازی Normal Club

Overhit

Overhit

بازی‌های نقش‌آفرینی همیشه بخضی از پلتفرم موبایل را شکل داده است. اگر به‌دنبال یک بازی نقش آفرینی با المان‌های ماجراجویی هستید که درکنار گیم‌پلی سرگرم کننده، دارای جلوه‌های بصری خالق‌العاده باشد، بازی موبایل Overhit گزینه‌ی مناسبی است. همچنین سیستم مبارزات نوبتی بازی هم به‌شکلی است که به‌راحتی می‌توانید ساختار آن را یاد بگیرید.

دانلود بازی Overhit

The Pads Game

The Pads Game

The Pads Game را می‌توان یک بازی جذاب، سرگرم کننده و چالش‌برانگیز دانست. در این بازی بازیکنان اشکال مختلفی را روی صفحه‌نمایش مشاهده می‌کنند. این اشکال در رنگ‌بندی‌های مختلفی هستند و باید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. ازاین‌رو می‌توانید امتیاز کسب کنید و خود را در لیدربرد بازی، در رتبه‌ی قابل قبولی قرار بدهید و با سایرین رقابت کنید.

دانلود بازی The Pads Game

Pixel People

Pixel People

بازی شهرسازی Pixel People، به‌ شما کمک می‌کند تا شهر خیالی خود را بسازید و آن را مدیریت کنید. با ساختن ساختمان‌ها و موارد مختلف، می‌توانید شهروندان را به شهر خودتان جذب کنید. همچنین با به‌کارگیری درست از مهارت‌های شهروندهای شهرتان، می‌توانید جمعیت را افزایش دهید. طراحی پیکسلی بازی، موردی است که حس‌وحال جالبی را به بازی Pixel People بخشیده است.

دانلود بازی Pixel People

SSC 2019

SSC 2019

بازی SSC 2019 به‌خوبی می‌تواند کاربران بازی‌های ورزشی و فوتبال را به‌خود جذب کند. همچنین ساختار آرکید و قدیمی این بازی موبایل هم باعث می‌شود تا مخاطبان تازه‌وارد و علاقه‌مند به بازی‌های موبایل، تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را کسب کنند. SSC 2019 از قواعد مختلف فوتبال استفاده می‌کند و سعی کرده است آن‌ها را در ساده‌ترین شکل ممکن در دسترس بازیکن قرار بدهد.

دانلود بازی SSC 2019

Talking Tom Hero Dash

Talking Tom Hero Dash

سبک رانینگ را می‌توان یکی از سبک‌های جذاب بازی‌های موبایل دانست که بازی‌های متعددی در این سبک عرضه شده‌اند. Talking Tom Hero Dash هم یک بازی جدید در سبک رانینگ است که بازیکنان را در نقش تالکینگ تام قرار می‌دهد. بازیکنان در بازی می‌توانند درکنار کسب سکه‌های طلا، از قدرت‌های ابرقهرمانی‌شان هم استفاده کنند تا دار و دسته راکون‌ها را از بین ببرند.

دانلود بازی Talking Tom Hero Dash

Tank Battle Heroes

Tank Battle Heroes

Tank Battle Heroes با فاضاسازی جنگ جهانی سعی دارد یک بازی آنلاین و PvP را در دسترس کاربران قرار بدهد. در این بازی انتخاب تانک‌تان و ارتقای هوشمندانه آن موردی است که می‌تواند برد یا باخت شما در مسابقات را تعیین کند. طراحی متنوع و متفاوت تانک‌ها موردی است که این بازی آنلاین را از سایر آثار مشابه، متمایز می‌کند.

دانلود بازی Tank Battle Heroes

Trick Art Dungeon

Trick Art Dungeon

Trick Art Dungeon روایت‌گر زندگی پسری است که به‌دنبال خانواده گمشده‌اش می‌گردد. در این بازی بین رویا و واقعیت مدام در حال سفر کردن هستند تا بتوانید خانواده‌تان را پیدا کنید. تیم سازنده ازطریق سفر کردن کاراکتر اصلی میان جهان خیالی و واقعیت، سعی کرده است تجربه‌ای متفاوتی را ارائه دهد.

دانلود بازی Trick Art Dungeon

Tag Smash Island

Tag Smash Island

پرنده کوچک داستان و دوستان‌اش سعی دارند از جزیره‌ای پر از انسان‌های غارنشین فرار کنند. حال در بازی موبایل Tag Smash Island باید به این پرنده کوچک کمک کنید تا بتواند به‌هدفش برسد. در طول مراحل قدرت‌های مخفی قرار داده شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید و انسان‌های غارنشین را از بین ببرید.

دانلود بازی Tag Smash Island

Wild Bullets

Wild Bullets

در بازی Wild Bullets بازیکنان در نقش کلانتری قرار می‌گیرند که باید یک گروه خلافکار و تشکیل شده از شیاطین مختلف را از بین ببرند. این گروه ذهن مردم را تسخیر کرده‌اند تا هرج‌ومرج به‌وجود بیاورند. برای نابودی راحت‌تر شیاطین و دشمنان هم لوت‌هایی در نظر گرفته شده است که بازیکنان با برداشتن‌شان مهمات قوی‌تر و قدرت‌های مختلفی را کسب می‌کنند.

دانلود بازی Wild Bullets

World of Kings

World of Kings

در هفته سوم خرداد ماه بازی‌های نقش‌آفرینی مختلفی عرضه شده‌اند، اما اگر به‌دنبال اثری هستید که دارای المان‌های MMO باشد، World of Kings گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. نقشه‌ی وسیع، گونه‌های مختلف کاراکترها برای شخصی‌سازی، ۹ کلاس معمولی و ۲۷ کلاس پیشرفته مواردی هستند که این بازی آنلاین را خاص جلوه می‌دهد.

دانلود بازی World of Kings

1945 Air Force

1945 Air Force

بازی‌های Shoot ‘em Up و هواپیمایی همیشه خواداران خاص خودشان را دارند. دراین‌میان 1945 Air Force تجربه‌ای کلاسیک را در این سبک ارائه می‌هد. با دیدن ظاهرا قدیمی و رترو شکل 1945 Air Force، شاید با خود بگویید که این بازی نمی‌تواند شما را سرگرم کند، اما هدایت آسان هواپیما و وجود هواپیماهای متنوع از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند تا آخرین مرحله این بازی هواپیمایی را تجربه کنید.

دانلود بازی 1945 Air Force


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده