نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۷

مایکروسافت در توییتر از حضور چیزی کاملا جدید در کنفرانس 2019 E3 خود خبر داد

با تایید اکانت توییتر برند ایکس باکس، باید انتظار حضور چیزی کاملا جدید و بی‌سابقه در کنفرانس E3 این شرکت محبوب را داشته باشیم.

چند روز دیگر، رسما همایش E3 که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اتفاقات سال دنیای بازی‌های ویدیویی هم هست، آغاز می‌شود و این روزها شاهد سرازیر شدن سیل خبرهای مرتبط با این رویداد بزرگ هستیم. در جریان آخرین و جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت ساعاتی پیش با انتشار یک توییت در صفحه‌ی برند ایکس باکس، دنبال‌کنندگانش را بیش از پیش برای کنفرانس مطبوعاتی‌ خود هیجان‌زده کرده است.

در جدیدترین پست صفحه‌ی برند ایکس باکس در توییتر چنین می‌خوانیم:

از چیزی کاملا جدید و بی‌سابقه برای حضور در نمایش‌مان دعوت کرده‌ایم.

مایکروسافت این اواخر با اطلاعاتی که از کنفرانس E3 خود منتشر کرده بود، ما را برای یک کنفرانس جذاب و شدیدا هیجان‌انگیز آماده کرده که خب این توییت جدید، انتظارات و هیجان‌ها را بیشتر از قبل هم کرده و تئوری‌پردازی‌های گیمرهای سراسر دنیا را درپی داشته است؛ برخی از رونمایی نسل بعدی کنسول‌های برند ایکس باکس صحبت می‌کنند، برخی از حضور کن لوین، خالق مجموعه‌هایی همچون بایوشاک و سیستم‌شاک خبر می‌دهند و برخی هم منتظرند تا مایکروسافت به‌طور رسمی، از همکاری خود با کمپانی نینتندو و معرفی سرگرمی‌های جدیدی که با آن‌ها قرار است در دسترس بازیکنان قرار بدهد، پرده‌برداری کند.

باید صبر کنیم و ببینیم که ردموندی‌ها چه چیز کاملا جدید و بی‌سابقه‌ای را برای نمایش در کنفرانس E3 2019 خود ترتیب داده‌اند. نظر شما چیست؟ به‌نظرتان مایکروسافت از چه چیزی دارد صحبت می‌کند؟ دیدگاه‌تان را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده