نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۴

تاریخ پخش فصل سوم سریال Mr. Mercedes اعلام شد

بعد از موفقیت‌های فصل اول و دوم سریال آقای مرسدس (Mr. Mercedes)، سازندگان تصمیم به ساخت فصل سوم گرفتند و حال تاریخ رسمی پخش قسمت ابتدایی فصل سوم نیز اعلام شد.

بعد از موفقیت‌های فصل اول و دوم سریال Mr. Mercedes (آقای مرسدس)، شبکه تلویزیونی شرکت AT&T، یعنی Audience Network، این مجموعه را برای فصل سوم تمدید کرد و در حالی که این روزها خبرهای زیادی پیرامون اقتباسات سینمایی استیون کینگ، نویسندهٔ معروف ژانر وحشت و رازآلود، منتشر می‌شود، کمتر خبری راجع به ادامه سریال Mr. Mercedes که برگرفته از آثار این نویسنده است، به‌گوش می‌خورد. اما در خبری جدید، تاریخ رسمی پخش قسمت ابتدایی فصل سوم این سریال جنایی اعلام شد و بینندگان در اواخر فصل تابستان منتظر پخش فصل سوم سریال Mr. Mercedes باشند؛ قسمت ابتدایی این سریال در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) و در ساعت ۱۰ شب به‌وقت محلی، روی آنتن شبکه Audience Network خواهد رفت.

دیود ای. کِلی در فصل جدید نیز سرپرستی نویسندگان را بر عهده خواهد داشت و جک برندر هم برای کارگردانی فصل سوم بازمی‌گردد. جک برندر ۷ اپیزود از فصل ابتدایی و ۸ اپیزود از فصل دوم سریال جنایی Mr. Mercedes را کارگردانی کرده است. وی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی اجرایی فصل سوم را نیز بر عهده خواهد داشت. مراحل ساخت فصل سوم سریال Mr. Mercedes، اوایل سال جاری میلادی در شهر چارلستون ایالت کارولینای جنوبی آغاز شد.

Mr. Mercedes

دنیل یورک، معاون ارشد بخش محتوای اورجینال شبکه تلویزیونی شرکت AT&T در رابطه با ساخت و پخش سوم سریال Mr. Mercedes چنین گفت:

سریال Mr. Mercedes بینندگان زیادی را به‌پای شبکه Audience Network نشاند و بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ایم که فصل سوم را هم برای بینندگان و مشتری‌های خود، روی آنتن خواهیم برد. دیود ای. کِلی، جک برندر و سونار، این سریال را که برگرفته از داستان استیون کینگ است، ساخته‌اند و اثری شایسته با توجه به‌داستان کینگ روی آنتن رفت و بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم که داستان در فصل سوم و در دوران پسا آقای مرسدس چطور پیش خواهد رفت.

هشدار: خطر اسپویل داستان فصل اول و دوم سریال Mr. Mercedes

.

.

داستان این سریال براساس کتابی است که توسط استیون کینگ نوشته شده و با همین نام «آقای مرسدس» منتشر شده است. فصل اول سریال آقای مرسدس داستان یک کارآگاه بازنشسته با ‌نام بیل هاجز را روایت می‌کند که به واسطه پرونده‌ای با قاتلی با ‌نام بردی هارتسفیلد برخورد می‌کند. این قاتل زنجیره‌ای تا به آن زمان ۱۶ نفر را در یک مرسدس دزدی، کشته بود. بردی هارتسفیلد تا دو سال بعد از این جریان دیگر همانند قبل سروکله‌اش پیدا نشد، اما حال تصمیم گرفته که دوباره در جامعه حاضر شود و با روش‌های مخصوص به خود، این کارآگاه را اذیت کند. در روند پیشروی داستان این سریال شاهد یک موش و گربه بازی خاص و مرگبار از سمت این دو شخصیت هستیم. فصل دوم سریال Mr. Mercedes، حدود یک سال بعد از تلاش بی‌نتیجه بردی هارتسفیلد برای انجام یک قتل‌ عام دیگر را به تصویر می‌کشد. هارتسفیلد قصد داشت دومین قتل عام را در جامعه شهر بردگاتن ایالت اوهایو مرتکب شود. درست بعد از این جریان و ناموفق تمام شدن پروژه قتل‌ عام هارتسفیلد، او در یک حالت زندگی نباتی، در بیمارستان بستری شده است. حال از طرف دیگر، کارآگاه بازنشسته داستان یعنی همان بیل هاجز هم تمام سعی خود را می‌کند تا وسواسی را که نسبت به هارتسفیلد دارد از بین ببرد. به‌همین منظور، او با هولی گیبنی تیمی تشکیل می‌دهد تا با کمک هم سازمانی به نام Finders Keepers را تأسیس کنند؛ یک سازمان تحقیقات خصوصی. اما بعد از مدتی، زمانی که اتفاقات غیرقابل توضیح رخ می‌دهد، به‌خصوص زمانی که اتفاقاتی برای افرادی که در بیمارستان با بردی سروکار داشتند افتاد، این جرقه را در ذهن هاجز به ‌وجود آورد که در این جریانات، بردی قطعاً به‌نوعی مسئول است.

پایان خطر اسپویل داستانی

 

در فصل دوم این سریال علاوه بر برندان گلیسون و هری ترداوی، بازیگران دیگری از جمله جک هیوستون بازیگر سریال Boardwalk Empire (امپراطوری بردواک)، تسا فرر بازیگر سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) و همچنین ماکسیمیلیانو هرناندز، بازیگر فیلم Sicario (سیکاریو) حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

دو فصل ابتدایی سریال Mr. Mercedes در مجموع ۲۰ قسمت داشتند و هر فصل ۱۰‌ قسمتی بود و هر قسمت تقریباً زمانی ۴۷ تا ۵۵ دقیقه‌ای داشت. اولین قسمت این سریال در سال ۲۰۱۷ روی آنتن رفت و آخرین قسمت فصل دوم نیز در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۸ از شبکه Audience Network پخش شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده