نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳

سونی هنوز در ابتدای مسیر رونمایی از پلی استیشن 5 است

جیم رایان اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که اطلاعات ارائه‌شده از کنسول بعدی پلی استیشن، هنوز صرفا اقدامات اولیه این شرکت در رونمایی کامل از این کنسول هستند. 

سونی چندی پیش رسما تایید کرد که ساخت کنسول بعدی پلی استیشن آغاز شده است. این کنسول که احتمالا پلی استیشن 5 نام خواهد داشت، قرار است مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی داشته باشد که قلب تپنده آن پردازنده‌ای از شرکت AMD خواهد بود. جدا از این، سونی در کنسول جدیدش از SSD به جای هارد‌های معمولی استفاده کرده که سرعت بارگذاری بازی‌ها را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. با وجود ارائه چنین اطلاعاتی اما اخیرا جیم رایان، رییس بخش پلی‌استیشن، اعلام کرده که سونی هنوز در ابتدای راه رونمایی از کنسول جدیدش قرار دارد. 

رایان اخیرا مصاحبه‌ای با Cnet داشته که نسخه کامل آن هم به‌زودی در زومجی منتشر خواهد شد اما در بخش مهمی از این مصاحبه، رایان اعلام کرده که اطلاعات منتشر‌شده تا به امروز، هنوز اولین اقدامات سونی در رونمایی از کنسول جدید هستند و این شرکت هنوز راهی طولانی در معرفی کامل این کنسول در پیش دارد. وی همچنین در مورد اینکه چرا با‌وجود باقی ماندن چنین مسیر طولانی‌ای، سونی تصمیم گرفته تا اطلاعات اولیه کنسول را الان اعلام کند، گفت که این شرکت قصد داشت تا طرفداران به‌جای شنیدن اخبار مرتبط با کنسول از منابع دست چندم، آن‌ها را به‌شکل موثق از خود سونی بشنوند. 

هنوز مشخص نیست که سونی چه زمانی اطلاعات بیش‌تری از PS5 ارائه خواهد کرد اما خب می‌دانیم که این شرکت قرار نیست در E3 2019 حضور داشته باشد؛ پس نباید انتظار اطلاعات جدیدی از کنسول را در این رویداد داشته باشیم. 


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده