نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷

گیم پلی بازی Halo Infinite در E3 2019 نمایش داده می‌شود

طبق اعلام برخی منابع داخلی مایکروسافت، در کنفرانس این شرکت شاهد نمایشی از گیم‌پلی بازی Halo Infinite خواهیم بود. 

مایکروسافت این روز‌ها در حال آماده شدن برای کنفرانس خود در E3 2019 است که انتظار می‌رود در آن شاهد اخبار و نمایش‌های جالبی باشیم؛ به طوریکه فیل اسپنسر پیش از این اعلام کرده که در این رویداد قرار است نمایشی از ۱۴ بازی ساخته‌شده توسط استودیو‌های مایکروسافت ارائه شود و از طرف دیگر شرکت‌های بزرگ دیگری هم قطعا کنفرانس مایکروسافت را برای نمایش بازی‌هایشان انتخاب خواهند کرد. در حالی که پیش از این هم اخبار تقریبا موثقی از حضور Halo Infinite در این رویداد وجود داشتند، اخیرا نویسنده سایت thurrott پس از صحبت‌هایی که با چند منبع داخلی در مایکروسافت داشته، اعلام کرده که قرار است در کنفرانس ردموندی‌ها شاهد نمایش گیم‌پلی این بازی باشیم. 

البته وی گفته که Halo Infinite قرار است یک بازی برای کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس باشد و به همین دلیل مایکروسافت در کنفرانسش آن را روی پی‌سی و از طریق یک کنترلر ایکس‌باکس وان اجرا خواهد کرد تا محدودیت‌های سخت‌افزاری ایکس‌باکس وان مانعی برای اجرای این بازی در بالاترین کیفیت ممکن نباشند و کیفیت نمایش بازی در حد کیفیت نهایی آن در زمان انتشارش برای نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس باشد. 

منبع مذکور اطلاعات دیگری هم از کنفرانس مایکروسافت ارائه کرده است؛ اطلاعاتی از قبیل اینکه سه بازی بزرگ مایکروسافت در این کنفرانس رونمایی خواهند شد که یکی از آن‌ها، Fable 4 خواهد بود و شایعات منتشر‌شده با محوریت آن درست هستند. همچنین ارائه اطلاعات جدیدی از سرویس xCloud، قوی‌ترین لاین آپ بازی‌های ساخته‌شده توسط شرکت‌های دیگر که در کنفرانس مایکروسافت نمایش داده می‌شوند، ارائه اطلاعات بیش‌تر از سرویس ایکس‌باکس گیم پس پی‌سی و در دسترس بودن آن از طریق ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت به‌همراه نسخه ایکس‌باکس وان این سرویس و در نهایت نمایش‌های جدید بازی‌هایی چون Gears 5 از دیگر بخش‌های کنفرانس مایکروسافت خواهند بود. البته انتظار می‌رود که مایکروسافت در کنفرانسش توضیحاتی هم در مورد سخت‌افزار نسل بعدی کنسول‌هایش ارائه کند. 

با اینکه این اطلاعات بارها توسط منابع دیگر هم فاش شده‌اند، اما هنوز هم باید به دید شایعه به آن‌ها نگاه کرد. شما می‌توانید انتظارات زومجی از کنفرانس E3 2019 مایکروسافت را هم بخوانید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده