نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

پوستر فیلم Midway منتشر شد

فیلم Midway قرار است یکی از نبردهای بزرگ جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشد و کارگردانی آن بر عهده رولاند امریش خواهد بود و حال اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر شده است.

تقریباً شش ماه شد که خبری از جدیدترین پروژه رولاند امریش، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ آلمانی سینمای هالیوود، نبود؛ فیلم جدید این کارگردان، فیلمی جنگی و حماسی با عنوان Midway (میدوِی) خواهد بود و حال با نزدیک شدن به تاریخ اکران جهانی فیلم در ماه نوامبر، اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر شده است که این پوستر را در پایین مشاهد می‌کنید:

Midway

وودی هارلسون در نقش آدمیرال چستر نیمیتز، لوک ایوانز در نقش فرمانده وید مک‌کلاسکی، پاتریک ویلسون در نقش ادوین لیتون، مندی مور، اد اسکرین، آرون اکهارت، نیک جوناس، تادانابو آسانو، دنیس کواید، لوک کلینتانک، جون کونیمورا، اتسوشی تویوکاوا، دارن کریس، الکساندر لودویگ و کین جانسون،‌ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Midway حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Midway داستان نبرد دریایی میدوِی در اقیانوس آرام را روایت می‌کند که در سال ۱۹۴۲ اتفاق افتاد و در طی آن یک نبرد دریایی سرنوشت‌ساز و بسیار بزرگ بین ارتش ایالات متحده آمریکا با امپراتوری ژاپن را شاهد بودیم. این نبرد دریایی حدود سه روز طول کشید که در طول آن حدود ۳۰۵۷ نفر از نظامیان ژاپنی و حدود ۳۰۷ نفر از آمریکایی‌ها کشته شدند. در سال ۱۹۷۶، یک اقتباس سینمایی دیگر و بسیار پرهزینه از این نبرد توسط شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) تولید و منتشر شد که در این فیلم بازیگران مطرحی چون چارلتون هستون، هنری فوندا، جیمز کابرن، گلن فورد و هال هالبروک حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند.

فیلمنامهٔ فیلم Midway را وس توک نوشته است و شرکت فیلمسازی Centropolis Entertainment رولاند امریش، هارالد کلوسر و مارک گوردون، تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. رولاند امریش بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون The Patriot (میهن‌پرست)، فیلم Independence Day (روز استقلال)، فیلم Godzilla (گودزیلا) و فیلم 2012 شناخته می‌شود.

فیلم Midway قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده