// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

Double Dragon 2 به همراه دو بازی NES دیگر به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند

شرکت نینتندو با انتشار تریلری، از سه بازی NES که قرار است به‌زودی به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ راه پیدا کند، رونمایی کرد.

سرویس آنلاین نینتندو سوییچ سال گذشته در اختیار کاربران کنسول هیبریدی نینتندو قرار گرفت. در کنار قابلیت تجربه بازی‌های آنلاین با دیگر بازیکنان، یکی از ویژگی‌های مهم این سرویس مربوط به بازی‌های قدیمی کنسول NES است. حال در جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو از سه بازی قدیمی که قرار است به‌زودی به فهرست بازی‌های سوییچ اضافه شود، رونمایی کرد.

بازی‌های جدید NESای که قرار است روی Nintendo Switch Online منتشر شود از تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد ماه) در دسترس دارندگان این کنسول قرار می‌گیرد. یکی از معروف‌ترین بازی‌های نینتندو یعنی Double Dragon 2: The Revenge به‌همراه Volleyball و City Connection به‌زودی راهی این کنسول می‌شوند.

دابل دارگون 2 همانطور که بسیاری با آن آشنا هستند در سبک بیت ام آپ و سایداسکرولینگ طراحی شده که در سال ۱۹۸۸ روی دستگاه‌های آرکید عرضه شد. در کنار بازی ورزشی والیبال شاهد City Connection هستیم که در سبک آرکید و پلتفرمر طراحی شده است. در این بازی کاربران هدایت یک اتومبیل هوندا را برعهده می‌گیرند و باید موانع مختلف را پشت سر بگذارند.

کاربران کنسول نیتندو سوییچ می‌توانند اشتراک یک ماهه، سه ماهه و یک ساله این سرویس را به ترتیب با قیمت ۴، ۸ و ۲۰ دلار خریداری کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. اشتراک دیگری با قیمت ۲۵ دلار نیز در دسترس کاربران است که اجازه می‌دهد تا سقف هشت نفر از این سرویس استفاده کنند.

از دیگر بازی‌های مشهوری که به تازگی به این سرویس راه پیدا کرده است می‌توان به Punch Out و Super Mario Bros Lost Levels اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با بازی‌هایی که هفته آینده در دسترس مشترکین Nintendo Switch Online قرار می‌گیرد، در پایین می‌توانید تریلر معرفی بازی‌های NES را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های تازه معرفی شده و این سرویس با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده