نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲

کریستف والتس و جینا گرشان، ستارگان فیلم جدید وودی آلن

کریستف والتس و جینا گرشان به عنوان ستارگان فیلم جدید وودی آلن رسما انتخاب و معرفی شدند و اطلاعات جدیدی از این فیلم نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران اصلی فیلم جدید وودی آلن انتخاب و معرفی شده‌اند. کریستف والتس، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Inglourious Basterds (حرامزاده‌های لعنتی) و فیلم Django Unchained (جنگوی زنجیرگسسته)، به‌همراه جینا گرشان، النا آنایا، لویی گارل، سرژی لوپس و والاس شاون، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در ۵۱امین پروژه این کارگردان سرشناس به ایفای نقش بپردازند. طبق اطلاعات منتشر شده از کمپانی فیلمسازی Mediapro که پیش از این با آلن در فیلم‌هایی چون فیلم Midnight in Paris (نیمه‌شب در پاریس)، فیلم You Will Meet a Tall Dark Stranger (غریبه‌ای دراز و سیاه را ملاقات خواهی کرد) و فیلم Vicky Cristina Barcelona (ویکی کریستینا بارسلونا) همکاری کرده بودند، فیلم جدید وودی آلن که فعلا نامی ندارد، یک فیلم کمدی عاشقانه است.

کریستف والتس

فیلم جدید وودی آلن داستان یک زوج متاهل آمریکایی را دنبال می‌کند که برای حضور در جشنواره فیلم سن سباستین، به اسپانیا سفر می‌کنند و در آنجا غرق در زیبایی و جذابیت اسپانیا و فانتزی فیلم‌های نمایش داده شده در جشنواره می‌شوند. این اتفاقات باعث به چالش کشیدن شدن تعهد و ازدواج آن‌ها در اسپانیا خواهد شد. جوم رارز، از کمپانی مدیاپرو در بیانیه منتشر شده در مورد فیلم جدید وودی آلن گفت:

جدیدترین فیلم وودی آلن دارای تمامی موارد تشکیل دهنده‌ از جمله یک فیلمنامه هوشمندانه با بازیگران درجه اول بین المللی است که به رعایت آن در کارهای مختلف این کارگردان تحسین شده عادت کرده‌ایم.

جینا گرشان

فیلم A Rainy Day in New York (یک روز بارانی در نیویورک) با بازی تیموتی شالامی، سلنا گومز، ال فانینگ، جود لاو، ربکا هال، لیو شرایبر و دیگو لونا، جدیدترین فیلم وودی آلن است که ساخت آن در سال ۲۰۱۷ به اتمام رسیده بود که با توجه به اتهامات رسوایی اخلاقی آلن در آن سال، آمازون از انتشار این فیلم خودداری کرد و حال فیلم A Rainy Day in New York قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید پروژه جدید آلن در تاریخ ۱۰ جولای امسال (۱۹ تیر) در سن سباستین آغاز شود و گمان می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) به پایان برسد.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده