// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Rolling Sky 2؛ رویاهای موزیکال

Rolling Dream دومین نسخه‌ از سری بازی‌های Rolling Sky است که توسط کمپانی بزرگ Cheetah Mobile ساخته شده که در ساخت بازی و نرم افزار برای پلتفرم موبایل بسیار شناخته شده است. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

تا چندی پیش در پلتفرم موبایل شاهد حکم رانی بازی‌های رانر بی انتهایی مانند Subway Surfers و Temple Run بودیم. ساده بودن کنترل‌ها، جذابیت گیم‌پلی و قابلیت تجربه کردن این بازی‌ها در هر زمان و مکان از عوامل موفقیت‌ چشم‌گیر این دسته بازی‌ها است. اما چند وقتی است که پس از اشباع شدن استورها از بازی‌های رانر بی انتهای بی کیفیت، این بازی‌ها توسط بازی‌های io. و idle جایگزین شده‌اند و بازیکنان بیشتر به سراغ این بازی‌ها رفته‌اند. این مسئله باعث شده تا بازی‌های رانر بی انتها به ریشه‌های خود باز گردند و در حالی که شاهد عرضه‌ی بازی‌های کمتری در این سبک هستیم، این بازی‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار‌ند. بازی Rolling Sky 2: Rolling Dream دومین نسخه‌ی یکی از بازی‌های خوب بی انتها برای پلتفرم موبایل است که توسط کمپانی Cheetah Mobile منتشر شده است. این بازی آیفون به طور رایگان در اپ‌استور با حجمی حدود ۲۴۰ مگابایت قابل دانلود است. در بازی Rolling Sky 2 خریدهای درون برنامه‌ای نیز حضور دارند و بازیکنان می‌توانند با تماشای ویدیوها به دریافت آیتم‌های مختلف بپردازند. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

  بازی Rolling Sky 2
  بازی Rolling Sky 2
  بازی Rolling Sky 2

گیم‌پلی Rolling Sky 2 در دسته بندی بازی‌های رانر خودکار قرار می‌گیرد و بازیکنان در آن به هدایت کاراکتر‌های مختلف در طول یک مسیر طولانی می‌پردازند که باید در طول مسیر، آیتم‌های مختلف را جمع آوری و از موانع مختلف دوری کنند. در این بازی آيفون رایگان، با یک گیم‌پلی روان و جذاب مواجه هستیم و حفظ نقاط قوت نسخه‌ی اصلی و رفع نقاط ضعف آن، به بهتر کردن اثر نهایی منجر شده است. بازیکنان در این بازی باید در مسیر‌های جذاب و متفاوتی که همه حاصل رویاهای کاراکتر هر مرحله است، به گشت و گذار بپردازند. تنوع گیم‌پلی بازی بسیار خوب و سرگرم کننده است و جدا از تفاوت‌های زیاد هر مرحله با مرحله‌ی دیگر، شاهد ریتم جذابی از گیم‌پلی در طول هر مرحله نیز هستیم. به طور مثال در مرحله‌ی ابتدایی، بازیکنان از پرش‌ روی بلوک‌ها تا پرواز پشت یک عقاب بزرگ را تجربه می‌کنند که نشانگر محتویات غنی هر مرحله است. همچنین هر مرحله هم از نظر ظاهر و هم از نظر گیم‌پلی تفاوت‌های زیادی با دیگر مرحله‌های بازی دارد.

Rolling Sky 2 یکی از زیبا و گوش نوازترین تجربه‌های رانرهای پلتفرم موبایل محسوب می‌شود

یکی از مهم‌ترین عناصر استفاده شده در بازی Rolling Sky 2، موسیقی و ریتم است که این مسئله در همراه کردن بازیکنان با گیم‌پلی بازی به خوبی به کار گرفته شده است. هماهنگ بودن پرش‌ها با ریتم موسیقی متن بازی در تجربه‌ی بازی بسیار پر رنگ است و به همین دلیل سازندگان بازیکنان را به تجربه‌ی بازی با هدفون توصیه می‌کنند. در حال حاضر ۹ رویای جذاب در بازی قابل تجربه است و طبق گفته‌ی سازندگان با آپدیت‌های جدید مراحل تازه به بازی اضافه خواهد شد.

  بازی Rolling Sky 2
  بازی Rolling Sky 2
  بازی Rolling Sky 2

بازی Rolling Sky 2 از نظر گرافیکی یک اثر کامل و زیبا است و طراحی‌های هر مرحله از این رانر جذاب، بسیار خاص و چشم نواز است. از آنجایی که هر مرحله از این بازی یک رویای موزیکال است، طراحی‌های استفاده شده در مراحل بازی نیز بسیار رویایی و با تخیل بالا هستند. جابجایی کاراکتر بازی با لمس صفحه و کشیدن انگشت به سمت چپ و راست انجام می‌شود تا بازیکنان از موانع موجود در مسیر عبور کنند و بتوانند تا آخر رویا با ریتم موسیقی بدوند.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های فانتزی و رانر‌های جذاب روی گوشی هوشمند خود هستید، Rolling Sky 2: Rolling Dream یکی از زیباترین و خوش آواترین بازی‌های جدید منتشر شده است که به طور رایگان می‌توان آن را از اپ‌استور دانلود کرد. همچنین طبق گفته‌ی سازندگان این بازی به زودی برای گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر خواهد شد.

دانلود بازی Rolling Sky 2: Rolling Dream


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده