// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

مرحله اصلی تورنمنت ECS بازی Counter Strike: Global Offensive از فردا شروع می‌شود

مرحله اصلی تورنمنت Esports Championship Series بازی Counter Strike: Global Offensive از فردا با حضور تیم‌هایی مانند Astralis و MIBR پیگیری می‌شود.

مرحله اصلی هفتمین فصل مسابقات Esports Championship Series که به اختصار ECS نامیده می‌شود از فردا ظهر شروع می‌شود. این رویداد با حضور هشت تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive پیگیری می‌شود که چهار تیم از آمریکای شمالی و چهار تیم دیگر نمایندگان اروپا هستند. مجموع جوایز رویداد ۵۰۰ هزار دلار است و لندن، پایتخت انگلستان میزبان تیم‌های راه‌یافته به این رویداد است. تیم Astralis که در فصل ششم رویداد عنوان قهرمانی و جایزه ۲۵۰ هزار دلاری رویداد را از آن خود کرده است، یک بار دیگر راهی مرحله اصلی مسابقات ECS می‌شود تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

تیم‌های حاضر در هفتمین فصل رویداد ECS

AstralisNorthTeam VitalityNinjas in Pyjamas
MIBRFURIA EsportsNRG EsportsComplexity Gaming

مرحله اصلی رویداد طی دو مرحله که چهار روز به طول می‌انجامد، دنبال خواهد شد. مرحله اول در روزهای ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه به صورت گروهی پیگیری می‌شود. تیم‌ها در مرحله گروهی مسابقات در دو گروه قرار می‌گیرند و در یک فرمت دو حذفی (GSL) با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. بازی‌های افتتاحیه به صورت best-of-one و بازی‌های تعیین کننده به صورت best-of-three برگزار می‌شوند. دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند. مرحله دوم مسابقات به صورت تک حذفی پیگیری می‌شود. بازی‌های نیمه‌نهایی در روز ۱۸ خرداد برگزار می‌شوند و قهرمان مسابقات نیز در روز ۱۹ خرداد مشخص خواهد شد. لازم‌به‌ذکر است که تمامی بازی‌های مرحله دوم به صورت best-of-three برگزار می‌شوند.

بازی افتتاحیه فردا ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران بین دو تیم Astralis و FURIA Esports پیگیری می‌شود. تمامی مراحل مسابقات به صورت زنده بر روی چندین پلتفرم مختلف استریم می‌شود. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال Faceittv در توییچ و کانال FACEIT در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده