// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

تیشرت‌های بازی Marvel's Avengers پیش از معرفی خود بازی روانه بازار شدند

پیش از آن‌که بازی Marvel's Avengers، محصول کمپانی‌های مارول و اسکوئر انیکس به‌صورت رسمی معرفی شود، تیشرت‌های منقوش به آن روانه‌ی بازار شدند.

پیش از آن‌که بازی Avengers که توسط استودیو مارول گیمز ساخته می‌شود و قرار است توسط کمپانی Square Enix منتشر شود، به‌صورت رسمی معرفی شود، به‌نظر می‌رسد که کمپانی مارول قصد دارد وسایلی را که دارای لوگو و نقش و تصاویر مربوط به این بازی و داستان آن می‌شوند پیش از خود آن روانه‌ی بازار کند.

این بازی قرار است به‌صورت رسمی در جریان کنفرانس خبری کمپانی اسکوئر انیکس در قالب رویداد E3 2019 و در تاریخ ۱۰ ماه ژوئن (۲۰ خرداد ماه) معرفی شود. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که کمپانی Marvel پیش از معرفی بازی دست‌به‌کار شده و وسایلی را که حاوی تصاویر و لوگوی بازی هستند در بخش مربوط به خود در فروشگاه آمازون برای فروش قرار داده است. درحالی‌که هنوز مشخص نشده که این بازی به چه شکلی خواهد بود و آیا می‌تواند طرفداران را راضی کند یا خیر، علاقه‌مندان می‌توانند برای نشان دادن وفاداری خود به این بازی و داستان محبوب، با خرید تیشرت‌های منقوش به لوگوی بازی، از آن حمایت کنند که اقدامی عجیب به نظر می‌رسد.

marvels avengers

برای بسیاری از طرفداران این خبر عجیب به‌نظر می‌رسد که چطور این کمپانی پیش از این‌که حتی بازی را به‌خوبی به آن‌ها نشان دهد، اقدام به فروش اقلام تجاری مرتبط با آن کرده است. مساله به‌طوری است که حتی بسیاری از طرفداران هنوز خبر ندارند که این تیشرت‌ها مربوط به بازی هستند نه فیلم Avengers. تصاویر این تیشرت‌ها را که کمپانی مارول روانه‌ی بازار کرده در طول مطلب مشاهده می‌کنید.

کسانی که علاقه داشته باشند این لباس‌ها را تهیه کنند، می‌توانند با ورود به صفحه‌ی خرید آن در این لینک، اقدام کنند. اطلاعات بیشتری از بازی Marvel's Avengers، محصول استودیو Marvel Games قرار است در تاریخ ذکر شده و در جریان کنفرانس اسکوئر انیکس منتشر شود. در زیر پیام توییتری استودیو مارول گیمز را مبنی بر تبلیغ برای فروش این تیشرت‌ها مشاهده می‌کنید:

بازی Avengers را بازی کنید؛ تیشرت‌های Avengers را به‌تن کنید. خودتان را برای معرفی رسمی بازی Avengers که قرار است در ۱۰ ماه ژوئن رونمایی شود آماده کنید و تا آن زمان از این تیشرت‌ها لذت ببرید.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Marvel's Avengers در زومجی خواندید که عرضه این بازی به‌دلیل «دوری از فضای رقابتی» ممکن است تا سال ۲۰۲۰ عقب بیفتد. همچنین خواندید که بازی Marvel's Avengers دارای حالت چهار نفره کوآپ است.

marvels avengers

نظرات خود را در مورد این اقدام استودیو Marvel Games با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده