// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

آپدیت جدید پلی استیشن 4، ظرفیت پارتی را به ۱۶ نفر افزایش می‌دهد

به‌تازگی قرار است پلی استیشن 4 یک آپدیت دریافت کند که یکی از تغییراتی که در آن می‌دهد، افزایش تعداد افراد حاضر در پارتی به ۱۶ نفر است.

بر اساس جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کنسول پلی استیشن 4 قرار است یک آپدیت دریافت کند که در آن تعداد افرادی که می‌توانند در یک پارتی یا گروه حضور داشته باشند و به بحث و گفتگو بپردازند، به ۱۶ نفر افزایش پیدا می‌کند. کسانی که می‌خواهند این ویژگی جدید را پیش از انتشار تجربه کنند می‌توانند از این لینک ثبت‌نام کنند و وارد برنامه‌ی PlayStation Preview شوند تا بتوانند این ویژگی را پیش از انتشار تجربه کنند.

حداکثر تعداد کسانی که می‌توانستند در یک پارتی یا گروه حضور داشته باشند تا پیش از این ۸ نفر بود که پس از این به‌روزرسانی به ۱۶ نفر افزایش پیدا خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که این شرایط جدید تنها برای کسانی مقدور است که عضو برنامه‌ی PlayStation Preview باشند. یعنی کسی که عضو این برنامه نباشد نمی‌تواند به پارتی شما که عضو این برنامه هستید وارد شود و شما نیز اگر عضو این سرویس نباشید، صرف‌نظر از تعداد افرادی که در یک پارتی حضور دارند، نمی‌توانید به آن پارتی وارد شوید. پارتی‌هایی که می‌توانید وارد آن‌ها شوید با یک علامت جلوی نام آن‌ها برای شما مشخص خواهند شد.

همچنین قابلیت Share Play نیز برای کسانی که عضو این برنامه نیستند مقدور نخواهد بود. البته یک‌سری کد وجود دارد برای کسانی که جزو تست‌کنندگان بتای این آپدیت نیستند و با استفاده از آن می‌توانند وارد این فاز و برنامه‌ی PlayStation Preview شوند. این کدها که در فاز بتا قابل اجرا است، می‌تواند برای ۲۰ نفر به‌کار برده شود؛ به‌این معنی که اگر شما یک پارتی ایجاد کنید و یکی از دوستان شما که عضو برنامه‌ PlayStation Preview نیست نیز قصد ورود داشته باشد، می‌توانید کد خود را به وی بدهید تا او نیز بتواند وارد جمع نهایتا ۱۶ نفره‌ی شما شود.

Playstation

علاوه بر افزایش حداکثر افراد حاضر در پارتی، تغییرات دیگری نیز به‌واسطه‌ی آپدیت جدید در PS4 اعمال خواهد شد که در این بین می‌توان به افزایش کیفیت صدای چت‌های صوتی، افزایش کیفیت در اتصال به اینترنت و تبدیل گفتار به نوشتار و بالعکس در چت‌های داخل پارتی اشاره کرد. این قابلیت باعث تبدیل گفتار کسانی که در حال چت صوتی در داخل گروه هستند به نوشتار می‌شود که در یک صفحه‌ی نمایش جداگانه نشان داده خواهد شد. همچنین متنی که شما در آن پنجره یا صفحه‌ی نمایش ثانویه می‌نویسید، با صدای بلند برای سایر افرادی که در پارتی حاضر هستند خوانده خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که این قابلیت در حال حاضر تنها محدود به بتا تسترهایی است که اکانت کشور آمریکا را دارند.

ثبت‌نام در این تست و حالت بتا نیز بسیار ساده است. بنابه گفته‌ی کمپانی Sony، از همان لینکی که در بالا داده شد می‌توانید وارد شوید و تنها با وارد کردن شناسه‌ی پلی استیشن یا همان PSN ID خود و پاسخ به یک یا دو سوال ساده، اقدام به حضور در میان کسانی کنید که می‌توانند این آپدیت را پیش از انتشار تجربه کنند. کسانی که در این بین پذیرفته می‌شوند و وارد برنامه‌ی PlayStation Preview می‌شوند، از جانب شرکت سونی یک ایمیل دعوت و همچنین یک کد برای ورود به برنامه دریافت خواهند کرد.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده