// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

دنباله انیمیشن باب اسفنجی با نام Kamp Koral در حال ساخت است

به‌تازگی شرکت نیکلودئون اعلام کرده که در حال ساخت دنباله‌ی انیمیشن باب اسفنجی یا SpongeBob با نام Kamp Koral است که در مورد ۱۰ سالگی این شخصیت دوست‌داشتنی است.

شرکت Nickelodeon با تصمیم به ساخت ادامه‌ی انیمیشن محبوب و دوست داشتنی باب اسفنجی یا SpongeBob Squarepants، طرفداران این مجموعه‌ی کارتونی را بسیار خوشحال کرده است. حال و براساس جدیدترین اخبار فیلم و سینما، این شرکت و شبکه‌ی بزرگ اعلام کرده که ادامه و دنباله‌ی این انیمیشن که Kamp Koral نام دارد، داستان باب اسفنجی ۱۰ ساله و ماجراهایی را که برای وی پیش می‌آید روایت می‌کند.

انیمیشن Kamp Koral داستان شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی باب اسفنجی را هنگامی که تنها ۱۰ سال دارد و در یک کمک به‌نام Kamp Koral زندگی می‌کند به‌تصویر می‌کشد. شرکت نیکلودئون برای فصل اول این انیمیشن مورد انتظار، ۱۳ قسمت در نظر گرفته تا در آن‌ها ماجراجویی‌های این شخصیت زرد و دوست‌داشتنی را برای طرفداران آن به‌نمایش بگذارد. فرایند ساخت این ۱۳ قسمت نیز از ماه جاری میلادی آغاز می‌شود، اما هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نشده و همچنین گفته نشده که تاریخ پخش آن چه زمانی خواهد بود. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های رمزی نایتو، سرپرست بخش انیمیشن شرکت Nickelodeon را مشاهده می‌کنید:

انیمیشن و در کل داستان و دنیای باب اسفنجی با دارا بودن سوژه‌ها و دنیایی غنی، بسیار پرطرفدار بوده و می‌توان از روی آن انیمیشن‌های بسیار خوبی تولید کرد. حالا نیز با تایید شدن ساخت ادامه این انیمیشن با نام Kamp Koral، قطعا به این نقطه رسیده‌ایم که تصویر و محبوبیت این شخصیت دوست‌داشتنی و همچنین سایر شخصیت‌های این داستان را بیش‌ازپیش تقویت کنیم و به طرفداران نشان دهیم؛ شخصیتی که توانسته در سراسر جهان و در طول سال‌ها مخاطبان خود را در هر سن و سلیقه‌ای به‌خود جذب کند.

The SpongeBob Movie

در این انیمیشن باب اسفنجی و دوستانش تقریبا هر ماجراجوی عجیب و غریبی را تجربه خواهند کرد؛ از ساخت کمپ‌ در زیر آب گرفته تا شکار کردن و گرفتن عروس دریایی و همچنین شنا کردن در دریاچه‌ی Yuckymuck که در جنگل‌های واقع در Kamp Koral وجود دارد. تولیدکنندگان این انیمیشن نیز مارک سسارلی و وینسنت والر هستند که پیش‌تر تجربه‌ی تولیدکنندگی انیمیشن اصلی را نیز برعهده داشته‌اند.

انیمیشن Kamp Koral اولین دنباله‌ی مجموعه باب اسفنجی بعد از انیمیشن اصلی است که قرار است ساخته و نمایش داده شود. کسانی نیز که علاوه‌بر باب اسفنجی به سایر شخصیت‌های این دنیای محبوب نیز علاقه دارند، باید بدانند که یک فیلم جدید با نام A Wonderful Sponge که روی سایر شخصیت‌های این انیمیشن تمرکز دارد، قرار است در سال ۲۰۲۰ به‌نمایش درآید.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده