چه انتظاراتی از رویداد EA Play 2019 داریم؟

چه انتظاراتی از رویداد EA Play 2019 داریم؟

الکترونیک آرتز امسال رویداد EA Play خود را با سبک و سیاقی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد کرد و در آن نمایشی کامل از چند بازی بزرگ خود ارائه می‌کند. 

حتی اگر سیاست‌های عجیب‌و‌غریب و همان‌طور که خیلی از طرفداران سابقش باور دارند پول‌پرستانه EA در سال‌های اخیر آن‌ها را از شرکت دوست‌داشتنی قدیمی به شرکتی با تصمیم‌گیری‌های اشتباه تبدیل کرده باشد، حتی اگر EA سری محبوبی چون فیفا را در بخش آلتیمیت تیم به اثری Pay to Win تبدیل کرده و بخش محبوب Career آن را به‌کل نادیده گرفته باشد و حتی اگر سری فوق‌العاده ارزشمندی چون Need for Speed در اثر تصمیم‌های EA به یک اثر ریسینگ درجه چندم در نسخه آخرش تبدیل شده باشد و خیلی حتی اگر‌های دیگر، هنوز هم باید این را قبول کنیم که الکترونیک آرتز یکی از بزرگ‌ترین ناشران حال‌حاضر دنیای بازی‌های ویدیویی است و حداقل برای خیلی‌ها از آن شرکت‌هایی است که ناخودآگاه ته دلمان برای معرفی بازی‌های جدیدش انتظار می‌کشیم و هر بار، این امید را داریم که شاید EA در این بازی از برخی اشتباهاتش درس بگیرد و اثری لایق نام این شرکت و استودیو‌های بازیسازی وابسته به آن برای‌مان به‌ارمغان بیاورد. البته که این امیدواری، دلایل منطقی هم دارد؛ به هر حال به‌ازای هر Star Wars Battlefront 2‌ای از جانب EA، آن‌ها در سال‌های اخیر بازی‌های ارزشمندی چون Titanfall 2 یا Battlefield 1 داشته‌اند که انکار کیفیت بالای آن‌ها بی‌انصافی کامل است.

رویداد EA Play

اما خب هدفم از گفتن این حرف‌ها که می‌توانستند طولانی‌تر هم باشند، رسیدن به رویداد EA Play 2019 است. الکترونیک آرتز از چند سال پیش ساز جدایی از برگزاری کنفرانس در قالب نمایشگاه E3 را کوک کرد و به برگزاری رویدادی مستقل با نام EA Play رو آورد؛ رویدادی که البته در همان حوالی نمایشگاه E3 از نظر زمانی و حتی در همان شهر لس آنجلس چند سالی است که برگزار می‌شود و الکترونیک آرتز معمولا در آن اطلاعاتی از جدید‌ترین دستاورد‌هایش با طرفداران به‌اشتراک می‌گذارد. در سال‌های گذشته معرفی بازی‌های ورزشی این شرکت را در کنفرانس EA Play شاهد بودیم یا ارائه نمایش از بازی‌هایی چون نید فور اسپید پی‌بک، معرفی بازی‌های مستقل حمایت‌شده در سرویس EA Originals یا ارائه اطلاعاتی از محتویات پس از انتشار بازی‌های مختلفی چون سری بتلفیلد یا استار وارز همگی از برنامه‌های EA در کنفرانس‌های EA Play بودند. با این حال شرکت آمریکایی امسال مجددا تغییراتی در رویداد برگزاری رویداد EA Play داده است که به موجب آن‌ها، دیگر خبری از کنفرانس خبری در این برنامه نخواهد بود و به جای آن، الکترونیک آرتز طی روز‌های ۱۸ و ۱۹ خرداد برنامه‌هایی برای معرفی بازی‌هایش و البته فراهم کردن امکان تجربه برخی بازی‌هایش منتشر‌نشده خودش در محل برگزاری رویداد یعنی هالیوود پالادیوم در نظر گرفته است. بر این اساس بخش اصلی مراسم امسال EA Play، نمایشی تقریبا سه‌ساعته در روز ۱۸ خرداد خواهد بود که در آن اطلاعاتی از چند بازی بزرگ شرکت ارائه می‌شود. با اینکه ارائه برنامه دقیق رویداد امسال باعث شده تا امید‌مان به حضور سورپرایز‌هایی ویژه در آن کاهش پیدا کند، اما خب چه چیزی بهتر از صحبت کردن در مورد اتفاقات احتمالی و بالا بردن هایپ‌مان برای تماشای EA Play 2019؟ پس در ادامه با زومجی همراه باشید تا هم نگاهی به برنامه‌های اعلام‌شده EA و هم اتفاقاتی داشته باشیم که رخ دادن هرکدام می‌تواند بی‌نهایت جذاب و هیجان‌انگیز باشد:

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Fallen Order

در حالی که رویداد EA Play 2019 قرار است ۱۸ و ۱۹ خرداد برگزار شود، اما اصلی‌ترین بخش آن همان روز اول و از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد؛ بخشی که در آن در قالب برنامه‌ای تقریبا سه ساعته، شاهد اختصاص نیم ساعت به هرکدام از بازی‌های مهم EA خواهیم بود و در این زمان اطلاعات و نمایش جدیدی از بازی‌ها ارائه و به‌احتمال خیلی زیاد نمایش مفصلی از گیم پلی آن‌ها هم پخش خواهد شد. این مراسم قرار است از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه با شمارش معکوس آغاز شود و اولین نیم ساعت اختصاص‌داده شده مربوط به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خواهد بود که نمایش آن از ساعت ۲۱ به وقت ایران آغاز می‌شود. پس از آنکه اولین بار همکاری الکترونیک آرتز با دیزنی برای ساخت بازی‌های استار وارز اعلام شد، طرفداران این مجموعه شدیدا به تجربه بازی‌هایی با‌کیفیت از مجموعه جنگ ستارگان امیدوار شدند. از قضا اولین بازی یعنی Star Wars Battlefront هم تجربه خوبی بود و تنها نقطه ضعف آن را می‌توان نداشتن بخش داستانی داشت. در ادامه نوبت به نسخه دوم این بازی رسید که قرار بود این بار با داشتن یک بخش داستانی، تجربه‌ای کامل و تمام‌عیار باشد؛ اما خب روز‌های خوش بازی‌های استار وارز الکترونیک آرتز دقیقا در همین نقطه به پایان رسید و سیاست‌های عجیبی که EA برای لوت باکس‌های این بازی در پیش گرفت، باعث شدند تا استار وارز بتل‌فرانت 2 حتی پیش از انتشار تبدیل به یک شکست شود و پس از انتشار هم این بازی آنقدر درگیر حاشیه بود که حتی نقاط قوتش هم آنطور که باید دیده نشدند. 

ادامه اتفاقات ناگوار برای سری استار وارز با تعطیل‌شدن استودیو ویسرال گیمز و لغو بازی استار وارز آن‌ها تکمیل شد و حال امید نهایی طرفداران این مجموعه، به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است که توسط استودیو ریسپاون ساخته می‌شود. اطلاعاتی که تا به امروز از بازی ارائه شده‌اند، نوید تغییرات مثبتی را می‌دهند؛ از یک طرف Star Wars Jedi: Fallen Order یک تجربه داستانی و تک‌نفره است که خب با‌توجه به غنی بودن دنیای استار وارز طرفداران مدت‌ها انتظار یک بازی با داستان غنی را از آن داشتند. از طرف دیگر EA برای پیش‌گیری از تکرار مشکلات بتل‌فرانت ۲، در همان زمان رونمایی بازی با تاکید اعلام کرد که در این اثر خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود! ترکیب این‌ها با توانایی‌های اثبات‌شده استودیو ریسپاون می‌تواند منجر به بازی خوش‌ساختی شود که احتمالا در جریان EA Play 2019، نمایش مفصلی از گیم‌پلی آن را خواهیم دید و سازندگان از مکانیزم‌های مختلف این بازی که قرار است ۲۴ آبان منتشر شود، رونمایی خواهند کرد. 

بازی Apex Legends

Apex Legends

پس از اتمام نمایش بازی استار وارز ریسپاون، نوبت به دیگر ساخته آن‌ها یعنی Apex Legends خواهد رسید که نمایش آن از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز و تا ۲۲ ادامه خواهد داشت. Apex Legends در زمان انتشار اولیه شباهت زیادی به یک پدیده جدید در بین بازی های بتل رویال داشت؛ به هر حال این بازی که با تبلیغات خیلی کمی و بیش‌تر به‌شکل ناگهانی منتشر شده بود، در روز‌ها و هفته‌های نخست انتشار در صدر اخبار بازی‌های ویدیویی قرار داشت و آمار کاربران آن و توجه ویژه‌ای که کاربران سرویس‌هایی چون توییچ به آن داشتند، خبر از یک رقیب خیلی جدید برای اثری مثل فورتنایت می‌دادند. اما همان‌طور که مرتضی کارگر در مقاله جداگانه‌ای به بررسی مفصل این موضوع پرداخت، رفته رفته شاهد افت سر و صدای اولیه Apex Legends بودیم و با اینکه این اثر هنوز هم طرفداران زیادی دارد، اما وقت آن رسیده که ریسپاون با معرفی محتویات واقعا ارزشمند برای بازی بتواند مانع از سقوط واقعی و اتمام کار آن شود. انتظار می‌رود در جریان بخش مربوط به این بازی در EA Play 2019، اطلاعات زیادی از فصل دوم این بازی ارائه شود که شامل رویداد‌های جدید روزانه و هفتگی خواهد بود. 

بازی Battlefield V

Battlefield V

بتلفیلد V برای موفقیت در ادامه راه شدیدا به محتویات جدید نیاز دارد

با اینکه بتلفیلد V به اندازه نسخه قبلی مجموعه یعنی بتلفیلد وان انقلابی و پر از شگفتی نبود، اما هنوز هم یک شوتر اول‌شخص با‌کیفیت است که پس از انتشار حالت بتل رویالش حتی کامل‌تر از قبل هم شده است و چندی پیش هم نقشه جدیدی برای آن در دسترس قرار گرفت. راستش را بخواهید، پس از آنکه دایس و EA بتلفیلد V را به‌عنوان اثری فاقد سیزن پس معرفی کردند، انتظار می‌رفت که شاهد انتشار رایگان محتویات پسا انتشار زیادی برای این بازی باشیم اما خب پشتیبانی دایس از این اثر شوتر آنطور که باید و شاید کامل نبوده و حتی اضافه شدن نقشه جدید به آن پس از گذشت چند ماه پس از انتشار مورد تمسخر خیلی از کاربران هم قرار گرفت. به همین دلیل حال که EA سومین بخش از نمایش سه‌ساعته رویداد امسالش را به این بازی اختصاص داده، می‌توان انتظار داشت که شاهد معرفی محتویات جذاب زیادی برای آن باشیم و البته نمایش‌هایی از گیم‌پلی هرکدام از این محتویات هم در رویداد جدید ارائه شود. در یک بازی شوتر، هیچ‌چیز به‌اندازه دریافت نقشه‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات دیگری مثل هواپیما، تانک یا ماشین جذاب نیست و البته که همیشه از حالت‌های جدید برای بازی هم استقبال می‌شود. پس الکترونیک آرتز اگر دوست دارد کاربران برای تجربه بتلفیلد V بیش از پیش ترغیب شوند و البته آن‌هایی که مدتی است قید بازی کردن این بازی را زده‌اند مجددا به‌سراغ آن بروند، باید حسابی در نیم ساعت اختصاص‌یافته به این بازی محتویات جذابی برای آن رونمایی کند. 

فیفا / fifa

فیفا 20

با اینکه تا به امروز از گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order هم چیزی ندیده‌ایم، اما اولین بازی تماما جدیدی که قرار است در رویداد EA Play 2019 معرفی شود فیفا 20 خواهد بود که تا به امروز، EA فقط اطلاعاتی از تغییراتی داده که قصد دارد در گیم‌پلی آن اعمال کند و هنوز هیچ نمایشی از بازی ارائه نکرده است. پس از آنکه موتور سری فیفا به فراست‌بایت تغییر یافت، با اینکه شاهد بهبود‌های بصری جذابی در بازی بودیم اما گیم‌پلی این مجموعه یک قدم رو به عقب برداشت و مخصوصا انواع و اقسام باگ‌های فیزیکی باعث شدند تا حتی سر و صدای بازیکنان حرفه‌ای بازی هم بلند شود. به این‌ها باید مشکلات دیگر بازی را که پیش‌تر نادر امرایی در مقاله مفصلی به آن پرداخته، اضافه کنیم که نشان می‌دهند EA برای رساندن مجدد سری فیفا به اوج، باید در فیفا 20 تغییرات مهمی اعمال کند. با اینکه سال‌های گذشته نسخه جدید فیفا مدتی مانده به EA Play رونمایی می‌شد، اما امسال تا این لحظه هیچ خبری از آن منتشر نشده و به همین دلیل چیزی در مورد ویژگی‌های جدید بازی نمی‌دانیم؛ اما خب می‌توان امیدوار بود که EA، امسال اولا دستی به سر و روی بخش Career بازی بکشد و به چند سال یکنواخت شدن این حالت پایان ببخشد. حتی شایعه‌هایی مثل اضافه شدن امکان طراحی لباس و لوگو در این بخش هم به گوش می‌رسند. جدا از این شاید حالت‌های دیگر بازی هم دست‌خوش تغییراتی شوند که البته نباید در EA Play انتظار ارائه اطلاعاتی از بخش آلتیمیت تیم را داشته باشیم و این حالت معمولا اواسط تابستان به‌صورت کامل رونمایی می‌شود. سورپرایز سال گذشته EA برای سری فیفا اضافه کردن لیگ قهرمانان اروپا به بازی بود و باید منتظر ماند و دید که امسال هم شاهد اتفاقات ویژه‌ای در رابطه با این بازی خواهیم بود یا خیر؛ حتی می‌توانیم اندک امیدی به اضافه شدن حالت فوتبال خیابانی به بازی هم داشته باشیم. 

بازی Madden NFL

Madden NFL 20

با اینکه EA بازی‌های ورزشی زیاد دیگری مثل NBA Live یا NHL هم در مجموعه آثارش دارد، اما آن‌ها پنجمین نیم ساعت مراسم‌شان را به Madden NFL 20 اختصاص داده‌اند که دلیل آن، می‌تواند برنامه‌های ویژه شرکت برای این بازی باشد. سری Madden شاید در کشور‌هایی مثل ما خیلی محبوب نباشد اما در خود آمریکا یعنی جایی که EA Play برگزار خواهد شد شدیدا محبوب و پرطرفدار است و خب در سال‌های گذشته هم سازندگان اقدامات خوبی در رابطه با این بازی انجام داده‌اند. اقداماتی مثل اضافه کردن بخش داستانی به بازی یا توجه ویژه به حالت آلتیمیت تیم آن که باعث شده تا مسابقات ویکند لیگ این بازی هم درست به اندازه سری فیفا نفس‌گیر و پرطرفدار باشند. رونمایی از ویژگی‌های جدید بازی و همینطور نمایش زنده گیم‌پلی آن می‌تواند از برنامه‌های EA برای بخش مربوط به Madden NFL 20 باشد. 

بازی The Sims 4 / سیمز 4

The Sims 4

کم کم زمان معرفی نسخه جدید سیمز فرا رسیده و شاید در EA Play امسال شاهد این اتفاق باشیم

تقریبا پنج سال از عرضه بازی The Sims 4 می‌گذرد و شاید کم کم زمان آن رسیده باشد که EA و سازندگان این مجموعه، به‌فکر نسخه جدید آن باشند. چرا که مثلا The Sims 3 هم عمری پنج ساله داشت و حال با رسیدن به اواخر نسل هشتم، کم کم به‌نظر می‌رسد که زمان معرفی نسخه جدید سیمز هم فرا رسیده باشد. با این حال EA حداقل در ظاهر برنامه‌ای برای این کار ندارد و به‌جای آن، نیم ساعت پایانی مراسمش را به سیمز 4 اختصاص داده است که احتمال معرفی جدید‌ترین بسته الحاقی بازی در این بخش بیش از هر چیزی محتمل به‌نظر می‌رسد. تا به امروز ۶ بسته الحاقی بزرگ، هفت گیم پک و تعداد زیادی استاف پک برای این بازی منتشر شده‌اند که مخصوصا بسته‌های الحاقی بزرگ بازی، هرکدام حال و هوای کاملا جدیدی به آن بخشیده‌اند. احتمالا هفتمین بسته الحاقی بازی در جریان EA Play معرفی خواهد شد و شاید شاهد ارائه اطلاعاتی از برنامه‌های سازندگان برای آینده نسخه موبایل سیمز هم در این رویداد باشیم. البته آنچه که می‌تواند بخش مربوط به سیمز را برای طرفداران آن جذاب‌تر کند، این است که سازندگان در پایان این بخش نسخه بعدی بازی را هم تایید کنند. 

از آنجایی که مراسم امسال EA با ساختار جدیدی برگزار می‌شود، مشخص نیست که آیا به غیر از برنامه سه‌ساعته رسمی اعلام‌شده توسط آن‌ها شاهد رونمایی‌های دیگری هم در دو روز برگزاری این مراسم خواهیم بود یا خیر اما خب می‌توانیم یک سری از اتفاقاتی را که دوست داریم در این رویداد رخ بدهند باهم مرور کنیم. 

بازی Skate

سایر بازی‌های ورزشی و Skate 4!

چندی پیش خبری مبنی بر لو رفتن تاریخ انتشار بازی NBA Live 20 فاش شد و خب این در حالی است که هنوز، شاهد معرفی رسمی این بازی یا حتی ارائه جزئی‌ترین اطلاعات از آن نبوده‌ایم. پس بعید نیست که در جریان مراسم امسال، بخش ورزشی الکترونیک آرتز به این بازی هم اشاره‌ای داشته باشد و اولین جزییات از آن ارائه شوند. با در نظر گرفتن این موضوع که سال‌های گذشته NBA Live معمولا حضور پررنگی در رویداد‌های EA Play داشت، شاید این اتفاق دور از انتظار نباشد و با اینکه بخش اختصاصی برای این بازی در نظر گرفته نشده اما معرفی آن با یک تریلر دور از انتظار نیست. دیگر بازی ورزشی EA که می‌تواند چنین شرایط مشابهی داشته باشد سری هاکی روی یخ آن‌ها یعنی NHL است. اما شاید جذاب‌ترین اتفاقی که می‌تواند در رابطه با بازی‌های ورزش‌محور الکترونیک آرتز بیافتد، معرفی بازی Skate 4 باشد. سومین نسخه این سری در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و به‌سبب کیفیت بالا و جذابیت خاص آن مورد استقبال شدیدی هم قرار گرفت. به همین دلیل هم در سال‌های گذشته هر بار که نزدیک رویداد EA Play می‌شویم، شایعه‌های مختلفی از ساخته‌شدن نسخه جدید اسکیت هم به‌گوش می‌رسد و خب EA برای تزریق هرچه بیش‌تر هیجان به رویداد امسالش می‌تواند نگاهی هم به این مجموعه داشته باشد؛ هرچند که اگر نظر من را بخواهید، احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار پایین است. 

بازی Plants Vs Zombies

نسخه جدید Plants vs. Zombies

سری Plants vs. Zombies اولین بار به‌عنوان اثری استراتژی شناخته شدند که در آن‌ها باید با چینش درست گیاهان از حمله زامبی‌ها جلوگیری می‌کردیم اما در ادامه، این مجموعه با سری Plants vs. Zombies: Garden Warfare تبدیل به تجربه‌ای اکشن و شوتر شد. چندی پیش، الکترونیک آرتز به‌عنوان بخشی از گزارش مالی خود اعلام کرد که پاییز امسال شاهد نسخه جدیدی از این مجموعه خواهیم بود و خب همین امر احتمال معرفی این بازی را در EA Play 2019 افزایش می‌دهد. EA همچنین در گزارش مذکور این بازی را که قرار است برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر شود، به‌عنوان تجربه‌ای شوتر معرفی کرد و همین هم احتمال معرفی شدن Plants vs. Zombies: Garden Warfare 3 از این سری را افزایش می‌دهد؛ نسخه دوم Plants vs. Zombies: Garden Warfare در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و آنقدر مفرح و دوست‌داشتنی بود که معرفی نسخه جدیدی از آن بتواند خبر خوبی برای طرفداران باشد. 

بازی sea of solitude

بازی(های) مستقل جدید پروژه EA Originals

نسخه اول و دوم Unravel، بازی Fe و همینطور A Way Out بازی‌های مستقلی هستند که با حمایت‌های EA در قالب پروژه EA Originals در سال‌های اخیر منتشر شده‌اند و سال گذشته هم بازی Sea of Solitude با آن اتمسفر خاصش در جریان EA Play 2019 به‌عنوان جدید‌ترین بازی مستقل این پروژه معرفی شد که از قضا قرار است تقریبا یک ماه دیگر در تاریخ ۱۴ تیر منتشر شود. پس محتمل‌ترین اتفاق در رابطه با بازی‌های EA Originals، ارائه تریلری جدید از این بازی است اما خب اگر الکترونیک آرتز قصد داشته باشد امسال هم برنامه‌ای مرتبط با این پروژه داشته باشد، بعید است صرفا به ارائه تریلری از یک بازی قبلا معرفی‌شده بسنده کند و شاید طرفداران بازی‌های مستقل، شاهد معرفی حداقل یک بازی جدید دیگر در این رویداد باشند. به هر حال بازی‌های منتشر‌شده تحت برنامه EA Originals در مجموع عملکرد موفقی داشته‌اند و همین هم باعث می‌شود تا معرفی بازی جدید دیگری از این دست هیجان‌انگیز باشد. 

بازی Burnout

یک بازی ریسینگ اما نه از جنس Need for Speed

معرفی نسخه جدید Burnout می‌تواند سورپرایز ویژه‌ای در مراسم امسال باشد

با اینکه نسخه جدید نید فور اسپید قرار است پاییز امسال روانه بازار شود، اما چندی پیش الکترونیک آرتز اعلام کرد که این بازی قرار نیست نمایشی در EA Play 2019 داشته باشد یا حتی به شکل دیگری در ماه ژوئن امسال رونمایی شود. خب پس با منتفی شدن حضور نید فور اسپید، چه اشکالی دارد تا کمی رویاپردازی کنیم و بگوییم که احتمال معرفی نسخه‌ای از سری Burnout در EA Play امسال وجود دارد؟ سری برن‌اوت بدون شک یکی از هیجان‌انگیز‌ترین مجموعه بازی‌های سبک ریسینگ است که با هرج و مرج بالا و تصادف‌های شدید ماشین‌هایش شناخته می‌شود و خب ۱۱ سال از انتشار آخرین نسخه آن یعنی Paradise می‌گذرد و همین هم باعث شده تا طرفداران این سری سال‌های خیلی طولانی را منتظر نسخه جدید آن مانده باشند. حتی انتشار نسخه ریمستر Paradise هم نتوانست آنطور که باید و شاید عطش طرفداران این سری را سیراب کند و به همین دلیل EA می‌تواند با معرفی نسخه جدیدی از این بازی، مراسم امسالش را به رویدادی فراموش‌نشدنی برای طرفداران بازی‌های ریسینگ بدل کند. 

بازی Dragon Age

اطلاعات جدید از بازی‌های بایوور

راستش را بخواهید پس از عملکرد نه‌چندان خوب Anthem، انتظار می‌رفت تا این بازی بایوور در EA Play 2019 حضور داشته باشد و سازندگان با ارائه اطلاعاتی از برنامه‌های‌شان برای آینده آن، طرفدارانش را کمی به آینده این بازی امیدوار کنند. اما خب در بین برنامه‌های رسمی الکترونیک آرتز اسمی از انتم دیده نمی‌شود ولی هنوز هم شاید در قالب انتشار تریلر یا خبر، شاهد معرفی محتویات جدیدی باشیم که قرار است در آینده برای این بازی منتشر شوند. حتی اگر خبری از انتم هم در رویداد امسال نباشد، باز کورسوی امیدی به حضور بایوور در EA Play 2019 با نسخه جدید سری Dragon Age داریم. این بازی در جریان The Game Awards سال گذشته معرفی شد اما خب پس از آن خبری از بازی منتشر نشده و فقط می‌دانیم که بایوور پس از اتمام پروژه انتم، این روز‌ها تمرکز اصلی‌اش را منعطف به درگون ایج جدید کرده است. 

بازی Dead Space

ریبوت یا نسخه جدیدی از Dead Space

آخرین احتمال‌مان برای EA Play 2019 موردی است که شانس رخ دادنش بسیار پایین است اما خب می‌تواند یک اتفاق واقعا ویژه برای رویداد امسال باشد. سه‌گانه Dead Space جزو بازی‌های موفق سبک ترس هستند. با این حال پس از انتشار نسخه سوم، ویسرال گیمز به مرور شرایط بد و بدتری تجربه کرد و در نهایت کار آن‌ها به تعطیلی کشید اما خب هنوز هم EA به‌عنوان مالک این IP، می‌تواند توسط استودیو‌های دیگرش اقدام به ساخت تجربه‌هایی مرتبط با Dead Space کند. شاید یک ریبوت از این سری گزینه مناسبی برای این کار باشد؛ البته به شرطی که در نهایت خاطرات خوب‌مان از مجموعه را خراب نکنند! معرفی هر تجربه‌ای مرتبط با دد اسپیس هم می‌تواند یکی دیگر از سورپرایز‌های ویژه امسال الکترونیک آرتز باشد؛ هرچند که احتمال آن دقیقا مثل احتمال معرفی نسخه جدیدی از سری Medal of Honor یا حتی Crysis و Command and Conquer بسیار پایین است و بیش‌تر، شبیه به یک آرزو است!

در پایان باید منتظر ماند و دید که EA امسال و با فرمت جدید برگزاری EA Play چه برنامه‌هایی برای طرفدارانش دارد. شما هم نظرات خودتان را در مورد این برنامه و همینطور آرزو‌هایی که برای آن دارید، با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده