// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سازنده Left 4 Dead بازی Back 4 Blood را در E3 2019 به نمایش نخواهد گذاشت

به‌تازگی و گفته‌ی استودیو Turtle Rock، سازنده‌ی سری Left 4 Dead، این استودیو در جریان رویداد E3 2019، نمایش از بازی Back 4 Blood نخواهد داشت.

با نزدیک‌تر شدن به رویداد محبوب E3 2019، در سراسر دنیا توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی معطوف شده است به رونمایی و معرفی بازی‌هایی که پیش‌تر و در جریان این رویداد اتفاق می‌افتند. در این دوران انتظارات این افراد بسیار بیش از پیش بالا می‌رود و منتظر شنیدن اخبار مهیج از سوی توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌های ویدیویی هستند. البته این افراد باید این واقعیت را نیز در نظر داشته باشند که تمامی بازی‌ها یا بهتر بگوییم تمامی شرکت‌ها آمادگی رونمایی از بازی‌ها یا نمایش بازی‌های جدید خود را در این رویداد مهم نخواهند داشت که یکی از آن‌ها استودیو Turtle Rock، سازنده‌ی مجموعه Left 4 Dead است.

حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که این استودیو در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت و بنابرین بازی جدید آنها یعنی Back 4 Blood نیز به نمایش گذاشته نمی‌شود. این بازی که در سبک همکاری چندنفره یا Co-Op در حال ساخت است، قرار است به‌نوعی دنباله‌ی سری Left 4 Dead باشد و درست مانند آن در سبک و سیاق شوتر زامبی‌کشی ساخته شود تا بلکه بتواند علاقه‌ای را که آن سری در طرفداران ایجاد کرده بود، ادامه دهد یا چه‌بسا بیشتر نیز کند.

left 4 dead

بازی Back 4 Blood پیش‌تر و در ابتدای سال جاری میلادی توسط استودیو Turtle Rock معرفی شده بود که قرار بود در نهایت و با همکاری کمپانی Warner Bros. Games منتشر شود. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از این بازی شوتر در دسترس نیست که قطعا در رویداد E3 2019 نیز نباید منتظر اطلاعات بیشتری از آن باشیم. البته کسانی که هنوز علاقه‌مند به مجموعه Left 4 Dead هستند و امید دارند که نسخه‌ی جدیدی از آن را تجربه کنند، مطلع باشند که ساخت و توسعه بازی Back 4 Blood به معنی این نیست که استودیوی سازنده دیگر روی این مجموعه کار نمی‌کند.

اگرچه چندین سال است که زمزمه‌های مختلفی از ساخت یا عدم ساخت نسخه‌ی سوم سری Left 4 Dead به‌گوش می‌رسد، اما در نظر داشته باشید که چه این شایعه به حقیقت بدل شود چه نشود، بازی جدید Back 4 Blood به‌عنوان ادامه‌ی آن سری می‌تواند امیدی تازه برای تشنگان آن سری باشد که قطعا بسیاری از انتظارات آنان را که از نسخه‌ی سوم بازی Left 4 Dead دارند، برآورده خواهد ساخت و صبر چندین ساله‌ی آنان برای دیدن نسخه‌ی جدید آن سری با انتشار بازی Back 4 Blood به‌نوعی به ثمر خواهد رسید. بخش‌هایی از صحبت‌های استودیو Turtle Rock را در زیر مشاهده می‌کنید:

از آن‌جایی که امسال ما در رویداد E3 2019 حضور نخواهیم داشت تا چیزی به شما نشان دهیم، باید بدانید که تیم توسعه‌ی ما همه روزه در حال تلاش جدی برای توسعه‌ی بازی Back 4 Blood است تا بتواند به‌زودی اطلاعات جدیدی در مورد این بازی به شما بدهد و برای این کار لحظه شماری می‌کند.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده