نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵

حذف محصولی مرتبط با مجموعه Splinter Cell در آستانه‌ E3 2019 حاشیه‌ساز شد

اضافه و حذف شدن یک آیتم تزئینی ۴۰ دلاری مرتبط با مجموعه‌ی Splinter Cell در کمتر از ۲۴ ساعت، به‌شایعات معرفی بازی جدید این مجموعه در جریان E3 2019 دامن زد.

هرقدر که روز به روز به‌شروع رویداد مورد انتظار و بزرگ E3 نزدیک‌تر می‌شویم، در کنار لو رفتن کامل برخی از بازی‌های جدید کمپانی یوبیسافت، شاهد همه‌گیر شدن شایعات مختلفی هستیم. این روزها که اخبار و حواشی بازی‌هایی همچون Ghost of Tsushima نگاه‌ها را به‌خود خیره کرده، برخی از بازی‌ها هستند که طی چند سال اخیر با شایعه‌ی معرفی‌شان در رویدادهای سالانه‌ی E3 هیجان‌زده و درپایان و با دیدن عدم تحقق‌شان، ناامید شدیم. یکی از همین بازی‌ها، ساخته‌ی پرطرفدار، کهن و تحسین‌شده‌ی Ubisoft یعنی سری اسپلینترسل است که شایعات ساخت قسمت جدید آن طی این چند سال گذشته مخصوصا نزدیک به آغاز رویداد E3، ما را هیجان‌زده می‌کرد و حالا، با طولانی شدن بیش از حد انتظارمان برای معرفی نسخه‌ی جدید و عدم دریافت یک پاسخ قطعی و حتی یک واکنش ساده از سوی یوبیسافت مبنی بر حضور این بازی در E3 2019، خبرهای ضد و نقیض این بازی کم کم درحال رنگ باختن هستند.

شایعه اسپلینترسل

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، روز گذشته یک آیتم تزئینی در بخش «جمع‌کردنی‌های E3 2019» فروشگاه GameStop برای فروش قرار گرفت. این آیتم ۴۰ دلاری که گویا چراغ‌های نمادین سم فیشر (قهرمان ماجراهای Splinter Cell) است و با عنوان Splinter Cell: Sam Fisher Goggles Replica در فروشگاه مذکور خودنمایی می‌کرد، در کمتر از ۲۴ ساعت از صفحه‌ی فروش فروشگاه نام‌برده حذف شد و خبر حذف شدن زودهنگامش، جامعه‌ی بازیکنان را به‌جنب‌وجوش انداخته است.

همانطور که در تصویر بالا هم مشخص است، فروشگاه «گیم‌استاپ» برای نمایش این آیتم تزئینی از جعبه‌ی بازی Splinter Cell: Blacklist، آخرین بازی منتشر شده از این مجموعه که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، استفاده کرده و با این حساب، ممکن است که این کالای مورد بحث مربوط به آیتم‌های تزئینی بازی نام‌برده باشد و ارتباط دادن آن به نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی اسپلینترسل که گویا در دست ساخت هم هست، کار درستی نباشد؛ از طرفی، باتوجه به استفاده یوبیسافت مخصوصا دوبلور ایتالیایی سم فیشر از تصاویر هنری بازی Splinter Cell: Blacklist به‌عنوان محتوایی درجهت هیجان‌زده کردن طرفداران بازی برای معرفی نسخه‌ی جدید، ربط دادن این حذف شدن زودهنگام به‌نمایش احتمالی بازی در E3 2019 پربی‌راه نیست.

در کل باید تا هفته‌ی آینده و برگزاری رویداد E3 مخصوصا دو کنفرانس مایکروسافت و یوبیسافت صبر کنیم و ببینیم که آیا بازی جدید مجموعه‌ی اسپلینترسل بالاخره معرفی می‌شود یا خیر. زومجی مثل سال‌های گذشته، رویداد E3 را به‌صورت زنده و مستقیم در قالب ویدیوهای زنده، خبرها و مطالب لحظه‌ای پوشش می‌دهد و با دنبال کردن سایت و کانال تلگرامی زومجی، از تمامی حوادث این اتفاق جذاب و هیجان‌انگیز صنعت بازی آگاه خواهید شد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده