// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های پولی ماه می 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه می سال ۲۰۱۹ بازی‌های جدید و جذابی پولی مانند Tesla vs Lovecraft و Word Forward برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

در پنجمین ماه سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد که از پازل‌هایی مانند SiNKR 2 تا ماجراجویی‌های مانند Tesla vs Lovecraft و Kingsman - The Secret Service را شامل می‌شدند. با پشت سر گذاشتن ماه می اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ معرفی برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

درضمن اگر بازی‌های فهرست ما نظر شما را جلب نکرد، زومجی به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از بازی‌هایی که توسط زومجی معرفی شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

AFK Heroes

AFK Heroes

اولین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه گذشته، بازی اندروید  AFK Heroes است که یک اثر نقش آفرینی جذاب است که توانسته در همین مدت‌ کوتاه عرضه شدن، بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. AFK Heroes یک بازی جدید از سازندگان بازی جذاب Access Code است و بازیکنان را به یک ماجراجویی جذاب می‌برد. بازی یک اثر نقش آفرینی کلاسیک با گرافیک پیکسلی و نوستالژیک است که برای علاقه مندان این سبک، تجربه‌ی خوبی خواهد بود. گیم‌پلی بازی AFK Heroes به‌صورت خودکار پیش‌روی می‌کند و بازیکنان فقط بر انتخاب استراتژی و ارتقا دادن شخصیت‌های تحت کنترل، نظارت دارند. تنوع کاراکتر‌های بازی بسیار خوب است و بازیکنان می‌توانند با تیم مورد نظر خود به پیشرفت در بازی بپردازند. بازی از لحاظ گرافیکی و طراحی، در سطح خوبی قرار دارد و یک تجربه‌ی رنگارنگ و کمی نوستالژیک انتظار بازیکنان را می‌کشد. همچنین کاراکترها و دشمنان بازی که بسیار متنوع هستند، هرکدام دارای طراحی خاص خود هستند و این مسئله باعث می‌شود تا روند بازی برای بازیکنان یکنواخت نشود. به‌طور کلی بازی AFK Heroes برای علاقه مندان و طرفداران سبک نقش آفرینی، یک اثر کلاسیک و وفادار به ریشه‌های این سبک با یک ماجراجویی جذاب و جدید محسوب می‌شود و گزینه‌ی خوبی برای تجربه‌ کردن به حساب می‌آید.

دانلود بازی AFK Heroes

Alt-Frequencies

Alt-Frequencies

Alt-Frequencies یک بازی پازلی و معمایی جذاب از استودیوی Plug In Digital است که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS با قیمت ۴.۹۹ دلار عرضه شده است و توانسته به یکی از بهترین بازی‌های پولی ماه می تبدیل شود. این بازی آیفون که حجمی حدود ۵۰۰ مگابایت دارد، یک بازی معمایی است که هسته‌ی اصلی گیم‌پلی آن به‌صورت صوتی روایت می‌شود. در دنیای بازی Alt-Frequencies تمام دنیا بدون آن که بدانند در یک چرخه زمانی تکراری گیر افتاده‌اند و بازیکنان وظیفه دارند که مردم دنیا را نجات دهند. به‌طور کلی تجربه‌ی Alt-Frequencies یک اثر خلاقانه است که مشابه آن در پلتفرم موبایل کمتر دیده‌ شده است. بازیکنان در این بازی باید با ضبط، ادیت و پخش بخش‌های مختلف رادیویی، حقیقت را به گوش مردم برسانند. بازیکنان با جمع آوری اطلاعات مختلف با شنیدن داستان‌های مختلف از جانب سیاست‌ مداران یا مجریان رادیویی، می‌توانند لوپ زمانی بعدی را که سه دقیقه طول می‌کشد اصلاح و تغییر دهند. انتخاب‌ها و نحوه‌ی پیشبرد بازی کاملا در اختیار بازیکنان قرار دارد و هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست. بازی Alt-Frequencies یک تجربه‌ی خاص است که در عین سادگی به مفاهیم مهمی مانند ارتباط مردم با رسانه‌ و تاثیر رسانه اشاره‌های جذابی می‌کند.

دانلود بازی Alt-Frequencies

Daggerhood

Daggerhood

 سومین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی پنجمین ماه سال ۲۰۱۹، بازی جذاب Daggerhood است که جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Crescent Moon Games است. این استودیو که در کارنامه‌ی خود آثار جذابی مانند Ravensword: Shadowlands را دارا است، در ماه می بازیکنان را به یک چالش و ماجراجویی جدید دعوت کرده است. بازی Daggerhood داستان Vincent S. Daggerhood را روایت می‌کند که زمانی یک دزد قهار بوده و هیچ چیزی نمی‌توانست مانع دزدی کردن او شود. اما با گذشته سالیان، او بالاخره به چنگ عدالت افتاد و برای دادن تاوان دزدی‌هایش به غار‌های ممنوعه تبعید شد. این تازه ابتدای داستان Daggerhood است و بازیکنان در پنج دنیای مختلف و بیش از ۱۰۰ مرحله با این شخصیت جذاب همراه خواهند شد تا او را به آزادی  برسانند. Daggerhood یک اثر پلتفرمر ماجراجویی جذاب است که با درجه سختی بالای خود چالش جذابی برای علاقه مندان این سبک خواهد بود. هر کدام از دنیا‌های بازی دارای مکانیسم‌های خاص خود هستند و در انتهای مراحل هر دنیا نیز یک باس فایت بسیار جذاب و سخت انتظار بازیکنان را می‌کشد. Daggerhood یک تجربه‌ی دشوار از یک ماجراجویی پلتفرمر جذاب برای گوشی‌‌های اندرویدی و آیفون‌ها محسوب‌ می‌شود که با حجمی حدود ۱۷۰ مگابایت و برچسب قیمت ۲.۹۹ دلاری خود، ازطریق اپ‌استور و پلی‌استور قابل دانلود است.

دانلود بازی Daggerhood

Fort Sumter: The Secession Crisis

Fort Sumter: The Secession Crisis

Fort Sumter: The Secession Crisis با قیمت ۶.۹۹ دلاری جدیدترین ساخته‌ی استودیو Playdek, Inc است که یک نسخه‌ی دیجیتال از بازی رومیزی جذابی با همین نام است. بازی Fort Sumter: The Secession Crisis بازیکنان را به قلب جنگ داخلی آمریکا می‌برد و آن‌ها باید با پیشروی در بازی جدایی طلب‌ها را به تله‌ی قلعه‌ی سامتر (Sumter) بکشانند و پیروزی تاریخی لینکلن را بازسازی کنند. این اثر از لحاظ تنوع انتخاب‌ها و امکان حضور در نقش‌‌های مختلف،‌ بسیار خوب عمل می‌کند و سیستم‌ گیم‌پلی بازی که براساس انتخاب‌ها و کارت‌های استفاده شده پیش می‌رود، به خوبی در نسخه‌ی دیجیتال پیاده‌سازی شده است. Fort Sumter: The Secession Crisis هم به‌طور آفلاین در مقابل هوش مصنوعی بازی و به‌صورت آنلاین و همزمان با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا قابل تجربه است. در بخش طراحی و گرافیک، طراحی‌ کارت‌ها و بخش‌های مختلف بسیار زیبا و با جزئیات بالا طراحی شده‌اند و بازیکنان یک نسخه‌ی دیجیتال با کیفیت از بازی رومیزی Fort Sumter: The Secession Crisis را تجربه خواهند کرد.

دانلود بازی Fort Sumter: The Secession Crisis

Kingsman - The Secret Service Game

Kingsman - The Secret Service Game

بازی Kingsman - The Secret Service Game، ساخته‌ی استودیوی YesGnome بازیکنان را به دنیای جذاب Kingsman می‌برد. در این اثر بازیکنان در نقش اگزی (Eggsy) باید در یک مأموریت جذاب و مخفیانه Kingsman را نجات دهند. بازی از لحاظ گیم‌پلی یک اثر کلاسیک اکشن دو بعدی در پلتفرم موبایل به شمار می‌رود و بازیکنان با استفاده از دنیایی از اسلحه‌ها و تجهیزات مخصوص باید به انجام مأموریت خود بپردازند. پس از نابودی پایگاه Kingsman، اگزی مسئولیت رسیدگی به مسئله را بر عهده می‌گیرد و از طرق مختلف به پایگاه‌های دشمنان برای کسب اطلاعات نفوذ می‌کند. بازیکنان می‌توانند ازطریق مخفی کاری و بی سروصدا بازی را پیش ببرند یا با به راه انداختین کشت و کشتاری خونین به این اطلاعات دست پیدا کنند. باز بودن دست بازیکنان در انتخاب روش بازی بسیار جذاب است و ریتم بازی باتوجه‌به حرکات بازیکنان تنظیم می‌شود. بازی از لحاظ بصری نیز ظاهری مدرن و جذاب دارد و حال و هوای طراحی‌ها و گرافیک بازی به خوبی با دنیای جاسوسی و مخفی کاری Kingsman همخوانی دارد. Kingsman - The Secret Service Game با داشتن گیم‌پلی جذاب و متنوع، گرافیک به روز و خوب یک اثر ماجراجویی جذاب است و تجربه‌ی آن برای علاقه مندان به فیلم‌های Kingsman لذت بخش خواهد بود.

دانلود بازی Kingsman - The Secret Service Game

Knights OF Tartarus

Knights Of Tartarus

در ماه گذشته‌ی میلادی، استودیوی Crescent Moon Games علاوه‌بر بازی جذاب Daggerhood، یک بازی کاملا متفاوت از نظر گیم‌پلی را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرد. Knights Of Tartarus یک اثر نقش آفرینی نوستالژیک است که از لحاظ ظاهری به‌لطف گرافیک ۸ بیتی به Daggerhood شباهت دارد. این بازی قیمتی معادل ۴.۹۹ دلار دارد و هنوز برای سیستم‌عامل iOS هنوز در مرحله‌ی پیش خرید قرار دارد و در تاریخ ۱۲ ژوئن منتشر خواهد شد. بازی Knights Of Tartarus که دارای کنترل‌هایی مشابه گیم‌پد‌های قدیمی است، بازیکنان را به دنیای جادویی تارتاروس می‌برد که بازیکنان در این دنیا با هیولاها، شوالیه‌ها و موجودات جادویی متفاوتی روبه‌رو خواهند شد. بازی از نظر گیم‌پلی بخش‌های متنوعی دارد و روند آن برای بازیکنان یکنواخت نخواهد شد. در این اثر بازیکنان می‌توانند به نبرد با هیولاهای مختلف بپردازند و پس از جمع آوری منابع مختلف به ساخت و ساز (Crafting) آیتم‌های مختلف بپردازند. همچنین معما‌های مختلفی در بخش‌های مختلف دنیای تارتاروس قرار دارد که حل کردن هر کدام از آن‌ها، به بازیکنان پاداش‌های مختلفی خواهند داد. اگر از علاقه مندان بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک و نوستالژیک هستید، بازی Knights Of Tartarus یکی از بهترین گزینه‌های تازه منتشر شده برای پلتفرم موبایل خواهد بود.

دانلود بازی Knights Of Tartarus

MagniBox

MagniBox

بازی جذاب Magnibox در ماه گذشته با قیمت ۳.۹۹ دلار برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد. Magnibox یک اثر پازلی و معمایی جذاب با گیم‌پلی‌ای خلاقانه و گرافیک رنگارنگ و زیبا است. بازیکنان در Magnibox کنترل یک جعبه‌ی جادویی را بر عهده می‌گیرند که خاصیت آهنربایی هم دارد که باید با استفاده از مکانیسم‌ها و فیزیک بازی به حل معماهای هر مرحله بپردازند. در بازی ۱۶۰ مرحله و معمای جذاب و خلاقانه وجود دارند که به علت پولی بودن بازی تمامی آن‌ها از ابتدا قابل دسترسی است و بازیکنان می‌توانند به دلخواه به حل آن‌ها بپردازند. برای حل معماهای بازی حدود ۲۰ مکانیسم فیزیکی وجود دارد که باید با استفاده از آن‌ها مراحل بازی را پشت سر گذاشت. معماهای بازی Magnibox تازه و خلاقانه‌اند و از درجه‌ی سختی خوبی برخوردار هستند و حل کردن آن‌ها به زیرکی و دقت بالا نیاز دارد. نکته‌ی اصلی حل معماهای بازی اندروید و آیفون Magnibox، استفاده از محیط و المان‌های محیطی است. بازی Magnibox از طراحی‌های زیبا و متنوعی استفاده می‌کند و از لحاظ تجربه‌ی بصری برای بازیکنان اثر چشم نوازی به شمار می‌رود. همچنین سازندگان بازی برای هر مرحله موسیقی‌های متن خوش ریتم و جذابی را انتخاب کرده‌اند که تجربه آن را با هدفون لذت بخش‌تر هم می‌کند. این بازی باتوجه‌به حجم مناسب و گیم‌پلی جذاب و گرافیک رنگارنگ و فانتزی خود، یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های پازلی و پولی منتشر شده در ماه می است. اگر به‌دنبال یک بازی معمایی و سرگرم کننده هستید که چالش‌های درکنار درگیر کردن ذهن، سرگرم کننده هم باشند، Magnibox می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

دانلود بازی MagniBox

Ordia

Ordia

 Ordia، ساخته‌ی استودیوی Loju LTD یک بازی ماجراجویی و اکشن است که با گیم‌پلی هیجان انگیز و کنترل‌های ساده که می‌توانید آن را تنها با یک انگشت تجربه کنید. بازیکنان در بازی Ordia در قالب یک شکل جدید از موجود زنده قرار می‌گیرند و در گام‌های نخست خود در دنیایی پر از خطرات و عجایب مختلف قرار دارد. گیم‌پلی بازی به پرش‌ها و حرکت در طول مراحل مختلف بازی خلاصه می‌شود و  بازیکنان باید با قرار دادن این موجودات اولیه در محیط‌های غذایی غنی، آن‌ها را به سمت پیشرفت و تولید مثل هدایت کنند. کنترل بازی Ordia به سادگیو توسط لمس‌ تک انگشتی انجام می‌شود و باعث می‌شود که این بازی در هر زمان و مکانی قابل تجربه باشد. این بازی ۳۰ مرحله‌ی جذاب در سه دنیا و محیط مختلف دارد که بازیکنان می‌تواند آن‌ها را تجربه کنند. همچنین حالت‌های چالش برانگیز متفاوت به همراه مرحله‌های Bonus در بازی گنجانده شده تا برای Ordia زمان گیم‌پلی طولانی‌تری رقم بزنند.

دانلود بازی Ordia

RPG Frane: Dragon

RPG Frane: Dragon's Odyssey

 اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی با حال و هوای انیمه‌های ژاپنی علاقه دارید، RPG Frane: Dragon's Odyssey محصولی است که تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود. این محصول یک اثر نقش آفرینی و اکشن است که با قیمت ۷.۹۹ دلار در اپ‌استور و پلی‌استور قابل دانلود است. استودیوی Kotobuki Solution در چند ماه اخیر بازی‌های جذابی در سبک نقش آفرینی برای پلتفرم موبایل عرضه کرده است که با وجود داشتن تم‌های مشابه و طراحی‌های نزدیک به هم، هر کدام بازیکنان را به یک ماجراجویی خاص در دنیاهای متفاوت می‌برند که پیش از این به معرفی برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم. گیم‌پلی این بازی‌ها دارای نبرد‌های سریع و نوبتی جذابی است که بازیکنان می‌تواند با استفاده صحیح از سلاح‌ها و جادوهای مختلفی که در اختیار دارند، باید به پیشرفت در بازی ادامه دهند. بازی RPG Frane: Dragon's Odyssey داستان کوناه (Kunah) یک پسر از قبیله‌ی اژدهای آتش را روایت می‌کند که توسط خدایی به نام وانث (Vanneth) به ماموریتی برای نجات دختری گمشده از میان فرشتگان به نام اسکوده برگزیده می‌شود. گیم‌پلی متنوع شامل بخش‌های اکشن و عناصر نقش آفرینی، گرافیک فانتزی و بخش داستانی جذاب از نقاط قوتی هستند که بازیکنان را به تجربه‌ی بازی RPG Frane: Dragon's Odyssey دعوت می‌کنند.

دانلود بازی RPG Frane: Dragon's Odyssey

SiNKR 2

SiNKR 2

SiNKR 2 یک بازی پازلی-معمایی مینیمال است که با استفاده از فرمول موفق نسخه‌ی اول توانسته‌ به فهرست این ماه از نگاه زومجی راه پیدا کند. وجود مراحل آموزشی (tutorial) در بازی باعث شده تا الزامی باری تجربه کردن نسخه‌ی اول بازی وجود نداشته باشد. در مراحل بازی تایمر یا اسکوربردی وجود ندارد تا باعث حواس پرتی بازیکنان شود و بازیکنان می‌توانند در آرامش کامل به حل معما‌های هر مرحله بپردازند. موسیقی‌های متن بازی به خوبی انتخاب شده‌اند و افکت‌های صوتی نیز در کمک به بازیکنان برای حل کردن معماها نقش مهمی دارند. طراحی‌های بازی نیز بسیار مینیمال و جذاب انجام شده‌اند و به همین دلیل بازی SiNKR 2 ظاهر بسیار مدرن و به روزی به خود گرفته ‌است. اگر از تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی بازی لذت برده‌اید یا به‌دنبال یک بازی معمایی جدید و خلاقانه می‌گردید، SiNKR 2 یکی از بهترین گزینه‌های موجود اپ‌استور و پلی‌استور به حساب می‌آید.

دانلود بازی SiNKR 2

Talisman: Origins

Talisman: Origins

Talisman دیگر بازی رومیزی (Board Game) است که اکنون یک نسخه دیجیتالی دیگر از آن در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. این بازی که با نام Talisman: Origins برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS با قیمت ۳.۹۹ دلار منتشر شد، یک نسخه‌ی دیجیتالی از بازی تخته‌ای به همین نام است. در بازی Talisman: Origins بازیکنان به ماجراجویی‌های جذابی در دنیای بزرگ Talisman می‌پردازند و اتفاقات مهم این دنیا مانند بازگشت چندین اژدها‌ و جنگ ایفریت (ifrit war) را تجربه کنند. در بازی ۲۰ کوئست و مأموریت جذاب در چهار کمپین مختلف وجود دارد که بازیکنان را مدت‌ها به خود سرگرم خواهد کرد. در ابتدای بازی هم برای آشنایی بیشتر بازیکنان با این بازی،‌ یک مرحله‌ی آموزشی خوب و جذاب برای بازیکنان آماده شده است. در طول انجام کوئست‌های بازی Talisman: Origins حدود ۱۰۰ چالش انتظار بازیکنان را می‌کشد که این چالش‌ها روند گیم‌پلی بازی را جذاب‌تر می‌کنند. این بازی رومیزی به خوبی به شکل یک بازی ویدیویی بازسازی شده است و طراحی کارت‌ها و رابط کاربری بازی بسیار خوب انجام گرفته است. تنوع کارت‌‌ها و انیمیشن‌ها جذاب جانی تازه به تجربه‌ی بازی بخشیده است و اگر از تجربه‌ی نسخه‌ی رومیزی بازی لذت برده‌اید، امتحان نسخه‌ی دیجیتال آن به شما توصیه می‌شود

دانلود بازی Talisman: Origins

Tesla Vs Lovecraft

Tesla Vs Lovecraft

Tesla Vs Lovecraft یکی از بازی‌هایی است که در ماه‌های گذشته برای گوشی‌های آیفون با قیمت ۸.۹۹ دلار و حجمی حدود ۲۶۰ مگابایت منتشر شده بود و به‌تازگی برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است. بازی موبایل Tesla vs Lovecraft، یک شوتر اکشن جذاب با زاویه دید از بالا به پایین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به کمک اختراعات نیکولا تسلا، به مصاف هیولاهای داستان‌های معروف هاوارد لاوکرافت، نویسنده مشهور آمریکایی، بروند. Tesla vs Lovecraft به هیچ عنوان یک بازی داستان محور نیست و این ایده‌ی عجیب و غریب صرفاً برای سازندگان بهانه‌ای بوده تا بر پایه‌ی آن یک بازی شوتر سرگرم کننده را توسعه دهند. ایده‌ی بازی آیفون  Tesla vs Lovecraft، بر پایه‌ی مقابل هم قرار دادن این دو شخصیت مشهور طرح ریزی شده است اما نتیجه‌ی این ایده، تبدیل به یک شوتر اکشن دیوانه‌وار شده که بازیکنان خود را به بهترین شکل ممکن سرگرم می‌کند. بازی Tesla vs Lovecraft، یک شوتر خوش ساخت است که تمامی المان‌های مورد نیاز برای سرگرم کردن علاقه مندان به این سبک از بازی‌ها را در خود جای داده است. این بازی که پیش از این برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شده بود، توانسته در نقد و بررسی زومجی نمره‌ی ۷.۵ را کسب کند که از نقاط قوت آن به موسیقی گوش نواز و طراحی بصری خوب اشاره شده است.

دانلود بازی Tesla Vs Lovecraft

The Eyes Of Ara

The Eyes Of Ara

بازی‌های پازل و معمایی در فهرست‌ بهترین بازی‌های پولی ماه می نقش پر رنگی داشته‌اند و The Eye Of Ara دیگر بازی خوش ساختی است که ماه گذشته برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. The Eye Of Ara یک بازی معمایی اول شخص سه‌بعدی است. ماجراجویی‌های معمایی سه‌بعدی در پلتفرم موبایل از طرفداران زیادی برخوردار است و بازی‌های منتشر شده در این سبک از اقبال خوبی بهره برده‌اند. معماهای جدید و چالش برانگیز و گرافیک درجه یک و زیبای بازی از عواملی هستند که باعث برگزیده‌ شدن این بازی در فهرست بهترین بازی‌های این ماه شده‌اند. بازیکنان در  The Eye Of Ara در یک قلعه‌ی قدیمی به گشت‌و‌گذار می‌پردازند که هر گوشه‌ی آن دارای رمز و رازی کشف شدن توسط بازیکنان است. سازوکار گیم‌پلی بازی بسیار جذاب هستند و کنترل‌های بازی هم به خوبی برای پلتفرم موبایل بهینه‌سازی شده است. گرافیک بازی بسیار بالا و زیبا است و این مسئله زمانی ارزش خود را نشان می‌دهد که بدانید تمام این بازی توسط یک نفر ساخته شده است. اگر از طرفداران بازی‌های معمایی محیطی مانند Returner 77 یا The Room هستید، بازی The Eye Of Ara یکی از گزینه‌های خوب موجود در فروشگاه‌های نرم‌افزار و بازی اندروید و iOS است.

دانلود بازی The Eyes Of Ara

The Quest - Hero Of Lukomorye IV

The Quest - Hero Of Lukomorye IV

در ماه می، بازی نقش‌آفرینی جهان باز  The Quest – Hero OF Lukomorye IV به‌عنوان یک Expansion برای بازی The Quest با قیمت ۲.۹۹ دلار منتشر شده که می‌توان آن را به‌صورت یک بازی جدا هم تجربه کرد. بازیکنان در بازی The Quest – Hero Of Lukomorye IV نقش قهرمان شهر لوکوموریه قرار می‌گیرند که باید در مقابل شخصیت شرور بازی با نام کازنی (Kozney The Deathless) مبارزه کنند و مانع رسیدن او به تخت پادشاهی شوند. در نسخه‌ی اصلی بازی شاهد جنگ بزرگی در این سرزمین بودیم اما در این نسخه کازنی حتی پس از پایان جنگ، از تلاش برای رسیدن به پادشاهی دست بر نمی‌دارد. گیم‌پلی بازی The Quest – Hero OF Lukomorye IV یک اثر نقش آفرینی با نبردهای نوبتی است که در آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از سلاح‌های مختلف و جادوهای خاص در شهر لوکوموریه به جنگ کازنی بروند. این اثر از لحاظ گرافیکی تجربه‌ی ساده‌ای به حساب می‌آید و نمی‌توان این بخش را نقطه قوت بازی محسوب کرد.

دانلود بازی The Quest - Hero Of Lukomorye IV

Word Forward

Word Forward

 بازی Word Forward یک بازی کلمه‌یابی مانند بازی Scrabble است که بازیکنان باید با مرتب کردن و چیدن حروف به ترتیب صحیح، به کلمه‌سازی بپردازند. در بازی بازیکنان در جدول‌های پنج در پنج باید به ساختن و پیدا کردن کلمات مختلف انگلیسی مشغول شوند. سازوکارهایی مانند جا‌به‌جا کردن حروف کنار هم و حذف و اضافه کردن حروف مورد نظر باعث جذابیت گیم‌پلی Word Forward می‌شود. این اثر ظاهری ساده دارد و مراحل بازی در یک پس زمینه سفید و با فونتی ساده و خوانا رخ می‌دهند و از اضافه کاری در این بخش پرهیز شده است.

دانلود بازی Word Forward


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده