// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

شایعات Fable 4 از تغییرات گسترده‌ای در بازی خبر می‌دهد

امروز شایعاتی از بازی Fable 4 منتشر شده که از تغییرات بزرگی در این بازی خبر می‌دهد که می‌توان از بین آنها به حذف دنیای آلبیون اشاره کرد.

به تازگی شایعاتی زیادی از نسخه جدید بازی Fable به گوش می‌خورد که هنوز منبع موثقی آنها را تایید نکرده است. بنا به شایعاتی که اخیرا در ردیت منتشر شده گویا نسخه بعدی مجموعه Fable در واقع ادامه نسخه سوم این مجموعه خواهد بود. البته بسیاری از طرفداران آرزو دارند اطلاعاتی که از نسخه جدید در فضای اجتماعی پخش شده، واقعیت نداشته باشد؛ چرا که شاهد تغییرات گسترده‌ای در جزئیات منتشر شده هستیم.

بگذارید در مرحله اول به این موضوع اشاره کنیم که گویا وقایع بازی Fable 4 در دنیای آلبیون (Albion) جریان ندارد و پادشاه دیوانه‌ای دنیای این بازی را با خاک یکسان کرده است. گویا این پادشاه دیوانه با استفاده از Spire دنیای این بازی را نابود کرده است. برای کسانی که با نام Spire آشنا نیستند باید بدانند که اسپایر در Fable 2 حضور داشت و هرکس می‌توانست با آن آرزویی را برآورده کند. حال Spire در چنگ یک نفر افتاده و آرزو کرده است که با یک شهاب‌سنگ عظیم دنیای این بازی را نابود کند. حال Theresa و گروه قهرمانان این بازی از طریق یک در شیطانی به یک سیاره دیگر راه پیدا کرده‌اند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد با توجه به شایعات منتشر شده شاهد تغییرات گسترده‌ای در نسخه چهارم این مجموعه هستیم. تغییر سیاره‌ها و وجود قابلیت سفر در زمان از بزرگترین تغییرات این نسخه به شمار می‌رود؛ البته اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشند.

fable

تصویری از بازی Fable 3

خبری که می‌تواند طرفداران این مجموعه را خوشحال کند وجود حالت چند نفره آنلاین است که امیدوار هستیم که تمرکز اصلی سازندگان بر این بخش نباشد و شاهد محتویات جدی‌تر در بخش تک‌نفره و داستانی بازی باشیم. مورد دیگری که تا حدودی هواداران را هم خوشحال و هم نگران کرد مربوط به عدم وجود سلاح‌های گرم در این نسخه است. البته بسیاری از بازیکنان مدعی بودند که وجود سلاح‌های گرم در نسخه پیشین، باعث شده بود که بازی روند آسانی به خود بگیرد؛ این موضوع زمانی پررنگ‌تر شد که بازیکنان می‌توانستند با قابلیت هدف‌گیری خودکار با یک تیر به سمت سر دشمنان شلیک کنند.

در آن سو وجود سیستم شهر‌سازی یکی از ویژگی‌های مرسوم است که در نسخه‌های پیشین نیز وجود داشت. همچنین سیستمی نیز در بازی وجود دارد که شما را از وضعیت اقتصاد مطلع می‌کند تا در این راستا بتوانید خرید و فروش‌هایی را انجام دهید و کسب درآمد کنید.

همانطور که در این خبر نیز اشاره شد تمامی اطلاعات منتشر شده در قالب شایعات منتشر شده‌اند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم سازندگان به این جزئيات چه واکنشی نشان می‌دهند. البته تا برگزاری نمایشگاه E3 2019 مدت زمان زیادی باقی نمانده است و شاید شاهد معرفی یکی از بهترین بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس باشیم.

نظرات خود را در مورد شایعات منتشر شده با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده