نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴

آپدیت 6.71 پلی استیشن 4 منتشر شد

آپدیت جدید و ۴۶۴ مگابایتی پلی استیشن 4 که سونی به‌تازگی آن را در دسترس کاربران قرار داده، صرفا عملکرد کنسول را بهبود می‌بخشد و تغییرات بزرگی را اعمال نمی‌کند.

در پی ادامه‌ی پشتیبانی سونی و برند پلی استیشن از کنسول پرفروش و پرطرفدارشان یعنی پلی استیشن 4، امروز و در جریان آخرین اخبار کنسول های بازی، آپدیت 6.71 کنسول نام‌برده در دسترس دارندگانش قرار گرفته است.

این آپدیت جدید که ۴۶۴ مگابایت حجم دارد، قرار نیست تغییر بزرگی را در عملکرد کنسول اعمال کند و صرفا، عملکرد کلی سیستم‌های پلی استیشن 4 را بهبود می‌بخشد و یکی دیگر از آپدیت‌های این‌چنینی است که سونی اخیرا برای کنسول خود درنظر گرفته است. درکنار دریافت این آپدیت، می‌توانید به‌صورت جداگانه و در صورت دل‌خواه، به‌نسخه‌ی بتای سیستم بهبودیافته‌ی Party نیز دسترسی داشته باشید؛ این نسخه از قابلیت «پارتی» به‌ ۱۶ نفر به‌طور هم‌زمان اجازه‌ی شرکت و گفت‌وگو در یک پارتی به‌خصوص را می‌دهد که حالا، با اتصال بهتری به سرورهای سونی و کیفیت صدای بالاتری این مهم صورت می‌پذیرد. نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Party فعلا در مرحله‌ی تست بتا قرار دارد و پس از نصب آپدیت ۶.۷۱، در صورت دلخواه می‌توانید آن را هم امتحان کنید.

هم‌اکنون با روشن کردن کنسول PS4 و اتصال به اینترنت می‌توانید آپدیت ۶.۷۱ را دریافت و نصب کنید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده