نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

تاریخ انتشار بازی The Surge 2 در فروشگاه مایکروسافت فاش شد

فروشگاه مایکروسافت در صفحه‌ای تاریخ عرضه و اطلاعات تازه‌ای از بازی The Surge 2 را فاش کرده است. این بازی قرار است در ماه سپتامبر راهی بازارهای جهانی شود و جوایزی را به پیش‌خرید کنندگان اختصاص دهد.

مدت زیادی است که ساخت بازی The Surge 2 تایید شده و طرفداران این بازی انتظار نمایش‌های بیشتر از آن را می‌کشند. گویا حالا به لطف فروشگاه مایکروسافت (Microsoft Store) تاریخ عرضه‌ی این بازی فاش شده است. طبق اطلاعاتی که از فروشگاه مایکروسافت به دست آمده، این بازی قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر سال جاری (دوم مهرماه ۱۳۹۸) راهی بازارهای جهانی شود. بنا بر اطلاعات این صفحه، پیش‌خرید کردن بازی نیز جوایزی از جمله زره‌ها، سلاح‌ها و پوشیدنی‌های مخصوصی را به همراه دارد.

این صفحه روز گذشته توسط وبسایت Wccftech یافته و سپس گزارش شد. گویا بخش استرالیای فروشگاه مایکروسافت این اطلاعات را لو داده است. بر اساس اطلاعات صفحه‌ی بازی در فروشگاه، پیش‌‌خرید کردن این بازی جوایز ویژه‌ای را به همراه دارد که در ادامه لیست آن‌ها را مشاهده می‌کنید. این مجموعه از آیتم‌ها URBN Gear Pack نام دارد و شامل موارد زیر می‌شود:

  • نمادین‌ترین اسلحه‌ی وارن از بازی The Surge یعنی: The Well-used Cutter
  • زره URBN برای تمامی بخش‌های بدن (سر، دو دست، دو پا و سینه)
  • تبر URBN Judgement (برای حمله، قطع کردن اعضای بدن دشمنان و به دست آوردن بلوپرینت‌های مخصوص ساخت زره)
  • دِرون URBN Skimmer (وسیله‌ای که در میانه‌ی مبارزات به کمک شما خواهد آمد و قابلیت‌های خاصی را در اختیارتان خواهد گذاشت)
  • ماژول Lootscan.exe (که به شما اجازه می‌دهد لوت‌های ارزشمند داخل محیط را پیدا کنید)
  • آیکونی مخصوص برای پیام‌های آنلاین

The Surge 2 / سرج ۲

بازی The Surge 2 دنباله‌ای است بر یک بازی اکشن نقش‌آفرینی که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی آلمانی Deck13 ساخته و راهی بازار شد. این استودیو را همچنین با بازی‌هایی چون Lords of the Fallen نیز می‌شناسیم. بازی‌های این استودیو معمولا با الهام از مجموعه بازی‌های Dark Souls و به خصوص اثر جاودانه‌ی هیدتاکا میازاکی یعنی بلادبورن (Bloodborne) ساخته می‌شوند. بازی‌های Deck13 در بخش‌های مهمی از گیم‌پلی، دشواری مراحل، سیستم مبارزات، سبک روایت و نحوه‌ی پرداخت جهان بازی، آثار میازاکی را منبع الهام خود قرار داده‌اند اما معمولا صرفا به همین بسنده نمی‌کنند و با اضافه کردن مکانیک‌های سرگرم‌کننده، میزان اعتیادآوری آثارشان را افزایش می‌دهند. برای مثال قطع کردن اعضای بدن دشمنان برای کسب بلوپرینت‌های مخصوص ساخت زره، یکی از محبوب‌ترین مکانیک‌های بازی The Surge بود که شهرت زیادی نیز بابت این ویژگی کسب کرد. در بخش توضیحات صفحه‌ی مربوط به بازی می‌توان به اطلاعاتی درباره داستان این نسخه دست یافت:

هواپیمای شما در راه سفر به شهر «جریکو» توسط یک طوفان ناشناخته و عجیب دچار حادثه می‌شود و سقوط می‌کند. شما هفته‌ها بعد در ساختمانی مخروبه و متروکه به هوش می‌آیید و متوجه می‌شوید سربازانی تا دندان مسلح و روبات‌هایی خطرناک شهر را احاطه کرده‌اند. شما برای زنده ماندن باید گوشه به گوشه‌ی جریکو سیتی مخروبه را بگردید و به دنبال وسایلی باشید که در مبارزه شما را یاری کنند. شما باید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و از این طریق آیتم‌ها و وسایل ارزشمندتری به دست آورید و قدرتمندتر شوید. شما می‌توانید اعضای بدن حریفانتان را قطع کنید و با استفاده از آیتم‌های به دست آمده قدرت بیشتری کسب کنید. آنقدر بیشتر که زمانی می‌توانید با ترسناک‌ترین و بی‌رحم‌ترین دشمنانی که در اعماق این شهر مخروبه پنهان شده‌اند، روبه‌رو شوید. مجموعه‌ای از سلاح‌ها، زره‌ها، توانایی‌ها، درون‌ها و چیپ‌های مخصوص قدرت‌های خاص، در اختیار شما قرار گرفته تا شخصیت مدنظر خود را بسازید و به استقبال دنیایی بروید که حالا از گذشته بزرگ‌تر، بی‌رحم‌تر و ترسناک‌تر شده است. The Surge 2 شما را به چالش دعوت می‌کند تا از رازهای سربه‌مهر پنهان شده در این جهان سردرآورید.

ویژگی‌های بازی:

  • مبارزات نزدیک دشوار و بی‌رحمانه
  • مواجهه با دشمنان مرگبار و باس‌های عظیم‌الجثه
  • توانایی قطع کردن اعضای دشمنانی که دوست دارید تجهیزات آن‌ها را به دست آورید
  • ارتقا و شخصی‌سازی کاراکتر در ابعاد گسترده

این بازی قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازار شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره دومین نسخه از بازی The Surge چیست؟ آیا به بازی‌هایی با این سبک علاقه دارید؟


منبع PC Gamer Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده