نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

افزایش احتمال معرفی بازی Alien Isolation 2 در پی انتشار توییتی مرموز

یک کاربر بی‌نام که احتمالا یکی از نویسندگان باتجربه‌ی صنعت بازی باشد، با انتشار یک توییت مرموز با محوریت سری Alien، احتمال معرفی Alien Isolation 2 را بالا برد.

بدون شک بازی Alien Isolation از آثار جذاب ژانر علمی-تخیلی ترسناک یا به‌عبارتی، وحشت‌ کیهانی بود که به‌خوبی توانست جای خالی بازی‌های این‌چنینی را که در سال‌های اخیر شدیدا حس می‌شد پر کند و اثری باکیفیت را به‌هواداران آثار علمی-تخیلیِ ترسناک تحویل دهد. این بازی که از ترکیب محدودیت دیدِ زاویه‌ی دوربین اول‌شخص، محیط‌های بسته‌ی تاریک، صداگذاری/موسیقی مناسب و وحشت‌آور به‌خوبی درجهت ترس، تعلیق و دلهره‌ی بازیکنانش استفاده می‌کرد، مورد تحسین جمعیت زیادی از بازیکنان و منتقدین قرار گرفت و از یکی از موفق‌ترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های مجموعه‌ی بیگانه (Alien) به‌حساب می‌آید که می‌توانید با تمامی آن‌ها در مقاله‌ای مفصل که در زومجی منتشر شده، آشنا شوید.

حالا در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک اکانت توییتر که نام و نام خانوادگی مالکش مشخص نیست، توییتی مرموز را به‌اشتراک گذاشته که با استناد به‌آن، می‌توانیم انتظار منتشر شدن اطلاعاتی جدید از این سری محبوب را در روزهای اخیر، داشته باشیم. این شخص که حساب کاربری‌اش با نام a writer در شبکه‌ی اجتماعی توییتر نمایان می‌شود، در مشخصات خود از کارنامه‌ی کاری خودش گفته که نویسندگی داستان بازی‌هایی همچون Mass Effect ،The Outer Worlds و Elder Scrolls Online در آن دیده می‌شود. برخی حدس می‌زنند که این شخص Chris L'Etoile باشد که پیش‌تر هم در کمپانی Wizards of the Coast و Obsidian Entertainment کار کرده است.

Alien

در توییتی که پیش‌تر درباره‌اش صحبت کردیم، متن «به‌زودی» همراه با تصویری که می‌بینیم آپلود شده است. فعالیت ناشر این تصویر در صنعت بازی و همچنین گذشت حدود ۵ سال از انتشار بازی Alien Isolation، تمامی این محتویات را به بازی Alien Isolation 2 متصل می‌کند و گیمرهای سراسر جهان را برای معرفی این بازی در جریان E3 2019 هیجان‌زده کرده است. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که با رسیدن موعد انتشار اطلاعات جدید از آثار بعدی سری Alien، چه چیزی انتظارمان را می‌کشد؛ یک بازی کاملا جدید یا دنباله‌ای بر Alien Isolation یا اصلا یک فیلم یا مواردی خارج از حوزه‌ی صنعت بازی.

نظر شما چیست؟ آیا در جریان E3 2019 دنباله‌ی Alien Isolation معرفی خواهد شد؟ نظرات‌تان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده