نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷

سریال Dead to Me برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Dead to Me با بازی کریستینا اپل‌گیت و لیندا کاردلیانی، برای فصل دوم خبر داد.

ماه گذشته بود که سریال Dead to Me (تمام شده) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد که در واقع منتقدان را به دو دسته تقسیم کرد که بخشی این سریال را ستایش کردند و بخشی دیگر از آن رضایتی نداشتند. با این حال، این سریال دارک کمدی با استقبال بینندگان شبکه Netflix مواجه شده بود و با توجه به کلیف هنگر فصل اول، بسیاری انتظار داشتند که برای فصل دوم تمدید شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Dead to Me برای فصل دوم تمدید شده است. صفحه رسمی این سریال با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود اعلام کرد که این سریال دارک کمدی برای فصل دوم تمدید شده است و همچنین شاهد بازگشت کریستینا اپل‌ گیت، بازیگر جن هاردینگ و لیندا کاردلیانی، بازیگر نقش جودی هیل، در فصل دوم سریال Dead to Me نیز خواهیم بود.

همچنین لیز فلدمن که وظیفه ساخت فصل اول را بر عهده داشت، برای ساخت فصل دوم سریال Dead to Me و به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی نیز باز خواهد گشت. علاوه بر فلدمن، ویل فرل، آدام مک‌کی، اپل‌گیت، کاردلیانی، کریستی اسمیت و جسیکا البائوم، نیز به‌عنوان تهیه کننده وتهیه کننده اجرایی در فصل دوم این سریال حضور خواهند داشت. اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال Dead to Me در دسترس نیست و قابل انتظار است که فصل دوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید شود و در سال آینده شاهد انتشار آن باشیم. در فصل اول سریال Dead to Me، شاهد حضور و نقش آفرینی بازیگرانی چون کریستینا اپل‌گیت، لیندا کاردلیانی، جیمز مارسدن، مکس جنکینز، سم مک‌کارتی، اد اسنر، دایانا-ماریا ریوا، کئونگ سیم، والری ماهافی، برندون اسکات و لوک روسلر، بودیم.

کریستینا اپل‌گیت سابقه زیادی در تلویزیون دارد و او بیشتر به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال Friends (فرندز) شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت ۲ جایزه امی شده بود که یک جایزه امی نیز برای آن دریافت کرده است. همچنین شاهد نقش آفرینی اپل‌گیت در سریال Samantha Who نیز بودیم که برای نقش آفرینی در این سریال، او نامزد دریافت ۲ جایزه امی و ۲ جایزه گلدن گلوب شده بود. همچنین کاردلیانی پیش از این در سریال Bloodline (بلادلاین) با شبکه نتفلیکس همکاری کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده