// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ تخفیف های فروشگاه ایکس باکس به مناسبت E3 2019 مشخص شد

کاربران فروشگاه ایکس‌باکس می‌توانند از تاریخ ۱۷ خرداد ماه تا ۲۷ خرداد ماه بازی‌ها و محصولات مورد نظرشان را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

شرکت مایکروسافت به‌مناسب نمایشگاه E3 2019 که از هفته آینده برگزار می‌شود، تخفیف‌های بزرگی را برای کاربران ایکس‌باکس در نظر گرفته است که در جریان آن می‌توانند محصولات و بازی‌های مورد نظرشان را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تخفیف‌‌های بزرگ فروشگاه ایکس‌ باکس از تاریخ ۱۷ خرداد ماه (هفت ژوئن) آغاز می‌شوند و تا تاریخ ۲۷ خرداد ماه (۱۷ ژوئن) هم ادامه دارند. در بخش کنسول‌ها و لوازم جانبی، تخفیف‌های مایکروسافت شامل موارد زیر است:

برای آن دسته از کاربرانی که کنسول ایکس‌باکس وان معمولی دارند، خرید کنسول تمام دیجیتال ایکس‌باکس وان اس می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد که تنها با قیمت ۱۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. مایکروسافت اعلام کرده است که تخفیف‌های بازی‌های فیزیکی باتوجه به هر خرده‌فروشی متفاوت است، اما بازی‌هایی که از Xbox One X پشتیبانی می‌کنند، جزو مواردی هستند که تخفیف می‌خورند. ازمیان بازی‌هایی که به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی (فروشگاه ایکس‌باکس) تخفیف خواهند خورد، می‌توان‌به موارد زیر اشاره کرد:

البته دراین‌میان مواردی هم برای کاربران پی سی در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند نمایشگرهای FreeSync و لپ‌تاپ‌های گیمینگ را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند.


منبع Vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده